Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,892
I'm seriously so ded


Aww söpö,,,,,,, 💕 mutta:

For real tää :D lmao but can you PLEASE just fuck me. Niinku PLEASE. I'm so desperate. And once again, videos like this or you talking about how your dick is not small... They don't help! 😂 Tai se outsiderin mv kuvauksissa se: "ah ah" niiku what the actual i guess thats the closest to sex sounds that i can hear from him.... At least for now

Not this 😭👀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,892
Seriously why can't you fuck me
I'm begging
Never wanted anyone this desperately oh gosh

Ehhhhh

How can i be free with my sexuality tho because it's bugging me still ihan sama kuinka yritän ajatella että se on luonnollista niin i just fucking hate it and feel guilty
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,892

Vidu katoin tän taas "pitkästä aikaa" ja mitä vittua toi mies kyllä osaa todellakin attack me for no reason lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,892
FR :D toinen puoli musta: eunhyuk on ollutta ja mennyttä!
Toinen puoli: jaa jaa jaa jaa jaa ;)

Niin, totta kai on. Ilman muuta.
Pliis haluun takas tähän aikaan, mitä vittua nykyään tapahtuu

Seis stop

Ensinnäkin en voi sietää miten eunKWANG herättää mussa aivan liikaa seksuaalisia tunteita

Aaaaaaa ja muutenkin some memories will haunt me forever like damn honey what likeeeeeeeeeeeee

Esim tästä vidist mul on traumat koska se oli sitä aikaa voi vittu:

Uwu those good times damn it en koskaan unohda kuinka lujaa mun sydän hakkas sinä päivänä voi jeesus

Halooooooooo :D miks tää on aina ajankohtainen:

Ja miks tää on todella söpö:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,892
Keep on reaching for your dreams
Cuz it ain't crazy as it seems


But honey what if my dreams are:
- being with eunkwang
- being with eunkwang
- Being with eunkwang


🤷 Then no, i guess.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,892
WHY is eunkwang so perfect what the hell and why are his eyes so 😭😭😭😭💕💕💕 and everything
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,892
NO NYT VITTU :D.

nyt menee kuppi nurin

Ja nyt nään vittu asioita taas voi jeesus sentään

En oo kuullu tätä biisua hetkeen mutta äsken kuuntelin:

Ja nyt vittu sanon vaan sen että PERKELE TÄTÄ ELÄMÄÄ. varmaan koskaan vittu tuntenu tota biisii noin vahvasti kun tällä kertaa voi hyvä helvetti nyt sentään taas.

Ei vittujen kevät:D oikeesti. No siis en viitsi edes sen enempää sanoakaan koska kaipa toi biisi puhuu puolestaan mutta.... Jos jotain pientä sanoo asiasta niin tuleepahan mieleen vaan tän eunkwang keissin alku ja oikeestaa nyt vieläkin koska 3kk vasta siitä on ja edelleen oon vitun shokissa että se edes tapahtui

Vittu

Siis i'm a change hater mut niinku? Wtf 😭 it just happened what the hell ja oikeesti must tuntuu että se järkytti mua syvemmin kuin minkään muun keissin alkaminen .. koska oli niin elämää järisyttävä muutos :/ tai sellanen. Helvetti. Vähän niin kuin sielu sulais kokonaan huhuhu ku sun perustuksia vaa ravistellaa



Wth

PLEASE


Ja tämä eräs biisi..... Juuh :D i mean if you're gonna tell lies in your song then at least say that it's bullshit and lies 🙄

Talking about hang in there baby 🙃

everything turns out alright????
(Um no)
sure life is up and down
But trust me it comes back around
you're gonna love who you turn out to be
(Um no)
 
Viimeksi muokattu:

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,892
Alku sen sijaan on biisinä täydellinen vaikka muutoksen vihaajana mun pitää sitä vähän inhotakin

