Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
mutta mun mielestä tollakin on liikaa lantiota. Inhoon lantiota. Se on ällön näkönen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
Kivikauden pyöreät naisjumalattaret
Pyöreät ja isorintaiset Venuspatsaat ovat eräitä varhaisimpia naista esittäviä kuvia.

Niiden on arveltu edustaneen naisen seksuaalisuutta tai hedelmällisyyttä.

Patsaita on löydetty eri puolilta Eurooppaa ja Euraasiaa. Kuvan 11 senttimetriä pitkä Willendorfin Venus on tehty noin 25 000 vuotta eaa.



Halusko tuolloin sitten naiset olla lihavia? Varmaan, jos se oli kauneusihanne. Aatella että joku laiha itkee sitä ku hän ei oo tarpeeks lihava ja kaunis. Mut idk.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
"

Laihtumalla kauniiksi​

Noin sata vuotta sitten kauneusihanteissa tapahtui iso käänne: Korostettu laihuus korvasi ”uhkean” vartaloihanteen."


Yhtäkkiä :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
"Kehon muokkaaminen plastiikkakirurgian avulla, esimerkiksi rintaimplanteilla, tuli entistä näkyvämmäksi ilmiöksi." Eww
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
Oikeastaan mua ei haittaa se jos kukaan ei pidä mua kauniina.

Mutta olis kiva pitää itseään kauniina.

Ulkopuolinen ihailu auttaa siinä. Tai en tarvi mitään muuta mutta jos olis poikaystävä ni se auttais siihen. Siis ei mikä tahansa poikaystävä. Vaan joku joka on oikeasti ihana. Luulen et ainaki jos se ois eunkwang niin se parantais mun itsetuntoa todennäköisesti huomattavasti nykyisestä. Ehkä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
Sit ku oon vanha ajattelen vielä enemmän että oisinpa kaunis ja mietin nuoresta minästä että no olin sentään edes vähän siedettävämmän näkönen.. probably
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
lol oon aina ollu sitä kauniimpi mitä nuorempi oon, melkee vois sanoo. Koen itteni aika kauniiks sillon ku olin lapsi, ku katon kuvii mut rumempi must tuli joskus ehk 12-vuotiaana.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
Ei oo varmaa mitää tekemist sen kaa et about 12-vuotiaana must tuli myös pulskempi, mielestäni.

Ei varmaa 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
Miksköhän muuten sopivasti lihava on biisi joka ei ällötä mua 😂 must se on vaa symppis

Weird

Luulis sen ällöttävän MUA mut ei

The power of Gösta 😃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
En ymmärrä miks mun mood aina laskee koska r_____

Jos oon hyväl tuulel nii yleensä r____ on varma tapa saada se laskee

Eunkwangin syytä ni sitte aina kuitenkin käy noin mutta mun mood aina vaan menee semmoseks... Et vituttaa tai jtn
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
Senkään takia en haluis tehdä niin mut 💀 yritä ny sit

Impossible, i can tell you that
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
Vittu, i swear, ainakin vuonna 2014 en tiedä r____ kertaakaan koko vuoden aikana enkä muutenkaan oikeen sitä ennenkään ikinä, tai ainakaa ei sillä tavalla et siit ois tullu o_____ tai mitään, i think.

Sillon oli ihan helppoo olla r____matta.

Mut eipä enää. Paitsi välillä ne kuukausien tauot yms mutta ei niitä kai niin montaa oo ollut tässä? Hmmmmmm joitakin kappaleita emt.

Kiva kun sillon oli IHAN helppoa olla tekemättä niin, nykyään se on MAHDOTONTA. :D


eunkwang on vitun clown sen vaan sanon 😭 miks se pilaa mut aina ❗
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
Huoh.

Also: Rehellisesti sanottuna luulen että varmin keino, ehkä, päästä yli olis saada kunnon torjunta siltä. Silleen et se oikeasti tapais mut, ja torjuis mut, selvästi. Luulen että vasta sellanen tappaisi mun toivon tarpeeksi niin että saattaisin päästä yli siitä 💀💀💀💀💀👌

Keissi on paha kun mikään muu ei näytä auttavan. :D ehkä sekään ei edes auttaisi.. mut ehkä auttais.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
vituttaa kun se tekee musta nymfomaanin 🙂 ja samalla oon edellee disgusted joten joo ne näköjää toimii samaa aikaa

Ihsm
 
Ylös Pohja