Ok
"Pikkuhiljaa aloin kieltää suuntautumiseni. Kirjoitin päiväkirjaan, että "mun pitää olla normaali, mun ei saa enää ihastua rakennuksiin ja hahmoihin". Ysiluokalla koin aidon ja ekan ihastumisen ihmiseen. Se oli seiskaluokkalainen likka, joka näytti vähä Hanna Pakariselta. Oikeastaan olin siihen tosi rakastunu ja tää tunne kesti koko ysiluokan, kunnes koitti kesäloma. En oo koskaa elämässäni ollu niin rakastunu kehenkää ihmiseen ku siihen. Tietenki tämänkin asian pidin omana tietonani."
Rakastan tätä naista 😭😭😭😭 oikeesti itkin vähä kun luin tota, vaikka en ite oo koskaan ollut ihastunut esineisiin (hahmoihin ehkä joskus???) Mut 😭😭😭😭 i die 😭😭😭😭😭 tuntuu niin helpottavalta en tiedä, itken kosk.. aaaa... Just tänään kun heräsin ajattelin villua ja olin sillee ömm kiihottunu sen takii ni sit vaa heti olin sillee miks HELVETISSÄ sä kiihotut 60-vuotiaasta miehestä. Jotenkin tää niin auttaa mua nyt. Ei oo mitään pahaa tässäkään, eikä missään suuntautumisessa (ööm, tai ainakaan ei tässä eikä objektiseksuaalisuudessa tai homoseksuaalisuudessa yms). Ööööh mutta miks tälle mun suuntautumiselle ei oo edes nimeä. Vai onko se sit vaan se gerontofilia, vaikka se ei ookaan pelkät vanhat miehet mutta kuitenkin. Ääh fuck it, imma say its gerontophilia. Gerontofilia vaan kuulostaa sanana jotenkin sairaalta. Gerontoseksuaali ehkä vähemmän sairaalta. En tiedä. Kummiski. Tää.... En tiedä D:::::: 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Oon emotional wreck tällä hetkellä
Se mitä herätessäni taas tunsin villusta tuntui joltain niin oudolt ku näin siit unta et olin sen sylis tai jtn idk nii olin vaa et MIKS sä haluut istuu jonku vanha miehe sylis oikeesti älä jaksa Be for real 😭😭😭😂😂😂 ja suudella sitä ja silittää. Sillee mikä sua vaivaa.
Mut niiku... I LOVE THIS WOMAN 😭😭😭 itken ja kualen 🤧🤧🤧🤧🤧 samasta asiasta kuitenkin sinänsä kyse. I cant.