Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Samaistun kyllä anneen koska tunnen itteni lähes yhtä oudoksi ihastusten suhteen, hiukan eri tavalla vain.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Ei voi kuvitellakaan miten eri tavalla viritetty sellainen ihminen on, että ne samat ihastumisen tunteet mitä useimmiten koetaan juuri toisiin ihmisiin, onkin esineisiin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Tossa kun se kuvaili niitä sen ihastuksia niin se ulkonäön kuvailu oli vaan jotenkin niin samanlaista kummiski ku ihmisestä mut se on vaa esineisiin. Niinkun et se on ihan samanlaista ihastumista mut vaan esineisiin..

Se on kiinnostavaa imo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Tai mihin ihastuminen ikinä voikaan kohdistua. Ultimate normihan on suurinpiirtein samanikäinen henkilö joka on vastakkaista sukupuolta. Sit jos se onki samaa sukupuolta niin se ihastumisen konsepti muuttuu heti ihan erilaiseks. Tai sit jos se on vastakkaista sukupuolta mut hirveän vanha verrattuna itseen, kuten vaik villu, niin siinäkin heti se ihastumisen konsepti muuttuu tai se tuntuu siltä niiku ne tunteet olis jotenkin ihan erilainen juttu, eikä ihastuminen siinä missä mikä tahansa muu. Koska ihastumise konsepti on niin normitettua (voiko noin sanoa). Niin jos joku 20v tyttö sanoo "mul on ihastus" ensimmäinen oletus on varmaan että suurinpiirtein samanikäinen poika. Ei kukaan oleta että vaikka 50-60v mies. Ja kun se on nimenomaan ihastus. Siis IHASTUS. normaali ihastus. Johon kuuluu kaikki sama kun muihinkin ihastuksiin. Ihan sydämentykytyksistä lähtien ja haaveiluun ja sydänkipuun ja romanttisten unien näkemiseen. Ei kukaan oleta että 20v tyttö ihastuu täysillä 50-60v ukkoon.

Ja ei vittu, se ei oo mikään isäjuttu.

Anne: "mun mielest se on synnynnäinen juttu. Niiku seksuaalisuus. Että siihen ei niinkun tarvi mitään erityistä syytä, että miksi. Se vain on."


KERRANKIN JOKU JOLLA ON JÄRKEÄ PÄÄSSÄ 😵
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Jotenkin mun mielestä kaikenlainen tämmöinen poikkeavuus pitäisi luokitella sateenkaarilipun alle 🏳️‍🌈 en sitten tiedä kuuluuko objektiseksuaalit siihen, tuskin, mutta miksei voisi kuulua. Tai miksen minä voisi. Kaikenlainen seksuaalinen poikkeavuus voisi kuulua. Onhan siinä loppuviimein kyse vain juuri siitä, seksuaalisesta poikkeavuudesta. Ja ylpeydestä siitä että on kuka oikeesti on.

Vai 🤔

Mun mielestä sateenkaarilippu mielletään vain homojen etc lipuksi mutta mun mielestä se vois ihan yhtä hyvin edustaa myös vaikka objektiseksuaaleja tai mun kaltaisia. Kaikkia poikkeavia. Vahvistaa sitä ajatusta tavallaan että miten laaja seksuaalisuuden kirjo kokonaisuudessaan on, ja ettei mikään suuntautuminen jäisi piiloon vaikka ehkä hieman marginaalissa ovatkin.

Sitähän on hirveän vaikea tavallisen ihmisen ymmärtää. Edes vaikka sitäkin miten oudolta voi tuntua samaan aikaan tehdä tavallisia juttuja, käydä ulkona kavereiden kanssa, ja olla muutenkin tavallinen nuori siinä missä kuka tahansa muu, mut sit sisällä on se jäätävän iso erilaisuuden kokemus. Se on yksinäistäkin ja se on pelottavaa ja se on puhumattomuutta. Tai ainakin se voi olla. Lisäks voi olla ilkeitä kommentteja ja tällee. Voi jopa syntyy jonkinlainen kokemus siitä et sun sisintä vastaan hyökätään kuten esimerkiksi siinä väittelyssä missä oltiin kamujen kaa. Siinä voi alkaa itkettää just siks että se tuntuu hyökkäykseltä nimenomaan sua kohtaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
*looks at villu*
*Looks at Timppa*
angry zach braff GIF
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Minä: olipas pitkä päivä, tehny kaikkii tavallisii juttui ja ollu kavereiden kaa, mennäänpä nukkumaan ja haaveillaan hieman papoista sekä nähdään niistä romanttisia unia ✌️✌️✌️✌️✌️

