qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
- AP AP
- #12,601
Miten netissä aina kerääntyykin se yhteiskunnan kerma ja samaa paskaa tulee ovista ja ikkunoista
Mulla on kyllä niin omituinen miellyttämishalu vaikka luulis ettei olisiVieläkin suurempi kysymys on se että miksi ne vaikuttavat muhun negatiivisesti? Eikö sen luulisi olevan se ja sama? Minä en muutenkaan piittaa koska jos joku ei must tykkää niin painukoo vittuu ei se mun ongelma silloin ole. Niin mikä siinä sitten on? En todellakaan varmasti miellytä suurinta osaa maailman ihmisistä, enkä haluakaan. On vapauttavaa kun miettii että voin olla niin epäterveellinen ja "ruma" kuin haluan, and they cant do shit about it. Silleen itke lisää, en mä susta piittaa. Todella, mulla on lupa olla millanen haluun, koska muista ihmisistähän ei tarvi välittää. Siis kenestäkään.
Niin en oikein ymmärrä mistä se paniikki mulle tulee kun ... Eihän mun tarvinnut terveellinenkään olla kun en piittaa paskaakaan mitä joku satunnainen henkilö ajattelee siitä. Koko yhteiskuntahan on mua vastaan, mut mitä ihmettä se mua liikuttaa tai aiheuttaa jonkun paniikin että nyt mun pitää olla terveellinen? Enhän minäkään pidä heistä????? :D niiku... Yhtään??