Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ok

"Pikkuhiljaa aloin kieltää suuntautumiseni. Kirjoitin päiväkirjaan, että "mun pitää olla normaali, mun ei saa enää ihastua rakennuksiin ja hahmoihin". Ysiluokalla koin aidon ja ekan ihastumisen ihmiseen. Se oli seiskaluokkalainen likka, joka näytti vähä Hanna Pakariselta. Oikeastaan olin siihen tosi rakastunu ja tää tunne kesti koko ysiluokan, kunnes koitti kesäloma. En oo koskaa elämässäni ollu niin rakastunu kehenkää ihmiseen ku siihen. Tietenki tämänkin asian pidin omana tietonani."

Rakastan tätä naista 😭😭😭😭 oikeesti itkin vähä kun luin tota, vaikka en ite oo koskaan ollut ihastunut esineisiin (hahmoihin ehkä joskus???) Mut 😭😭😭😭 i die 😭😭😭😭😭 tuntuu niin helpottavalta en tiedä, itken kosk.. aaaa... Just tänään kun heräsin ajattelin villua ja olin sillee ömm kiihottunu sen takii ni sit vaa heti olin sillee miks HELVETISSÄ sä kiihotut 60-vuotiaasta miehestä. Jotenkin tää niin auttaa mua nyt. Ei oo mitään pahaa tässäkään, eikä missään suuntautumisessa (ööm, tai ainakaan ei tässä eikä objektiseksuaalisuudessa tai homoseksuaalisuudessa yms). Ööööh mutta miks tälle mun suuntautumiselle ei oo edes nimeä. Vai onko se sit vaan se gerontofilia, vaikka se ei ookaan pelkät vanhat miehet mutta kuitenkin. Ääh fuck it, imma say its gerontophilia. Gerontofilia vaan kuulostaa sanana jotenkin sairaalta. Gerontoseksuaali ehkä vähemmän sairaalta. En tiedä. Kummiski. Tää.... En tiedä D:::::: 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Oon emotional wreck tällä hetkellä

Se mitä herätessäni taas tunsin villusta tuntui joltain niin oudolt ku näin siit unta et olin sen sylis tai jtn idk nii olin vaa et MIKS sä haluut istuu jonku vanha miehe sylis oikeesti älä jaksa Be for real 😭😭😭😂😂😂 ja suudella sitä ja silittää. Sillee mikä sua vaivaa.

Mut niiku... I LOVE THIS WOMAN 😭😭😭 itken ja kualen 🤧🤧🤧🤧🤧 samasta asiasta kuitenkin sinänsä kyse. I cant.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
"Kyllä tähän mullaki on häpeää liittyny ja joskus ajoittain vieläki. Me kuitenkin ollaan ihan tavallisia tuntevia ihmisiä. Käydään töissä ja opiskellaan, meillä on harrastuksia ja ihmissuhteita, ilot ja surut, haaveet ja menneisyys. Ja seksuaalinen suuntautuminen. Se on vain osa ihmistä."

Slay 😭😭😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
miks asioista ei oo tietoo tarpeeks missään

Toi henriikka sundell joka puhu tost objektiseksuaalisuudest olikohan se sexpon tyyppi ni vois kans olla siel jotenki tietoo vähä niiku kaikest liittyen suuntautumisiin sillee et vois jotenkin varmistua siit mikä on normaalia ja mist ei tarvi huolestua

