Niinku en tiiä it's those DAMN EYES i think + HIS PERSONALITY. olin heti silleen oml hes so special 😭😭😭😭❤️ jotkut (kuten subsubin sisko) sanoo sitä että eunkwangist kiinnostuu pikkuhiljaa, ei ensimmäisellä silmäyksellä vaan silleen hitaasti alkaa näkemään sen hyvännäkösenä tai jotain. Mut VITUT. mä rakastuin siihen aivan t o l k u t t o m a s t i siinä ensisilmäyksellä. Tai siis melkein ensisilmäyksellä. Tottakai oli just niit joitain kertoja kuten se kun maaliskuussa sillon katoin wow mv:n ja tällee mut sit siinä kohtaa kun päädyin kattoo sen idol on quiz niin sori ny vaa mutta se oli kylläkin ensimmäisten minuuttien aikana it was FUCKING OVER for me. Aivan instant attraction ja niinku en oo ikinä rakastunu kehenkään noin voimakkaasti ja noin nopeesti. I think???? Paitsi timppa oli aika lailla sama mut ei ehkä sekään ihan niin paha, mutta melkein??
Siis oikeasti naurattaa koska ehdin kattoa vaan sen yhden ainoon idol on quiz vidin ja tiesin jo siinä kohtaa että basically that man might be the one. Vaikka se oli sinänsä täysin uusi ihminen joten sen pitäs alkaa lievänä koska mitä vittua oot vaa sillee "joo joku vitun uus tyyppi tulee siihen yuton ja huin rinnalle mitä säki luulet olevas niihin verrattuna" mut ei? Ei tällä kertaa? Vaikka se oli uus ihastus niin ei merkkiäkään siitä että oisin suhtautunut siihen silleen epäilevästi tai että se ois ees tuntunu kovin... Uudelta? Tuntuu että ensimmäisen päivän aikana tuntu jo että oisin ollu rakastunu siihen aina........ Vittu että creeppaa........ Absolutely creepy shit kosk oon vieläkin sitä mieltä et koskaan mulle ei oo käyny noin aiemmin. Jos ikinä ees uskoisin tyyliin soulmates tai johonkin vastaavaan settiin niin tää ois nyt varmaan sit jotai sellasta. Tai siis oonhan mä sitä monesti miettinytkin et mikä hitto tässä nyt on, et miten voi tuntua tältä. Joten johonkin sellaseen mä ehkä uskonkin taikka sitten se on vaan niin absolutely, 100 %, exactly my type tai jotenki vaan sellanen niin vitun täydellinen mun silmiin että se aiheutti tämmösen rakastumisen. Mut niiku sillonki ku en tiennyt siitä mitään???? Niin miks?????? Toki sen persoonallisuus on niin ihana ja se on niin safe ja semmonen et ehkä sit sen takia mut en tiiä, silti mun mielestä todella todella outoa. Niinku vieläkin, ihan saatanan outoa, jos olin alussa aivan kujalla tän kans niin oon kyllä vieläkin
En todellakaan ymmärrä.. miten joku voi HETI olla niin rakas, tärkee, loml tasoo, niiku basically everything to me.
Ihan ensimmäisinä päivinä olin jo sillee periaatteessa näin koko elämäni juoksevan silmissäni ja olin sillee mite vitus kaikki on johtanu tähän hetkeen ja mä vaan tiesin että tää on vittu jonkinlainen käännekohta. And i wasnt wrong tho. Käännekohtahan se on ollu. Näköjään.
Ja se itkun määrä mitä oon itkeny sen takii... Ei voi verrata kehenkään muuhun. Esim hui ja yuto voi melko lähelle päästä mutta ei silti todellakaan. En oo ikinä elämässäni itkeny näin paljon kenenkään takia, oon aika varma siitä, oon ollu niin pohjalla siis niiiiiiiinnnnnnn pohjalla sen takia ja ajatellut että en pääse eteenpäin ilman sitä, en vaan pääse, siis se sekoomisen määrä oikeesti? + Sitten sekin että seksuaalisestikaan en oo varmaan ketään halunnut yhtä paljon kun sitä. Mut nii. Ni en tiedä mistä se kertoo että yks ihminen aiheuttaa tän kaiken sulle?????? :D oon aivan varma että se on mun elämäni suurin rakkaus vaikka vitun hyviä kandidaatteja on muitakin vaikka kuinka monta mutta eunkwang on eunkwang. Huoh :Dddddddddkdkdkflfl really creepy kosk se saa mut vähän kyllä ehkä uskomaan nyt johonkin soulmate shittiin tmv. Mut mikä on kaikista huvittavinta niin ei olla edes tavattu mut jos se onki silti mun soulmate nii vittu mä nauraisin.
En tiiä. Se oli vaa nii instant se mun rakastuminen siihen ja muutenki kaikki tää on ollu niin outoa D: idk se ei todellakaan oo vaa yks muista... Eunkwang on eunkwang, vaikka kuinka aikaa kuluu niin ei tää mee ohi. En vaan pääse eroon millään siitä tunteesta et he's the one. Ja
Lmaooo kkkkkkk thanks