Niin kuin jokainen normaali nuori aina tekee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928

🤔

Villu is not a teacher crush and i wasnt even in school anymore when it first happened but... STILL :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Is he in your grade lmao mikä konsepti toi oikee o

Ai joilleki käy niinki vai
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
No ei olin mäki yläasteella ihastunut.. rinnakkaisluokalla olevaan poikaan et tota tota
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Also if we are talking about fatness for example........... Ihmiset myös aivopestään ajattelee ettei sekään oo mahdollista koska monesti kun luen jotain ihmisten juttuja ja ne puhuu siitä kuinka "läskit on rumia" nii oon sillee wtf am i supposed to think fat people are unattractive? Tai niiku et? I shouldnt have a crush on anyone whos fat?

Tai vanhoista miehistä puhuttaessa esim tyyliin "vanhempikin mies voi olla komea ja hyvässä kunnossa" ja minä silleen??? "Öööö, miks tarvis??" Komeehan villukin on mulle vaikka se onki fat, + old. Sit oot vaa sillee am i supposed to like something different????????


*CONFUSION*
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
arvaa mitä muuta huomasin

häpeä hälvenee tässä kun tajuu mistä kaikki johtuu

se on SISÄISTETTYÄ häpeää

Se asian kieltäminen on sisäistettyä häpeää

Se mitä tunsin alussa (ja vieläkin kai) villusta et älä ny saatana tommosest tykkää ja kuinka yrittää kieltää sitä ja vituttaa ja ei pysty myöntää ja hävettää ja kaikki se

Nii ei se oo mitää muuta

Sillee joskus jos kattoo sen kuvaa

On sillee "eww how can i like him"

Sit oot vaa sillee hetkine toi on sisäistettyä häpeää

Et mä en ite varmaan ajattele siit mitään et eww mut se on vaan sitä, niin.

Koska tavallaan saatat olla sit siin sillee "no ei se ny mikää vitu komee ole"

Mut uskon et ilmeisesti se mun mielestä oikeesti on ja toi on vaa suojamekanismi mitä yritän heitellä siihen


Koska on itse ihan selvästi ihastunut+ jopa seksuaalisestikin tuntee asioita sitä kohtaan

Niin ei ei, eihän se toki komee oo eikä kiinnosta. En toki oo ihastunut.

Niin hirvee kamppailu sitä vastaan ja kuitenkin ikuinen totuus on aina se et oon ihastunu ja ihastunu ja niin saatanan ihastunu..... 😂

Et totaaaaa........
.......

Se on niiku se totuus

Ja sit ne muut on sitä suojamekanismii ja niit valheit mitä yrittää heitellä siihen


Sama oli juhanki kaa o vaa sillee "mitä vittua senhän pitäs olla mun silmis ruma??"

"Tollanen harmaatukka" XD

silleen "ei helvetti"

Tai niiku silleen epäviehättävä mun silmis

Mut arvaas vaa, totuus siinäkin oli ihan selkeänä se että olin ihastunu siihen. Ei sitä voi feikkaa. Nii en kai mä sitä sit rumana pitäny kerta olin niiiiiiiiiiiiiiiiin rakastunu siihe.



Totuus on totuus ja voihan niitä valheita aina heitellä siihen että ei muuten kiinnosta, sehä on ruma vanha ukko

(Ilkeästi kyllä sanottu, mut niihä mun kuuluis aatella kuulemma?)

Mutta totuus on totuus kun koittaa prelii tehä ja koko sen päivän mietit juhaa ja oot niiku järkyttävimmässä rakastumisen huipussa siinä kohtaa nii ei siinä vissii paljoo jää arvailujen varaan??
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Se on jännää että siinä kohtaa kun joku ihminen kiinnostaa seksuaalisesti (villu) niin se häpeä tulee ihan automaattisesti mukaan.

Hmmmmmmmm.

Sitä ei voi poistaa siitä yhtälöstä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Kun oikeasti sisimmässään haluaa mutta yrittää tukahduttaa sitä,,,,,,,,,,,,, 🙄
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
"yli 20v ikäero on jo luonnotonta"


Eipä ollu

(Toki en ole yhdessä kenenkään kanssa vaan puhutaan vain ihastuksista tässä)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
hyvä biisi:

Vaikka onkin homoudesta mutta homoudella on paljon yhteistä tämän kanssa kuitenkin hah, hah



Ofc mate

Tähän on tultu
 
Ylös Pohja