Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Häh:

"Lihavuus aikuisiällä vähentää elinvuosia, mutta ikääntyessä lihavuuden haitallinen vaikutus heikkenee. Siksi ylipainon raja ikääntyneillä on sallivampi. Nuoremman aikuisen normaali painoindeksin alue on 18,5–25, mutta ikääntyneillä se on 23–29. Painoindeksin voi määrittää laskurilla."

Eli jos oon nyt ylipainoinen, niinkun oon, niin se on paha, mut sit kun must tulee ikääntynyt, jos oon silloin vielä samassa bmi:ssä niin oon normaalipainoinen? Okei, mutta ensin se vähentää elinvuosia, mutta sitten ne elinvuodet tuleekin takaisin kun pääsee korkeampaan ikään vai?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
"25.8 – Painoindeksisi mukaan olet lievästi ylipainoinen"

onpa kamalaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
"

Aikuisiällä saavutettu lievä ylipaino voi olla avain pitkään elämään, tuore tutkimus osoittaa"​


terve
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Mut onks mulla aikuisiällä saavutettu?

Ainakin 2016 oon ollu jo tuhdissa kunnossa niin ainaski 17-vuotiaana. No siis kyl jo 15-vuotiaana. Ehkä aiemminkin. Tosin bmi en tiedä niiltä ajoilta mutta ulkonäön perusteella tuhdissa kunnossa/ylipainoisen näköinen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Enpä tiedä mut enpä ny usko kovin vaarallista olevan ylipainon jos totta puhutaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Tuskinpa mä ainakaan alle 80v kuolen, veikkaisin. En usko kyllä ollenkaan että ylipaino on niin vaarallista kuin väitetään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
En ole kyllä huolissaan yhtään. Ne tutkii vähän väliä mitä tutkii ja aina jotain eri tuloksia niin ei mua ainakaan kiinnosta noi tutkimiset ja hutkimiset enää lainkaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
En oo lainkaan huolissani lievästä ylipainosta, enkä olis mistään muustakaan. Noi tutkimiset on kyllä niin nähty jo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Älkää jaksako oikeesti aina

Mua ei ees kiinnosta mun bmi enää.

Katon vaa ulkonäköäni ja näytän hyvältä joten mikäs siinä.

joo kuolen varmana 60v tai jotain, TOTTA KAI. Aion kuule elää vähintään 80-vuotiaaksi ja se on varma asia se. Mut vaik niin ei käviskään, ni ei sitte. Paljoo mä sille mitää voin. Ei kiinnosta. En ainakaan aio itse tappaa itseäni niin se on ainut juttu mitä voin asialle tehdä. Muutoin aion elää ihan normaalia elämääni.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Oikeastaan en syö tarpeeksi herkkuja koska monesti mul on jääny lojumaan sellasia mitä oon saanu joltain tyypiltä, niiku tyylii esim vuosiks.... Olisin voinu syödä mut ku joskus oon niin hidas syömään niitä.. niin ei ne säily tarpeeksi pitkään 😩
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
No itse asiassa en tiedä oonko toikaan. sanotaanko vaan että mulla ei ole vartalotyyppiä :D se on sellainen kuin se on, joku muu saa sitten halutessaan määritellä sen joksikin noista tyypeistä mutta itse en sitä kyllä tiedä yhtää :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
"Spoon-shaped bodies are similar to a pear-shaped figure, with curvy hips, a larger butt, and a slimmer upper body, proportionally. The difference between the spoon and pear body shape is that a spoon-shaped body may have a larger tummy, too, while the pear shape typically doesn't."

K, cool
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Nyt seivaan noi mitat tähän koska mieluusti en tee tota mittausta enää, ihan kauheeta :D

Bust: 95 cm
Waist: 78 cm
High hip: 101 cm
Hip: 105 cm

Huoh :D

Kaikkee turhaa sitä tekeekin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
No, mutta nyt ainakin viimein tiedän että se on spoon. Ei tarvi arpoa. Mittaaminen on vaa iha kamalaa, EI ENÄÄ :D

Pelkään myös joka kerta vahingossa rikkovani ton mittanauhan, se kun on tollanen paperinen ja muutenki vähän repaleinen jo valmiiksi. Niin aina mun pahin pelko mitatessa on ollu se että rikon sitä lisää, koska sitä en kestäis. T. Minkään esineen rikkominen on mulle pahimpia pelkoja :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
"yeah but they put on weight in a sexy way as long as they dont get too big"

We can get as big as we want to, lmao. Stfu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
+ i know were sexy but were sexy no matter how big or small we are, l m a o
 
Ylös Pohja