Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
Jonkinlainen muistijälki mul on kyl masatoshist jääny niiku oisin erityisesti sitä ajatellu tota kuunnellessa

Se on varmaa ollu sit sii vaiheessa niin pahana että tota... Oon todella kärsiny :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
Nyt oon muistavinani

Nimittäin ainakin painu helvettiin ja love is color blind on seivattu toukokuus 2016 niin nyt ymmärrän. Ku mä sitä mietinkin et miks oon kuunnellu love is color blind sillon joskus kauan sitten.. joo ei morjens 😭

Stop please

Toi oli niin masatoshi aikaaaaaaa

Ja sit aikoinaan kun muistin kuunnelleeni sitä biisiä ja löysin sen uudestaan ja aattelin eunkwangii mut sit olin sillee "why did i listen to this before???????" No ofc koska masatoshi eksä ny muista 😭😭😭😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
Nonni, mut se siitä

I was completely lost sillon toukokuus 2016. Ja sillon se alunperinkin oli pakko alkaa koska se oli nimenomaan toukokuu kun näin sen leffan. Nii toukokuu meni sen homman kaa mut oon kuule jotain kuvii seivannu siit 2019 myös et tota

Näin päästään yli
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
"En ole aivan aseksuaali, mutta tahtoisin silti edetä suhteessa todella hitaasti, mikä voisi tarkoittaa helposti yli vuotta ennen seksin harrastamista. "

I mean, mahdollisesti. Samaistun. Siis, enhän sitä tiedä miten se menisi, mutta mahdollisesti noin, tai sitten ei. Kuitenkaan, en voisi luvata kellekään mitään suhteessa joten helpompi olisi vain sanoa olevansa aseksuaali sillä käytännössä se on sama asia kun toinen ei välttämättä sitä seksiä multa sais. VÄLTTÄMÄTTÄ. se paine on ihan älytön niin sen takia mulla on jatkuva halu puhua itsestäni ikään kuin edes varmuuden vuoksi aseksuaalina. Ettei kukaan vain odottaisi sitten mitään ainakaan.

Mutta totuus on etten minäkään ole kuitenkaan aivan aseksuaali. Mutta ehkä jollain tavalla sinne päin, koska en tosiaan voi mitään seksiä luvata, välttämättä ikinä. Ei voi tietää miten pahalta se saattaa loppujen lopuksi tuntua.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
Joten käytännössä mulla on vain niin kova tarve käyttää sanaa aseksuaali
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
+ tietenkin lisäksi se kuinka suurimmaks osaks kokee mitään tunteita pelkkiä julkkiksia kohtaan niin kyllä siinäkin tulee aika aseksuaali ja aromanttinen olo toden totta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,387
Reaktioarvo
2,928
Se on vaan niin hauskaa myös kun muistan kun joskus katoin sen jonkun masatoshi videon mitä en enää löydä

Ja se oli niin

En sano mitään

Se oli niin

Tunteikasta

Sit se että

Eunkwang viel sen jälkee

Ja mistää en pääse yli

You know it
 
Ylös Pohja