Ja mulle oikeasti tulee sellainen "en ole olemassa" olo tai sellainn "onko tämä totta" koska ikään kuin sitä oli pyyhkinyt sen mielestä niin kuin sitä ei koskaan olisi edes tapahtunut
Niin sit oot vaa yhtäkkiä sillee HEI HEI HEI, MASATOSHI ON MUN ELÄMÄNI RAKKAUS VIELKI
nii oot vaa sillee "??????? Ja että mitä että?"
Varsinkin kun se on niin outo keissi kun jotenkin vertaan sitä nyt kariin koska kari on tosi vanha keissi, kun se alkoi 2010 niin sitten jotenkin se alkaa tuntua samalta kun kari. Koska sillon kun karista oli 8 vuotta, ja jo aikasemminki, se homma tuntui ihan ikivanhalta keissilt.
Niin sitten mä vaan jotenkin??? Oon silleen... Että täähän on UUS JUTTU kun se on 2016 mutta sitten se on vanha juttu ja jotenkin en osaa sijottaa sitä elämänhistoriaani tai oon vieläkin sillee shokis niinku sitä ei ois tapahtunutkaan
SIIS NEVERMIND EI AAVISTUSTAKAAN MITÄ SELITÄN :D
jotenkin vaan se kun katoin tätä kuvaa silloin:
Niin musta tuntuu että se on jääny sellaseks..... Ehkä en koskaan ymmärtänyt sitä kunnolla. Työnsin sen niin nopeasti pois jollain lailla , vaikka aina välillä ajattelinkin sitä pitkienkin aikojen kuluttua, mutta tuntui että siinä kuitenkin työnsin sen niin sanotusti pois ehkä joskus kesäkuussa 2016 jo. Siin oli kans niin monta muutakin keissiä joten ehkä sekin vaikutti. En tiedä. Tai tuntui etten osannut käsitellä koko asiaa koskaan ja olin koko ajan täysin hämmentynyt koko ihastuksesta vaikka se oli selvää alusta asti, siis IHAN sieltä leffasta asti, että mulla oli tunteita ja tosiaan, vahvojakin tunteita, niin ehkä mä en osannut käsitellä sitä kunnolla ja uskottelin itselleni läpi sen ajan ettei mulla ole tunteita. Ehkä tiesin että mulla on, mutta uskottelin ehkä ettei ole tai ainakin uskottelin ettei se ole hiukkaakaan vakavaa, koska sä et tunne sitä ollenkaan. Jotenkin halusin ehkä ajatella itse sen merkityksettömänä keissinä koska tiesin etten tiedä siitä paljon mitään. Mut sit se hämmens kun se ei siitä huolimatta ollutkaan yhtään merkityksetön vaan päinvastoin olin kai silloinkin sit, näköjään, aika vitun kusessa siihen. Ehkä jotenkin se jäi vaan helvetin hämmentäväks asiaks ja sit lopulta vaan työnsin sen pois mielestä.
Nyt kun katon tota kuvaa oon et "??????" Ja varsinkin kun oon nyt nähnyt viel paljon enemmän matskua siit kuin sillon, niin se on aika oudon tuntusta, ihan kuin olisi pudonnut jotenkin VIELÄ SYVEMMÄLLE siihen SAMAAN ANSAAN.
En oikein tajua.
En mitään.
Mutta sitten kun sekin oli niin outoa kun 4. Tammikuuta? Kun tää tapahtui ja sanoin heti että "en ole yli tosta miehestä" tai jtn niin tunsin sen heti kuinka muuten rakastan sitä edelleen aivan helvetisti. Et se jotenkin iski kuin salama kirkkaalta taivaalta mutta silti se fakta oli ollu piilossa multa niin kauan. Vasta siinä kohtaa kun huomasin heti siinä että en ole yli tuosta muuten vieläkään, niin tuntui että siinä kohdassa ymmärsin sen kaiken kunnolla. Että vasta siinä kohtaa olisin ymmärtänyt kuinka vakavaa se olikaan, ja sitten ymmärsin sen ihan samantien. Sen jälkeen en oo kertaakaan kokenut että olis kovinkaan helppoa päästä siitä IKINÄ yli. ?????? Mitä V I T T U A. ja kuitenkin aiemmin en ehkä ollut sitä tajunnut että se saattaa hyvinkin olla ikuinen rakkaus mulle? Sitten vaan... Kun en aiemmin kai vaan tajunnut. Mutta sitten kun näin sen, 4. Tammikuuta, etten olekaan yli siitä, niin sitten mä tajusin sen heti, miten asiat on.
YOU KNOW 😩
OLEN SEINÄHULLU 😭😩
Miten tällästä enää voi tapahtua
MITÄ VITTUA, LUULIN ETTÄ TÄLLÄINEN SEKOILU ON LOPETETTU 😅
H E L V E T T I
JA VOI NYT FÖR HELVETE
JUMANKAUTA MASATOSHI ON KUIN VILLU WITH HIS DEMON SMILE 😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩 me seeing villu and running away as fast as i can like IM RUNNING FAST ASF ei enää tätä
Elämäni rakkaudet piste com
MINÄ: *SEES MASATOSHI IN THAT MYSTERY TRAIN PIC*
MINÄ: NO, DEMON 🏃🏃🏃
minä: not again not again not again not again
I pray i pray i pray to god
Yet it always happens again and again ja aina vaan ja uudestaan
MUT EI SIINÄ