Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
edelleen rakastan tota sen awkward tapaa puhua

Englanniks ja suomeks nyt ainakin

Toi awkwardius on jotain niin söpöö ja attractive ja nii anyways

Siis se on nii söpö tos haastattelus ku se on iha hädäs sillee "what, sorry? Shit, i.. i think i didn't understand the question"

Tai siis en edes ymmärrä miten mut se on vaan niin... Niin liikaa mulle tos haastattelus.

Villu: "i combine crosswords"
Someone: "crazy job"
Villu: "no its not so crazy"

😩

Can you just :)





Lopeta jo......
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
Harvemmin näkee mitään sukulaislapsia ja sitten kun näkee ni kestää viikko toipuu siit riehumisest ja kiljumisest anna mun koota itteni ny taas voi vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
Onneks mä en hanki lapsia ikinä

Menee hermot ja mielenterveys jo muutamasta tunnista. En ikinä pystyisi kokopäiväsesti vahtia jtn kakaroita. En sano että jotenkin vihaisin lapsia mut jumalauta toi ei oo mun juttu :D sitte ärsyttää et painostetaa (yhteiskunnan tasollakin) hankkii lapsia ku en halua. Ulistaan jostain vitun syntyvyyden laskusta jne.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
Lasten tekeminen ei oo YHTÄÄN mun juttu eikä oikein edes niiden vahtiminen hetken aikaa :D et sori vaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
Nyt ainakin oon varma eikä tarvitse enää arpoo.. et jos joskus jonkun kaa alkais seurustelee (ei tapahdu kylläkään) nii on ainakin tässä vaiheessa jo selvänä mielessä ne omat suunnitelmat eli lapsettomuus 😌

Ja onneks tosiaa vanhemmillakin on jo parit lapsenlapset (paitsi no periaatteessa puoliks koska iskä on vaari mut äiti ei oo mummo mut nii) nii ehkä se ei toivottavasti oo maailman kamalin asia et mä en tee lapsia ikinä 🤔🤔 silleen sori mut en voi mitään sille etten haluu..... Tiedän et kaikkien mielestä niin kuuluu tehdä mut en voi mitään etten haluu ..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
"– Erityisesti naisiin kohdistuu näitä paineita. Puhutaan, että äitiys on ”luonnollista” ja oletetaan automaattisesti, että toisella on lapsi, Malaty kuvailee"

Joo, siis joskus tuntuu ihan oikeesti siltä niin kuin ei olisi edes nainen kun ei aio ikinä äidiksi. Muutenkin kaikki raskaus ja synnytys ja kaikki siihen liittyvä on aina niin iso puheenaihe naisilla. Aina kropasta puhuttaessakin tulee puhe siitä että lapsien jälkeen sitä ja tätä tapahtu kropalle ja blaa blaa blaa. No saavat puhua mut onks sen pakko olla aina niin iso puheenaihe. Tai niinkun että kyllä lapsettomatkin naiset on naisia ja on meilläkin oikeus olla olemassa ja puhua omasta kropasta ja yms. Et on olemassa myös naisia joita esim synnytys ei kosketa mitenkään omakohtaisesti. Vaikka tietenkin on aina olemassa se mahdollisuus että kroppa kyllä pystyy lisääntymään eli voi olla sillee että kuitenkin stressaa raskauden mahdollisuudesta mut niinku et muuten se raskaus ja synnytys ja ne ei oo mitenkään itseä koskettavia aiheita, muuten kun vain sen mahdollisuuden kautta ja sitä kautta että täytyy huolehtia ettei niin pääse käymään. Minä ainakin jos (ei tapahdu kyllä) tulisin raskaaksi ikinä niin hankkisin heti abortin kun vaan voisin. Se on ihan selvä vaihtoehto mulle onneks, nykyään ainakin. Mut nii.

Mut joskus siihen oikee havahtuu kuinka tuntee itsensä vähän epänaiseksi vain sen takia ettei tule ikinä synnyttämään ja olemaan äiti etc etc. Jotenkin se on nii älyttömän iso juttu naisten elämässä. Ei miehillä ole sellasta että isyys on niin suuri asia että miehet ei tuntis itteään mieheks sen takia että niistä ei tuu isiä..

Jotenkin aika sairasta ja älytöntä toi.

En mä oo yhtään sen vähemmän nainen.. :DD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
Noin muutenkin naisten yhteisöt ja tilat on todella epäinklusiivisia, on vain yksi tietty naisen muotti. No periaatteessa niin on kyllä miehilläkin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
Ei ihme että aikoinaan en edes tuntenut olevani nainen kunnes ymmärsin ettei se oo samastumisesta kiinni vaan siitä et mä satun olee nainen vaikken samastukaan muihin naisiin. Ei se sitä määrittele mutta siksi olin varmaan ihan hukassa aina.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
Niinku et kaikki helpottu siinä kun sukupuolesta tuli epätärkeä asia :D helpottaa kun tajuu et se ei oo mitään muuta ku se millaseks on syntyny. Tuskin siis koskaan oli mitään oikeaa dysforiaa mutta ei ole oikeasti ihme miks oon ollu ihan sekasin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
Hyi helv abortti kuulostaa kans ihan kamalalta. Toivottavasti en joudu koskaan tekee sitä :D et silleen ei mikään pikkujuttu sekään. En todellakaan haluaisi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
"Nulliparous women are at greater risk for some health conditions, including breast and reproductive cancers."

Helvettiii. En halua syöpääkään :D pls not.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
Miks aina pitää pelotella riskeillä. En mä silti mieltäni muuta. Se riski on sit otettava.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928

Vittu tää on taas tää

Muutamat henkilöt tässä maailmassa

Niiku muutamat mun suuret rakkaudet on sellasii etten jaksa. Mul on sellainen stressitila että tuntuu että alan itkee 😂 kiitos.. en kestä enää noiden kanssa. Villu ja eunkwang on sellasii et ne järkyttää mun henkistä tasapainoa. Ne järkyttää mun mieltä ja sitte mä itken ja stressaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,550
Reaktioarvo
2,928
Kun katon eunkwangii nii stressaan ja meinaan alkaa itkee. Kun katon villuu nii mun sydän rupee hakkaa ja kärsin ja on pakko alkaa kuunnella jotain sydänsärkymusiikkia. En meinaa kestää tällästä. Varaan kohta ajan lääkärille sen takia että stressi on infernaalinen ihastuksen tai ihastusten takia.
 
Ylös Pohja