Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931

I mean... I think tää oli viimenen biisi minkä kuuntelin ennen kun rakastuin kwangiin... Sekunnissa :D tai siin ensimmäisen vidin aikana se oli jo tehny jotenki sellasen jäljen muhun et ei mul ollu enää mitään sanomista siihen enää siinä vaiheessa. Joten mitään en olis voinu tehä estääkseni sen.

Muistan suht hyvin sen kun kuuntelin tota biisii ja i think sillon oli aikanen aamu tai jotain. Sit kun olin rakastunu salamana eunkwangiin niin menin varmaa sillon joskus päivällä nukkumaan ja mä niin tunsin sen sillon kuinka kaikki oli ihan vitun outoa ja en tiiä nukuinko edes kunnolla ottaen huomioon kuinka paljon olin seonnut siitä just vähän aikaa sitten. Hulluahan se oli mutta eipä nyt ole sen parempaa myöskään tällä hetkellä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Kaikista eniten vituttaa että on edelleen tunteita jinhoo kohtaan. Ja eunhyuk, i think. Ei tämmöstä voi jaksaa. Sanon aina että ykskin on jo ihan liikaa mutta varsinkin useampi kuin yksi on liikaa.

0 ois se oikee luku joka pitäs olla. Jopa 1 on liikaa. Mä en vittu halua.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oon täl hetkel niin vihanen lmao voisin lyödä itteeni mutta en viitsi. Jos olisin yksin niin sitten ehkä.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
No, onneks edes eunkwang on niin helposti #1 ettei siitä oo edes epäselvyyttä. Sentään jotain minkä tiedän varmaks. Tosin eipä sekään mikään hyvä juttu oo, jos en koskaan tuu olee sen kanssa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Kaikista hirveimmät paniikkikohtaukset oon saanu aina nimenomaan kwangin takia, vaikka muistakin kyllä on aika pahoja tullu

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Haha ai saatana. On kyllä next level creepyä kuunnella btob - my girl ja kattoa samaan aikaan kuvaa l:stä, huom, kuvaa jonka tietenkin oon tallentanu lokakuussa 2020 millon muulloinkaan. Aivan jotenki next level creepyä. Prekognitiot tulilla oli kyllä silloin. Niin sootanasti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Niinhän siinä sitten kävi kuten arvasinkin. Next level creepyä.

Vaikka sinänsä ihan "perus" että saattaa vaan arvata että nojoo varmaan mä tostaki yhtyeestä tuun tykkäämään niinku esim bts:stäkin mutta kun en kyl muista et mul ois tullu muista yhtyeistä noin vahvaa tunnetta ennalta joten ???? Idk. Idk idk idk idk idk i don't know shit.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Joka tapauksessa creepyy ja creepyy on ihan jo sekin yleensäkin kun kuuntelee btob ja kattelee vaik vanhoi kuvii villust tms

Sekin on jo creepyy koska nyt ollaan tässä ja kaikki se on kyllä niin sairasta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ihanaa kuunnella block b ja tunnelmoida ku takka palaa 😌 at least hyvää musiikkia mutta muuta hyvää näistä ei sitten ookaan seurannut ja tuska on loputon

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tuska on loputonnnnnn ja voisin nukkua ikuisesti koska vain silloin voin olla mahdollisesti näiden ihmisten lähellä, vaikka en aina silloinkaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Minä: *kuuntelee nillili mambo*
Zico: "bye guys, hi ladies"
Minä: "bye ladies, hi guys 😃"

Mutta joo, siitä puheen ollen.... :

SHUT
THE
FUCK
UP-

this is concerning i'm very concerned

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Bitch, B to the O to the Y to the S
Boys will be boys and with boys I'm obsessed
Boys in their gym clothes, boys in a dress
And if boys are a crime then I'm under arrest 😔✌️

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Who even cares i mean tää thumbnailin ilme????????

Onko sun vittu AINA pakko

Onko ihan vittu joka kerta pakko

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Lmao ja kun heräsin niin olin taas sillee jaahas näin varmaa sadatta yötä putkeen unta siitä 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

En nyt ehkä ihan sataa yötä putkee mut tuntuu et oon nyt nähny ihan joka yö unta siit täs hetken aikaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Koska kuuntelin tätä

Äsken vain siksi että pääsisin mielessäni ajassa taaksepäin vaikkapa juurikin sinne about vuoteen 2018. Joka tapauksessa tärkeintä oli vaan päästä ajassa taaksepäin silleen tosi intensiivisesti, että voisin unohtaa kwangin ja olla ihan kuten ennenkin. Yritin kuunnella muitakin sellasia biisejä joiden avulla pääsisin tehokkaasti ajassa taaksepäin. Ei se lopulta hirveästi auttanut idk mutta kaikista ironisinta oli se kun kuuntelin tpta biisiä ja ensin olin silleen ihanaa pääsen vähän pois ees tästä kaikesta. Mut sit aloin tajuumaan kuinka paljon toi kappale kertookin eunkwangista mulle joten... Se meni sit taas kerran siinä. Onhan toi nyt ihan selvästi tämä tilanne ja vielä niin kauniisti kerrottuna että 😂

Toi on kyllä täydellinen biisi ei siinä mitään mutta nyt sekin on about eunkwang

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Huudan suoraa huutoa

Sinä ainut uneni mun
Sinuun jälleen taas vaivun
Enkä herää ennen kuin
sä lupaat luoksein jäät

On kauneinta mitä oon koskaan kuullut

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Täydellinen biisi mut mikä muu biisi mulle tuli mieleen tosta

Probably lähinnä tosta runollisuudesta idk en muista enää. Tiedän liian monia biisejä joten 🤷

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Voi vittu mikäköhän se biisu oli. Suomalainen se todennäköisesti oli mutta 🤷🤷🤷🤷🤷🤷🤷

Ylös Pohja