Tai jotenkin se auttaa jos ammattilainen sanoo. Tossaki se sano objektiseksuaalisuudesta tosi kivasti että ei oo vaarallista eikä sairasta, vaikkakin harvinaista. Niin jotenkin ois kiva tietää vähän niinku itestäänkin että voinko oikeasti olla ihan rauhallisin mielin. No kyllä kai.. luulis..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
"Ylipäätään oma seksuaalisuus, suuntautuminen tai omat seksuaaliset tarpeet, halut ja fantasiat voivat herättää häpeän kokemuksia. Mitä tulee seksuaalisuuteen, on tärkeää ymmärtää, ettei yhtä oikeanlaista seksuaalisuutta ole, vaan kyseessä on aina yksilöllinen ja jokaisella oman näköisensä uniikki asia, josta on lupa nauttia." 🤔 Seis
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
"Ihminen ei voi valita omaa seksuaalisuuttaan. Siihen, mistä kiihottuu tai mihin suuntautuu, ei voi vaikuttaa itse, eikä kukaan ulkopuolinen. Lapsikohteinen seksuaalisuus ei tarkoita sitä, että ihminen olisi sairas tai rikollinen. Lapsiin kohdistuviin seksuaalirikoksiin syyllistyvät eivät ole aina lapsikohteisesti suuntautuneita"

Ei lapsikohteinen seksuaalisuus mulla mutta muutoin tärkeää tietoa minunkin tilanteessani 😩✌️ send help
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Vanhoissa miehissä sekin on kiehtovaa kun esim vaikka timppa ja villu niin kun näkee kuvia slash videoita niistä nuorina niin se jotenkin vielä alleviivaa sitä elämänkokemusta sillee ajatella et timppa ja villukin on joskus ollu tuommosia nuoria poikia :D se on niin söpöä 😭🤧💘


Tämäkin kuva, miten joku voi olla noin söpö 🤧

Huoh, hellyyden tunteet

Ouhhhh

Miks Timppa oli kans niin sexy siin vitun hihna 24/7. Like... Stop????????????¿?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
kun ahdistus iskee niin sexpo pelastaa, i guess

Damn ive really been struggling
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
- Herää unesta joka oli liian ihana koska villu
- ajattele että mitä vittua, miksi näen vanhasta miehestä noin romanttissävyistä unta ja oon niin ihastunut, mitäs paskaa tämä on, epänormaalia
- kiihotu yhtäkkiä taas koska villu ja kiimaile siinä hetken aikaa
- ahdistu helvetisti koska "miten voi olla normaalia kiihottua ja haaveilla 60v ukosta"
- nouse ylös ja ole confused edelleen
- lopulta lue jtn sexpon juttuja ja jonku objektiseksuaalin juttuja ja löydä jonkinlainen helpotus ahdistukseen
- mutta silti edelleen ahdistaa 😂


Kyllä on taas

Miksi minä......... Why does it happen to meeeeeeeeeee



Throwback sinne missä kävin silloin aikoinaan kun alunperin ihastuin villuun... Muistan kuinka siinä jossain aulassa ja istuskelin ja olin vaan silleen "en tod ole ihastunut siihen"

Tai kirjoitin näin:
"No but.... That's fucked up???? Being in love with this dude would be fucked up."



..... Ei halua myöntää............

"Oops i'm in love."

"WHAT. 😔😵🙅

I'M _NOT_ IN LOVE."


"I'm ded 💀 rääh en voi"


"Ok i gotta admit 😔 i'm in love 😔

Well i knew it all along."

........ 💀

Sisäinen kamppailu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
varsinkin kun olin ihastunut paul McCartneyyn. I mean, TIETENKIN OLIN.

😂😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Katoin vähän matkaa tota dokkarii, en loppuun, nii Anne ja Kari 😂😭 on siinä dramaattinen tilanne mutta söpöt ystävykset 😂😂 siinä on kyllä hieno tilanne kun toinen on rakastunu toiseen mutta toinen on objektiseksuaali. Mutta oikeasti cute friends lmao.

Ja samaistun kariin kosk munki kohtalo on vähän tämmönen että vastarakkautta ei saa rakkaaltaan. Ja HERRANJUMALA, äijä saa sentään olla sen ystävä et tosiaan jos ite saisin edes sen niin en tiedä en voi ees sanoo kuinka ihanaa sekin jo olis. It would hurt mut... Todellakin se on parempi kuin ei mitään. Jos saisin nähdä eunkwangii tai villuu tollee jatkuvasti oisin taivaissa 😭😭 lucky bitch kyl siin mieles tää Kari.
 
Ylös Pohja