Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Tä vittua ja miks eunkwangie on love of my life ja myös: miksi noiden pitää HYÖKÄTÄ mua kohtaan näin:




Voi vittuuuuu :D


Fr i don't want the second best thing i want eunkwang

Just impossible to be happy without him
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
There's nothing more torturous in life than wondering if you'll ever get to be with your love interest or not.

Aika hyvin sanottu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Ok so he's my dream, now what do i have to do to make that dream come true? IDK. i literally don't know.

Fly to south korea? :D wtf i don't know

Jonkun pitäs auttaa mua tekemään suunnitelma tai jotain en tiiä.

Ois ollu ihan kiva jos mun elämäni rakkaus ois ollu suomalainen ja sellanen joka asuu suomessa mutta ei vittu sitte

Totta helvetissä mun pitää rakastuu sellaseen joka asuu hevonvitunkuusessa

Ja jotta ei olis liian helppoo niin aivan järkyttävä lentopelko muutenkin niin etten varmasti tuu koskaan tapaa sitä ees 🙃 no siis ei sillä ettenkö joskus vois mutta... Ei tää on niin yhtä helvettiä miksei se voi vaan vittu muuttaa suomeen. Niinku jätä sun uras ja muuta mun naapuriin ok 🙃

Siis oikeesti pitää tapahtua ihmeitä että voisin joskus olla sen kanssa.

Ja mikä lisää mun paniikkia vielä enemmän niin pelkään että se ehtii löytää jonkun toisen

Ku kenestä tahansa muusta mä voin toipua ehkä jopa mutta en eunkwangista. Siitä mä en voi toipua koskaan.

Niin sehän tässä vittu pelottaakin.

Miten vitussa voi olla reilua että joudun elää tän paniikin kanssa joka päivä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Mun on pakko puhua tästä asiasta jonku kans ja kysyy mitä vittua voin tehdä. Et pitääks mun vaa luovuttaa suosiolla vai onko mitään mitä voin tehdä et voisin joskus viel ehkä olla sen kaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Joo no nyt oikeesti nää synkat :DDDDDDDDD

koko ajan hyökkää jostain

- se ku kuuntelin biisii ja siin sanottii "blues" ja sit selasin pinterestii ja luin siit kuvast about samaan aikaan "btob-blue"
- eilen se ku kuuntelin spring day mutta englannin kielistä versioo ja ku siin sanottii "snowflakes" ni ehk sekunti sen jälkeen siirsin mun katseen siin soittolistal mitä katoin ni alemmas ja siin oli biisu nimeltä lumihiutaleet -.-
- sit nyt äsken kuuntelin jotain oisko se ollu be me niin sit ku siin sanottii let go niin olin just sillee et ku olin hakenu Redraman let go nii sit näin sen siin ja taas olin sillee mitä nyt taas

Miks näit tuntuu tapahtuvan ihan jatkuvasti nytten

Ei niitä must aiemmin näin usein ollu :D huoh hulluksihan tässä tulee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Ja tietysti yksi oudoimmist tapahtumist oli se how can i love the heartbreak you're the one i love keissi mutta........
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Oh ok

Rakastan tätä biisii

Vaikka kuuntelenki sitä paljon mutta rakastan sitä silti niin paljon lol

Ah toinen biisu jota rakastan

Eunkwangin lista on täynnä top tier musaa 👀
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Huoh

Naurattaa kun nyt taas uskon siihen että tuun olemaan sen kanssa

Ja hetki sitten mun kaikki toivo tuntu silt et se on täysin kuollu

Mun toiveikkuus vaihtelee basically sokeesta uskosta täyteen tappiomielialaan :DDDDDDD
Minä: on täysin mahdotonta, 0 prosentin mahdollisuudet
Minä 10 minuuttia myöhemmin: oon 100 % varma että tuun olee sen kanssa

Juuh no se on tämmöstä sahaamista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Ive loved you for so long sometimes it's hard to bare 😭🎶

3kk tuntuu kyllä jo tässä vaiheessa aika pitkältä ajalta kun pitää kieriä tuskissaan ja päätyä aina joko olkkarin, vessan tai makkarin lattialle itkemään tasaisin väliajoin 🤔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Never let a dream grow cold
even when you're losing hope
guess it's why i wrote this song
you know it's about you, it's always about you
so there you go 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭


Please liian tärkee biisi im die
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Killing me on myös top tier musaa mutta se on niin negative vibes I DON'T WANT NEGATIVE VIBES lmaooooooo D: because we will be together 😔

Mutta top tier silti.

MITÄS VITTUA hahaha

Ofc ku kirjotin killing me niin tuli ehdotus seuraavaks sanaksi: softly

Yes killing me softly on mielenkiintoinen biisi ja se on eunhyuk biisi, kinda. Joten... SHUT UP :D yes i might love eunhyuk and i might love hui and i might love taeil and i might love yuto but not as much as i love eunkwang so PLEASE lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Kuuntelen nyt tears (ei se so chan-wheen) ja ihmettelen edelleen miks tää kuulostaa niin tutulta vittu nyt alkaa ärsyttämään nämä tietyt kappaleet jotka kuulostaa niin pelottavan nostalgiselta.

Niiku oikeesti nostalgista

Tosin kuulostaa vähän similar ehkä kun backstreet boysin drowning??? Ehkä? Osittain???? Mutta en tiiä? Jotain en tiiä vittu toi on hämärä biisi

+ X japan vibat ehkä?


En todellakaan tiedä miten biisi voi kuulostaa noin.... Tutulta
Nyt saatana :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
K my number one is eunkwang, ja oikeutetusti, ei se vois olla kukaan muu
But my number two is hui, ja oikeutetusti sekin
But my number three is yuto, ja OIKEUTETUSTI
but my number four is taeil, ja oikeutetusti

Ja siinäpä se (hiljaa mä en tykkää kenestäkään muista)

Ja siitä voikin sitten miettiä että jos jo #4 on tota tasoa niin kuinka pahoja noi toiset sit on 🙂🙂🙂🙂🙂🙂💀

Niinku can u fucking see those men

I want to die... No, i am already dead.

Well i might just be.

Jopa taeil saa mut siihen tilaan että mua suurinpiirtein PYÖRRYTTÄÄ niin ok and the others are even WORSE

ja minä kun luulin että olisin edes vähän enemmän yli muista kuin ek:sta

Pistää miettimään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Siis mä kyllä oikeestikin jossain vaiheessa ajattelin ainakin hetken aikaa ihan tosissaan että olisin jo yli noista kolmesta.... Ja nii mutta enpä taida olla. Kuinka kauan nää meinaa viel kestää? Herranjestas ne on ollu kauemmin ku ek.

Kaikki maaliskuusta asti. Kaikki kolme. Believe it or not niin ne kaikki alkoi maaliskuussa :DDDDDDDDDD Mitäs siitä nyt tuleekaan sit, 7kk. Eunkwang ollu vasta 3kk ja jo se tuntuu siltä että KUOLEN :DD

Helvetti kun luulin että pystyn pyyhkii ne kokonaan pois. Niinku kokonaan. Mutta ei. Joo kwang on varmaan aina mun #1 mut..... Silti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Ja kiitos siitä kuuluu yhä edelleenkin yutolle..... Että tää edes tapahtui.... Joten mitä vittua xd yhä enemmän syitä vihata sitä miestä 😩💕
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Like what the actual fuck tekee kyllä mieli kuunnella tiettyjä biisejä joita kuuntelin juuri silloin vähän ennen kun rakastuin kwangiin about sekunnissa. And it was fucking OVER lmao.
 
Ylös Pohja