Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
K i feel a bit better now thank god

Ja jopa tuntuu siltä et mun fiilikset on tyydytetty vähäks aikaa.... Toivottavasti ainakin. Tai siis ainakin luulen niin. :D i'm too tired to even feel that way anymore hahhahhshshs please

Mut silti jotkut noist klipeist kyl haunt me. They haunt me but i don't want to touch myself anymore hehe. I'm fine. Mut onhan se vaan niin sietämättömän kuuma mies 🥺

Ja hitto miten samaistun tähän biisuun:

En pidä tästä mutta yritän muistaa kaksi asiaa joita hoen jo melkein mantran lailla itselleni 😂:
- don't worry. Everything happens for a reason. (Suoraan yhdestä youtube-vidin otsikosta otettu ku oon nyt nähny sen koko ajan ehotuksis mut en oo kattonu sitä vidiä siis)
- and never for a second blame yourself (all time low - missing you.... Kyllä, missing you taas)

Siinä kaks asiaa joita yritän hokea itselleni jos joskus ymmärtäisin vaikka vittu xdddd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Aws niin samaistuttavaa:
Even when the leaves change
I'm in the same place

🥺✌️
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Voiko tarkemmin sitä sanoakaan, tämäkin on taas pari riviä suoraan mun elämästä. Nimenomaan eunkwangin suhteen. Koska even when the leaves change i'm in the same place, eli tällä hetkellä. Tällä hetkellä edelleen rakastunu eunkwangiin, ihan niinku sillon kesälläkin. Lol.

Ja tietyllä tapaa tuntuu että ajan myötä tää menee vaan vaikeemmaks kestää henkisesti:/ ja ehkä fyysisestikin ehehheh kroppa romahtaa 😳 jalat niin kuolleet tälläkin hetkellä edelleen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Shut the fuck up nyt on 7. Lokakuuta niin tänään tasan 3kk siitä kohtalokkaasta 7.7. päivästä:/ :D 3kk se tuntuu pitkältä ajalta tavallaan jo.

Lol ja miks se tapahtu just 7.7. :D taas tämmönen ihme luku 🤷 i can't with the damn universe now (ei se pentagonin fandomi)

Sairastahan se on että tiesin niin heti sen että tästähän ei sitten päästä yli ikinä eikä koskaan.

Varmaan oikeasti viimeistään 8.7. koska muistan kyllä sen sekoilun voi jeesus. Se oli varmaa just se päivä ku kuuntelin king of wishful thinking ja tiesin että en pääse yli. I'll get over you, i know i will, i'll pretend my ships not sinking. And i'll tell myself i'm over you, cause i'm the king of wishful thinking. Niin, ainahan sitä itselleen valehdella voi, mutta sitä ei usko vittu kukaan :-D en minä itse ainakaan

Huhhuhhhhhhdjdjfjjfdk

Btw

On ollu niin kinkyt yms meiningit viime aikoina että en voi olla ajattelematta jatkuvasti sitä:
Mutta eikö ollutkin niin että unohditte Jumalan näkevän kaiken.

😂😂😂😂😂 I don't know. It always makes me laugh.

HEI KUULE MINÄ EN OLE TÄÄLLÄ AINUT SYNTINEN ton saman voi sanoa ihan suoraan esim kaikille smut ficcien kirjoittajille (mutta etenkin sille joka kirjoitti sen missä y/n on niiden kaikkien seittemän kanssa, that was... Quite hardcore...... :Dd) ja siis btob-jäsenille itselleenkin vois tuon sanoa 😐😐😐😐😐 lmao eunkwang kun kuulemma rukoilee joka ilta nukkumaan mennessä (söpöin kulta 💕💕💕💕 i'll kiss him) niin kai se pyytää syntejään päivittäin anteeksi 🌚🌚🌚🌚😂 tosin en tiedä hirveesti mitä kaikkee ne ite ajattelee uskosta ja esim seksuaalisuudesta, kai näissä jakautuu mielipiteet aika lailla. Ite en ees vieläkään tiiä et oonko ees kristitty oikeesti niin jos vittu siitä lähetään. Kai mä jollain tavalla siihen jumalaan uskon mutta en tiedä hitto. Helvettiin en kyllä usko tosin. Mutta onhan siitä hauska vitsailla. Edelleenkin kyllä uskon aika pitkälti siihen mitä Matt sanoo joten siitä kai ny lähetää sit liikkeelle mutta nii.