Joo se tuntuu
kuuluukin tuntuu
elämä tuntuu

Stop omg so simple words but so perfect

PERFECT
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,892
Ai että mä muuten huusin kun luin mbti:stä taas ja kun oon infp mutta mukamas infp:t arvostaa MUUTOSTA. siin luki jtn values kohassa et "change" ja olin sillee HAHAHHHHAHAHHSSHSHHHSHH



maybe i'm not infp then lmaoooooo huudan

Yes i value change hahahahhahhhhhhhhshhshhahhahhah
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,892
Siiis minä, pahimman luokan vanhojen hyvien aikojen muistelija, muutoksen vihaaja, jne. Geez. Älkää nyt naurattako
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,892
"no se menee kuinka menee
Turha jarrua kuluttaa"

Toisaalta tämäkin???
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,892
SHUT THE FUCK UP tämä

Eiiii 😭 muistan elävästi sen ajan

Ai VITTU


seis stop

Tää melodia rauhotti mua niin paljon sillon ja NYTKIN

I'M GONNA KMS (not)

What the ACTUAL FUCKING SHIT
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,892
Wow it's like a lullaby omg 😭😭😭😭😭😭 wäwäwä that songgg
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,892
Mutta

Vihaan sitä että elämässä muutos on AINA välttämätöntä. Sä voit inistä kuinka paljon haluut mutta et koskaan voi estää muutosta. Ja sehän tässä vituttaakin.

Mutta vaikka mä kuinka tässä nyt valitan siitä niin en koskaan tuu voimaan sille mitään joten turha valittaakaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,892
Mitä vittua nyt taas xddd the babiest baby 😭😭

Btw nauran koska:
Bobby: eunkwang was so hot i couldnt take my eyes off him
Minä: there is no heterosexual explanation for this

PLEASE bobby that don't sound very straight to me although whatever you want to label yourself as 🌚

But yes i agree hes a bit too hot 🙂

SEE he makes even guys go crazy just like minhyuk who thinks his aegyo is cute smh that's the power of seo eunkwang 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 smh i'm die

Mut oikeesti i'm die kosk tunteet on sairaitaaaaaaaaaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,892
Srsly he makes me feel not bi cause i forget girls but i'm still bi ofc still but i do be forgetting girls tho

And all the other guys too tho

Although eunhyuk.... A little bit cute maybe but idk eunkwang my love but still eunhyuk is cute
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,892
On ikävä on niin ikävä siis tuntuu että tänään on melkein enemmän ikävä kuin eilen jopa 😭 kaipaan niin en kestä muistaa sen kasvoja koska aina vaan kaipaan niin paljon

Ikävä ikävä ikävä ikävä päivästä toiseen, viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,892
Huutis. Nyt kun en oo lyönyt itteeni vähään aikaan niin oon alkanut raapii itteeni :D mutta se on vaan sellanen refleksi mille en voi mitään . Jos on liian voimakas tunne tai joku nii tulee tarve raapii siis silleen että se sattuu ainakin vähän
Joko kasvoja tai sit jalkoi tai jotai. Äsken raavin kasvoi nii sattuu vielki.
Tai sitten painaa kynnet jotenki lujaa vaa kämmeneen, sitäkin on tapahtunu välil. Mut ku en edes tiedä onko se mitään tahallista itsensä satuttamista vaan enemmänkin just sellanen refleksi lähinnä

Ai vittuuuu häiritsee muuten taas uni mutta en muista mitä siinä tapahtui edes. Tiedän vaa sen että joku mua häiritsee :DDDDDDDD

JOO ihan sama vaikka kuinka sanon että "en rakasta sitä enää" niin se ei tehoa vaan kerta toisensa jälkeen mun pitää aina vaa myöntää että rakastan sitä edelleen ja varmaankin aina

Aivan varmasti aina

Niinku miks ainut asia jonka näen kirkkaasti ja selvästi on se, että en voi elää ilman eunkwangii. Että ilman sitä oon miserable at best ja että en voi kuvitella ketään toista siihen mun viereen, ainoastaan sen

Sairasta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,370
Reaktioarvo
2,892
Ja se kun ei oo aikasemmin eikä sen jälkeen tapahtunut koskaan mitään vastaavaa
 
Ylös Pohja