Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,932
Reaktioarvo
2,921
Vittu oon yrittänyt yön aikana nukkua kaks kertaa mutta en nukkunut kummallakaan kerralla. Vituttaa ihan vitusti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,932
Reaktioarvo
2,921
Ensimmäisellä kerralla en muista miksi mutta en vain saanut unta, tokalla kerralla en malttanut olla paikoillani enää lopulta vaikka hetken aikaa siinä rauhassa makoilinkin, mutta sitten en enää pystynytkään, olin liian levoton.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,932
Reaktioarvo
2,921
Nyt haluisin juoda vettä ja käydä nukkumaan, ellei tarvi jotain muutakin tehdä vielä sitten siinä (tai siis ei tarvi mutta aivoissa aina syntyy mitä tahansa impulsseja) mutta en voi noudattaa suunnitelmia koska ne hajoaa käsiin + en tiedä millä perusteella tekisin niin, en ymmärrä oikein.

Todellinen aivovamma, oonko pudonnu puusta lapsena tai jotain, vai mistä tää aivovammasuus johtuu. Ja JOHTUI. Niin kauan kun muistan oon ollu aivovammanen tällä tavalla.

Tekee mieli kuolla koska oon levoton enkä jaksa odottaa et tää loppuu.

Mutta en kuole kylläkään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,932
Reaktioarvo
2,921
EN TIIÄ MIKÄ SE ON. siis mikään. Entä jos

EN TIIÄ. EN MUISTA. EN kestä tätä enää. en tiiä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,932
Reaktioarvo
2,921
Oon oottanu koko elämäni et tietäisin mut en tiiä vielkää

Ootellaa edelleen rauhassa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,932
Reaktioarvo
2,921
"I agree with the dieting but you also gotta workout. Not to be an ahole but you gotta lift weights or run. Use this hate towards yourself or aspire to look better for someone or yourself. It helps a lot to just think about why you're doing this while working out. I'm also struggling with this but you can get past this and do it. Even if its just changing meals it all helps man."

Wtf? Look better

Its not better :DDDDDDDDDDDD why does it look "better" if youre not fat???? Youre wrong asf
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,932
Reaktioarvo
2,921
hyiiiiiiii mun isot tissit ja perse ja maha

Kaikki noi pitäs olla pieniä eikä isoja.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,932
Reaktioarvo
2,921
Ällöttävän näköstä

En nyt haluis rintojen piennysleikkaukseenkaan, koska leikkauksille vahva ei. Ainut mitä voin tehdä on laihduttaa mutta laihduttaminen on mun periaatteiden vastaista joten... Vahva ei sillekin siis.

En siis voi tehdä mitään. Ällöttää. Pitää olla aina vaan iso.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
41,932
Reaktioarvo
2,921
Jos mun bmi on nyt se 25 nii ei todellakaan oo tarpeeks matala. En tiedä mikä se pitäs olla et mulle riittäis. 24? 23? Veikkaisin että ehkä 22?
 
Ylös Pohja