Ja siis seksuaalisuudenhan ei pitäs olla väärin (yeah tell that to my brain) mutta onhan toi hauska meme koska oon niin hemmetin seksuaalinen ollu these days. Those fics tho........ 😶 And i oop. Everything is just pure filth okay 👀

But whatever tho



Eunkwang is killing me... 😐 Fuck me hard 😐 (oon oikeesti iha ok atm mut silti oon lievästi silleen ahhhh vitun seksikäs 😭😭😭😭😭)



Joo kuulostaa siltä et oon iha ok.. siltähä tämä kuulostaa joo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Huhuhu

I wanna fuck that man

And a lot

A lot lot lot lot 🙄 eipä musta aina tämmöstäkää vittu uskois

I'm really disgusted lol but....... "Everything happens for a reason" ja "never for a second blame yourself"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Voi viiitttuuuuu 😭💕

Ensinnäkin:

Tämä kappale hits different näin 3 kuukauden jälkeen.....

Varmaan sitten vuoden päästä hits especially different............





Oof ja vitunmnnnnnnnn länä i love that fucking songggggggggggg

"Ihmeitä sattuu
Sitten aikanaan" 🥺 yea ok if you say so 🥺 but if it's not eunkwang then i don't want it 🥺

I thinkkkkkk

Siis onhan se totta että rakastun helposti.... Mut en vaan haluu olla ilman eunkwangii..... Vaikka tuntisin jotain muitaki kohtaan.. ehkä tunnenkin... Mut en pysty ikinä... Ikinä... Ikinä..päästää irti tosta ihmisestä. En ikinä 🥺💕
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Snif Henryn it's you on niin ultimate eunkwang biisi 😭😭😭😭💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕 idk i feel like i have butterflies 😔😔😔😔😔😔 a little bit 😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔 help 🥺 ugh these songsssssssssss


Oh, a dirty song 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

Mut tää on vitu hyvä biisi... Vaikka dirty stuff ahdistaakin....... Ahdistaa vaikka i'm perving 24/7 🤔 jännä.

Ow fuck kauhee fläsäri sielt paikast mis kävin silloin 2020 syksyllä are you kidding me. Niiku se ei ollu tarpeeks paha muutenki.... Mut kaiken lisäks mun pitää muistaa se kaikki mitä sillon tapahtu liittyen kwangiin....... Voi vittu näitä asioita mitä tapahtuu................... Aina ahdistaa nää asiat mitä tapahtuu periaatteessa ennen ku rakastuu siihe..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
TIL NOW
I ALWAYS GOT BY ON MY OWN
I NEVER REALLY CARED UNTIL I MET YOU 😭😭😭🤘🤘🤘🤘

LOL intense song



AWWW FUCK minä liityin sinuun 😭😭😭😭😭😭😭😭 aaawwwwwwww fuuuck muistan aina tästä sen yhden yön kun makasin valveilla ajatellen eunkwangia ja täst soi päässä tää kohta: "me kohdataan ja muistan sen, ei tää oo ensimmäinen, sä kävellyt oot tuhat elämää mua vastaan" 😔

En vieläkään ymmärrä 😔 miks se tuntui siltä silloin 😭😭😭😭😭😭😭 niin vitun vahva ja häiritsevä tunne voi jeesus ja edelleenkin se silloin tällöin häiritsee. En ihan ymmärrä tätä keissiä for real.

Ilmeeni tällä hetkellä: 🤨🤨🤨🤨
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Lol miten KUKAAN voi olla noin rakas

Ja erityisesti se että miten ihminen voi olla niin tärkeä jo aivan alusta alkaen

Ja jopa ennen kun edes rakastuin siihen like i said tuntui oudolta kun kuuntelin dear my dear 🥺🥺🥺🥺🥺

En voi ymmärtää tämmösiä 😶😶😶😶

Lol old song, hating this because eunkwang 😭😭😭😭😭😭❤️ why you always sing these damn songs like tears and tears and old song and EVEN SPRING DAY what the fuck and even how can i love the heartbreak you're the one i love:Ddddd huudan.

