Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Ymmärrän jotkut mutta joitakin tyyppejä en ymmärrä. Esim sanoisin että varmaan ymmärrän että tykkäsin siitä opettajasta. Mutta en ymmärrä joitakin täysin turhia tyyppejä joita katoin ilmeisesti silloin. Jotenkin ne ei ole edes hyvännäkösiä mun silmään enää tällä hetkellä. Tai jotenkin mulla tuli sellainen outo olo. Silleen osan ymmärrän ja niin mutta sitten.. en tiedä. Tai ehkä se on nyt vaan tällä hetkellä jonkinlainen sellainen inhotus koska en vain... Ymmärrä miksi oon tykännyt joistain muista täysin turhista tyypeistä. Silleen oikeestiko sä oot muka kuolannu jotain L:ää? (Tää on siis L josta en oo koskaan kai puhunut eli ihan eri L)

Oikeasti? Ei sinänsä mitään sitä henkilöä vastaan. Mut miks oon kuolannut sitä, edes lievästi? Kun en ymmärrä ees kuinka oon voinu edes harkita muita ihmisiä kuin masatoshi. No ehkä oon tällä hetkellä vaan nyt niin hiton rakastunut että se on vain sitä. Mut joo. Tuntuu niin.. tyhmältä ja ahdistavalta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Silleen.. noi tyypit ei oo tippaakaan hyvännäkösiä, miks mä oon ollu ikinä ihastunut niihin?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Nekin jotka oli mun tuttuja/kavereita, niin nyt en nää niissä enää tippaakaan mitään kun katon niiden kuvia. Johtunee masatoshista kai. Tai sitten en muutenkaan enää näe niissä mitään mut joo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Joo sitä se kuitenkin nyt on selkeästi.

Että en enää viitsi ajatellakaan jotai muita tyyppei. Ne oli niin turhia että hävettää miten oon ees selittäny niistä jotain.

No joo.

Okei. Nyt on tää vaihe että et kykene mitään tai ketään muuta ajattelemaan, mutta se menee vielä ohi. Ja sit on taas eri ääni kellossa varmaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
"Jokainen osaa kertoa omasta kokemuksestaan ihastuneen tuntemuksia: hengitys tihenee, sydän hakkaa, kämmenet kostuvat, kurkkua kuristaa, mahanpohjassa tuntuu hassulta ja polvet valahtavat veltoiksi. Hurjaksi äityvä tunne tuntuu liki sairaudelta: olo on kuumeinen, vatsaa vääntää, uni ei tule eikä ruoka maistu."

No en tiedä muuten mutta äsken hengitin helvetin vaikeasti kyllä taas nää perus kohtaukset kun meinaa pudota maahan tjsp
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Piti ihan tsekata oonko laihtunut mut enpä juuri, 66.2. että alle kilon vain
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Mutta hyvä kun nyt tiedän et oon sillon painanu 72. Niiku sillon öö. Toukokuussa 2016 about ainakin. Jos nyt oon näköjään 66 niin onhan siinä kuitenkin jonkin verran laihduttu siitä ajasta. Ei siis sillä että olisi tarvinnut. Mutta sitä on hauska seurata.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Mut joo, nyt alkaa oikeasti huolestuttaa. Jos tää on alkanut toukokuussa 2016 ja tässä vaiheessa vielä ihastuminen on näin pahassa jamassa niin oikeasti, pitää alkaa miettiä että nyt et taida voida kovin hyvin kenties.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
Jaahas. Olen katsonut tämän näköjään 11.9.2023:

Miksiköhän 😶 eli ainakin sen verran on sillonkin ajateltu tota että toi on sentään katsottu, jos ei muuta 😭 itken......
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,729
Reaktioarvo
2,928
I mean of course it reminds me of masatoshi duh they are both asians wtf

Ja muutenkin, keissejä molemmat joten. Niiku. KEISSEJÄ.
 
Ylös Pohja