Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
ei ois pitäny

Oon nähny sen aiemmin

Ei ois pitäny kattoo uudelleen pitkästä aikaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Nyt maksan helvetin kovan hinnan siitä kattomisesta

No ihan ku se ois pelkästään siitä tullu :DDDDDD ku en muuten villuu aattelekaa :DDDD mut se viel pahensi entisestään tai jos se on ees mahollista

Mut ku sen englannin puhuminen oli niin söpöä siinä ja muutenkin kaikki siin oli niin söpöä niin se vielä pahensi lisää

Maksan helvetin kovan hinnan kyllä kaikesta villuun liittyvästä mitä katon. Siis jokaisesta videosta yms. Mutta vaikken enää ikinä koskaan kattois mitään se ei auttais. Maksan joka tapauksessa yhtä kovan hinnan, jo siitä että ikinä koskaan alunperinkään rakastuin siihen. Tää tuska ei lopu koskaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
villu on sellanen ikuinen ansa johon juoksen uudelleen ja uudelleen. Ja uudelleen. Ja uudelleen. Ja uudelleen. Ja uudelleen. Ja uudelleen. Ja en enää kestä tätä kauaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928

Siis tää ei edes oo sellanen biisi mikä periaatteessa sopis mitenkää päin mut hemmetti kun toi koko ajan soi mun päässä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Vai voiks joku väittää et se kun 2007(? Olikse?) On tullu alkuperäne tytöt tykkää ja sit ku kuuntelen sitä tuuren ja teflareiden coverii 2020 ja ajattelen sillee "villu 😒" ni voiks joku väittää et se on jotenki lyhyt aika

Hirvee trippi.... En voi hyvin........... En yhtään........
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,549
Reaktioarvo
2,928
Mikä mulle tulee siit alkuperäsest mielee

Muistan kun näin sen telkkarist joskus sillon lapsena
 
Ylös Pohja