Se oli kyl huvittavaa ku se lauloi spring daytä kun siinä L:n listalla spring day on ensimmäinen biisi siinä :///////// sitten oli vissiin ze:an ja btob biisit 👀😭 sanomattakin selvää että spring day on aivan vitun huutis ja tärkee biisi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Kuolen tässä on samanlainen nostalginen/tutun kuuloinen melodia kuin tears x2

Fuuuu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Ahhhhhaaaaa killing me

Mutta.

Miks.

Okei alkaa mennä hermot näihin dejavu sun muihin saatanan sekoiluihin...

My face still: 🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨

Minhyuk shhhhhhhh mä en enää voi ottaa sua tosissaan niiden ficcien lukemisen jälkeen 🤫🤫🤫🤫🤫🤫

So sorry about that though
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Miten voi olla nostalginen olo koko yhtyeestä vaikka en koskaan tällä tavalla aiemmin tiennyt niistä mutta jotain NIIIIN nostalgist tässä on........... 🤷🙆
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
😶😶😶😶😶😶😶😶😶

😭😭😭😭😭😭😭 Help
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Ahdistaa niin paljon koska mulla on "kiire" jos meinaan lähtee mutsin kans ihmisten ilmoille mutta en tiiä pystynkö koska mun päässä on niin monta ajatusta 🤔🤔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Okei kuolema koittaa en voi ollenkaan hyvin lmao idk miten voi olla niin paha olo rakkauden takii

Jopa näin TAAS KERRAN unta siitä.

Onkohan tää ny varmaan vittu vähintään 30. Kerta tai jotain:D oon oikeesti seonnut laskuissa en tiiä yhtään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Huoh itkennnn ja itkennn xd

Sisäisesti tho, oikeest en oo itkeny tänää vielä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Minä kun katoin 신바람 dance practicee: cute, hot, sexy, adorable, lovely, baby, the hottest alive

😂😂😂 Do i adore him or not
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
I just love you and i love you and i love you

And i want to kiss you and i want to cuddle you and i always want to be close to you and i never want to let you go i want to be with you forever and i love you so much my hearts gonna burst and i love you and i don't love you anybody like this and i never did and it's horrible cause you're the love of my life and the one and i miss you and i miss you and i miss you so much that i don't even know what is real anymore because it hurts me how much i miss you week after week after week 😭

I wanna be close to you always i miss you so bad so bad i can't believe it

Never knew you could miss someone like this

My baby my baby my baby no one can ever take your placeeeeee 😔

I love you i love you i love you i love you i love you

Etc
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Liikaa muistoja MITÄ VITTUA 😂😭

huoh

Miks sen pitää olla niin omanlaisensa sankari lmaooo awww 😭😭

Ei siihen voi olla rakastumatta mitä vittua 😭 kill meeeeeeeee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Lmao what.

Ai vittuuuu mua väsyttää mutta en uskalla mennä nukkumaan koska oon yksin kotona haha joten valvon 😐😐😐😐 ainakin jonkun aikaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892

Snif snif
Kaikki paitsi kertosäe: nostalgista 🥺
Kertosäe: EUNKWANG

srsly that song actually makes me cry
Mut vaan kosk eunkwang ja toi kertosäe lmao. Vaikka kuten sanottu niin onhan se nostalgista mut nii
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Emmä oikeesti kestä tota biisii hemmetti toi kertsi on jotenki nii dangerous lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Aw fuck man 😐 ei tämmöstä

Enkä oikeesti ymmärrä miten voi rakastua tällä tavalla, aivan sairasta miten voi rakastaa periaatteessa tuntematonta ihmistä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,207
Reaktioarvo
2,892
Hehehe mitä vittua tämä on xd

En pysty enää kuuntelee brand new days ilman että nauran :DDDDDDDDDDD oikeesti mitä nyt taas
 
Ylös Pohja