Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Mitä kauemmin ihastus kestää, sen hirveämpää se on, sitä enemmän oot paniikissa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Sitä enemmän oot paniikissa koska vuosi vuoden jälkeen näet ettei se lähde pois ja pelkäät että oot tässä aina ja siks et pysty mitään muuta kuin panikoimaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Mutta oikeasti esim oon tallentanut siitä kuvia VAIN tietääkseni 2016, 2019, 2024. En nyt ihan varma oo oonko muulloin mutta en ainakaan muista. Että niin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
En näe tulevaisuudessa jotenkin nyt mitään muuta kun tätä samaa koska mun on enää mahdotonta uskoa koska oon saanu huomata ettei se lopukaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Lol 65.4 mähän sanoin et oon laihtunut :D tätä tapahtuu kun syö melko vähän päivän aikana.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
En osaa ajatella mitään, ajattelen vain tätä saatanan herraa. :D

Mun sydän murskaantuu haluun niin paljon vain HALATA sitä. Olla sen lähellä.

Oikeesti, tunnen siitä näin, ku nään kuvii siit oon koko ajan silleen: MUN RAKAS 😍

Niinku ei ei ei ei, ei julkkista kohtaan voi olla noin voimakkaat tunteet. Nyt lopetat.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Vaik sen ei missään nimessä pitäs olla.. niin se on mun kulta.

Tai siis että se on vaan liian...

Siis kun ajattelen etten ikinä saa olla sen lähellä. Ettei se ikin tuu pitää must kiinni.. en ikinä saa olla sen lähellä... Miten niin voi olla. En voi olla itkemättä. Se on liian tärkee. Oon liian rakastunut. Mun on pakko saada olla sen lähellä 😭 mä kuolen ilman.


Sama tunne ku eunkwangista. Et mä kuolen ilman.

Pahimmat huumeet koskaan. Eunkwang & masatoshi. Ainakin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
En voi elää ilman. Mä kuihdun ja kuolen ilman sen läheisyyttä. Mä KUOLEN. kuolen pois. Äsken oli jopa hetki vessassa ku itkin et jos ois ollu joku millä viiltää oisin saattanu jopa viiltää. Mut onneks ei ollu ja sit se meni ohi. Tuli vaa sellane olo etten pysty kontrolloida itteeni ja olin vaa sillee et nyt ei pysty vittu.

Onneksi ei kuitenkaan mitään sellaista ollut. Ja sit se meni ohikin. Tuska ei tosin menny ohi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
En saa edes olla sen lähellä, vaikka en oliskaan sen tyttöystävä mutta en saa olla ees sen kaa tekemisissä. Niiku vaikka joku joka saa edes olla rakastettunsa frendi. Mutta siinä ei kyl pääse yli. Mut ei tälleenkään pääse yli.

Tappakaa mut..... Mä en tiedä enää..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Mä en edes ITSE ymmärrä miten oon näin rakastunut siihen. Tiedostan kyllä, ainakin välillä, miten outoa tää on.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Vittu..... Haluisin niin paljon et se ois mun mies. Itken jatkuvasti, oikeasti, joka päivä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922

.....
....
.
.

.

Ainakaan samaistuttavampaa biisiä tuskin on olemassakaan että.
 
Ylös Pohja