Ei helv venaa noi unet
Nii näin unta yks yö jokin aika sit et se oli kuollu
Sit näin toisen kerran unta että se oli kuollut ja se jotenkin liittyi siihen edelliseen uneen että tietenkin koska luulin unessa kai sen olevan totta eli valve-elämää, niin siinä tokassa unessa kun se oli kuollu niin koin että se oli totta ja että se oli tapahtunut jotenkin juuri samoihin aikoihin kun silloin kun olin nähnyt sen edellisen unen? Siis että se ois ollu oikeeta elämää ja että oisin kai myöhemmin vähän saanut tietää et se oli todellises elämäs kuollu just niihin aikoihin kun olin nähny sen ekan unen? Jotain tollasta.
Sanomattakin selvää että HIUKAN ahdistaa :D ja nyt ihan oikeasti mut tulin jo siihen tulokseen et noi on pelkkiä unia joten ei huolta se ei oo kuolemas vielä (koska sanon niin).
Silti jotenkin niissä molemmissa unissa oli mun mielestä oudon lohdullinen tunnelma.. muistelisin. Et tunsin kai näkeväni sen silti vielä.
Ei helvetti
Mut jotenkin se eka uni oli niin ihana
Kun mä en tiedä tunsinko mä sen vai olinko vaan sillee pls let me feel you. Mut.. it was.. well.. it was a dream :D
Ja olinks ehkä kans silleen tyylil "pls let me know if you were actually the one for me and if ill see you someday and we will be together"
Hei nyt muistankin.
Saattoi olla niin ettei edes oltu yhdessä siinä unessa (mut saatettiin tuntea, tai sit ei) ja sit vaa olin silleen pls anna mulle vastaus siit et kuulutaaks me oikeesti yhteen ja et sit tuunko joskus viel olee sun kaa
Omg send help.
Juu unet on unia.
Mut ne kyl kertoo tunteiden voimakkuudest jotai kosk en nää mistää hongjoongeist ja hongkeist ikinä tollasia unia..
Sen sijaan juurikin esim villusta, eunkwangista ja huista oon nähny ns. deeppejä unia. Tai sellasia joissa on ollu erityisen jotenkin "kirkkaan" tuntusta. Se hui uni oli niin "kirkas" muistelisin vaa että halasin sitä ja nauroin ja olin niiiiiiiinn onnellinen. Muistan kun selitin äidille että tunsin ehkä olleeni onnellisempi siinä unessa kun ikinä valveilla oon ollu. Kaikki oli jotenkin niin kirkasta jollain tavalla. Se eunkwang uni kans missä kävelin ulos ja kwang oli siel ja halasin sitä siinki kaikki oli jotenkin niin.... Idk what to say.
Tai sitten kaikki noi villu unet. Ne on kaikki jotenki yleensä niin emotionaalisia ja sitte herään unestani ja tyylii silitän mun tyynyä tai jotain ja ajattelen sitä ja oon niin jossain hirveessä hellyyden puuskassa ja tekee kipeetä kosk haluu vaa silittää sitä koska tunteet on niin ylisuuria.
Rääh iconic moment kun silloin syyskuussa? Katoin paneme punki ja tuijotin eteeni ja oon vaa sillee "............" Siis jotenkin muistan vieläkin kuinka se hetki oli sellanen missä ymmärsin viimein lopullisesti että ei jumalauta mä edelleen rakastan sitä (tai "rakastan").
Siis se oli niin ihmeellinen hetki että en oikein tajunnut mitä siin tapahtu. Olin vaan silleen excuse me??? Ja jotenkin kaikki vaa tuntui pysähtyvän ja en tiiä.
Se oli niin semmone vitun... Hetki mis totuus paljastu mulle enkä voinu enää paeta sitä mitenkään vaan tiesin et tää on totta, et mun tunteet ei oo kadonnu mihinkää.