qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
- AP AP
- #13,651
Ymmärrän jotkut mutta joitakin tyyppejä en ymmärrä. Esim sanoisin että varmaan ymmärrän että tykkäsin siitä opettajasta. Mutta en ymmärrä joitakin täysin turhia tyyppejä joita katoin ilmeisesti silloin. Jotenkin ne ei ole edes hyvännäkösiä mun silmään enää tällä hetkellä. Tai jotenkin mulla tuli sellainen outo olo. Silleen osan ymmärrän ja niin mutta sitten.. en tiedä. Tai ehkä se on nyt vaan tällä hetkellä jonkinlainen sellainen inhotus koska en vain... Ymmärrä miksi oon tykännyt joistain muista täysin turhista tyypeistä. Silleen oikeestiko sä oot muka kuolannu jotain L:ää? (Tää on siis L josta en oo koskaan kai puhunut eli ihan eri L)
Oikeasti? Ei sinänsä mitään sitä henkilöä vastaan. Mut miks oon kuolannut sitä, edes lievästi? Kun en ymmärrä ees kuinka oon voinu edes harkita muita ihmisiä kuin masatoshi. No ehkä oon tällä hetkellä vaan nyt niin hiton rakastunut että se on vain sitä. Mut joo. Tuntuu niin.. tyhmältä ja ahdistavalta.
Oikeasti? Ei sinänsä mitään sitä henkilöä vastaan. Mut miks oon kuolannut sitä, edes lievästi? Kun en ymmärrä ees kuinka oon voinu edes harkita muita ihmisiä kuin masatoshi. No ehkä oon tällä hetkellä vaan nyt niin hiton rakastunut että se on vain sitä. Mut joo. Tuntuu niin.. tyhmältä ja ahdistavalta.