Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Tosin en kykene muokkaa sitä listaa koska se on ollu pitkään niin et siin on vaa ne 3 kappaletta. En pysty lisäämään sinne koska oon tottunu siihen et se on noin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Ja muutenkin, et sä tarvi. Kaikki biisit mitä oisit lisänny on sellasii jota voit kuunnella muualtakin, ne ei tarvi olla just sen listalla 😃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
En uskalla myöskään kuunnella mitään btob

En uskalla kuunnella MITÄÄN lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Ei helvetin huutikset sä et (KAI) edes nähnyt unta siitä toisin ku esim timosta ja silti ajattelet sitä niin paljon. Selvä pyy.

Timo oli kyllä helvetin söps ei siitä vieläkään pääse mihinkään se uni oli niin kauheeee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Because i sometimes have to hyperventilate

And i wonder if thats normal

And i dont think it is
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Sitä paitsi dude do you even know how often periods happen

We're sick at least once a month

Were sick every month

Its like having a flu every month, kinda

Well, not flu, but sick nonetheless
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
"Missään muussa elämänvaiheessa ei tapahdu yhtä nopeaa ja laaja-alaista kehitystä kuin nuoruudessa. Oma keho muuttuu lapsen vartalosta aikuisen mittoihin, seksuaalisuus voimistuu ja tunne-elämässä kuohuu."

Lol ei voimistu kaikilla..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
"Siinä vaan on se tosiasia edessä, ettei virgolta näytteenotto ole helppoa. Pienin väline on liian lyhyt, yhtään pidempi liian leveä. Näytteenottoharjakin on virgolle leveä, tuntunee aika kurjalta. Jos ei ole edes tamponia käyttänyt, on aika ikävä lähteä reittiä avaamaan. Jos on lisäksi saanut HPVrokotuksen, on papilloomavirustartunnan mahdollisuus aika pieni. Itse olen keskustellut tällaisessa tapauksessa näytteelletulleen kanssa, ja toiminut sen mukaan, mitä asiakas on pitänyt parhaana."

Eli mun tuskin kannattaa mennä ikinä. Olen saanut hpvrokotuksenkin. Kai voin aika huoletta jättää käymättä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
"Siinä vaan on se tosiasia edessä, ettei virgolta näytteenotto ole helppoa. Pienin väline on liian lyhyt, yhtään pidempi liian leveä. Näytteenottoharjakin on virgolle leveä, tuntunee aika kurjalta. Jos ei ole edes tamponia käyttänyt, on aika ikävä lähteä reittiä avaamaan. Jos on lisäksi saanut HPVrokotuksen, on papilloomavirustartunnan mahdollisuus aika pieni. Itse olen keskustellut tällaisessa tapauksessa näytteelletulleen kanssa, ja toiminut sen mukaan, mitä asiakas on pitänyt parhaana."

Eli mun tuskin kannattaa mennä ikinä. Olen saanut hpvrokotuksenkin. Kai voin aika huoletta jättää käymättä.
Sitä vain mietin että kun kävin sillon 14v? Hiivatulehdusta tutkimas nii sillonha siin jotai pilluu työnnettii mut en tiedä mitä niin onkse sama asia kun toi seulonta. Sattu sillon kyl paljon.

Mutta joo. Ehkä mun ei neitsyenä tosiaan tarvitse hirveästi huolehtia tuosta. En usko että on yhtään todennäköistä että mulle tulis kohdunkaulan syöpä näillä olosuhteilla. Sit jos joku päivä en ookaan enää neitsyt niin ehkä sitten voi mennä, mutta muuten tuskin tarvii. Ja enpä rehellisesti sanottuna usko neitsyyden menevän. :D joten. Niin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Mietin vaan kun mulle tuli silloin aikoja sitten se kutsu ekaa kertaa siihen seulontaan enkä ikinä sit mennykään sinne niin aloin nyt kuumottelemaan et no jokohan mul on syöpä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Löydän vain uusia delulu biisejä mutta en sellaisia jotka ois todenmukaisia. Niitäkin olis ihan kiva löytää. Kuuntelin parit oh my girl biisut nimittäin niin molemmat oli sellasia jotka vois laskee vaan delulu biiseiks 😩😂 hyviä biisejä kyllä. Mutta todenmukaisesti en voi samastua. Tietenkään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
"in My dreams youre with me
We'll be everything i want us to be
And from there
Who knows
Maybe this will be the night that we kiss for the first time
Or is that just me and my imagination" :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Ainakin toi kohta on samaistuttava

Mut oon kuunnellut tota biisii jo tuhat vuotta
 
Ylös Pohja