Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
En selvii enää

Toi biisi on ainut mikä pitää mut just ja just järjissään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Tuntuu että hengitän ja elän pelkästään sen voimalla tjsp.


MINÄKÖ DRAMAATTINEN JA INTENSIIVINEN
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
kuolen ilman sitä ihmistä, kuolen ilman sitä ihmistä, kuolen.

KUOLEN. kuolen ilman masatoshia. kuolen. Kuolen. Kuolen. Kuolen. En kestä elämää jossa se ei oo mun mies, koskaan. Ei nyt, eikä koskaan. Mä kuolen mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, mä kuolen, kuolen, en voi hengittää, pelkään elämää, pelkään, pelkään, pelkään , pelkään yhtä paljon kun sillon eunkwangin takii, kuolen, en voi elää ilman sitä, rakastan rakastan rakastan rakastan rakastan

Oon oikeesti niiiiiiiiiiiiiiiiiiin paskana, KYLLÄ.

jumalauta harvemmin mä kuitenkaan ihastusten takia oon NÄIN paskana. Lievemmin kyllä useastikin, mutta tällä tavalla? Harvemmin. Nää on niitä elämäni PAHIMPIA sydänsuruja. E
Kuten eunkwang ja masatoshi joista molemmista tuli just tää. Edes karista en IKINÄ elämässäni ollu näin paskana. En ikinä. En edes tommysta luulisin. En varmaan edes costista. Niinku nää paniikkikohtaukset mitä oon saanu eunkwangista ja masatoshista ainaski. Ne on siis ihan rehellisesti paniikkikohtauksia, mielestäni.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
"Sekä mieli että keho reagoivat sydänsuruun. Keho virittäytyy taistelemaan tai pakenemaan. Jotkut lamaantuvat. Äärireaktiona voi olla takotsubo, särkyneen sydämen oireyhtymä. Sen kokeneista suurin osa on naisia. Miksi reagoimme näin voimakkaasti?"

Lol
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Herranjestas. Mutta tämähän on........ Miten siinä sanottiin "kyse on oppimisesta ja matkasta" tai jotain
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Tiedän kuinka karseelta tää kuulostaa kenen tahansa selväjärkisen korvaan mutta:
rakastan
sua
kulta
😭💔



Tiedän että tää kuulostaa ihan hirveeltä. Ja tosi tyhmältä.

Siis se on vaan niin rakas, vaikka mitenkään ei pitäis olla.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
paha viel sen takii tää ku alkaa jotenkin väsyttää ihan hulluna tää. Niin pitkä aika kuitenkin että tuntuu.. siis se on vaan.. kun se ei lopu. Ja jotenkin se väsyttää ja lisäks se vähän niinkun hävettää myöskin. On jotenkin yllättävän noloa olla kiinni jossain näin kauan. En tajunnut edes että se tuntuis näin ahdistavan nololta. Ja sellaselta etten oo normaali.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Silleen että "joo meitsin ihastus nii sen takii saan paniikkikohtauksii tietenki"

Oikeesti???? Jotenkin niin typerää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,826
Reaktioarvo
2,922
Ööh.

8 vuotta siis nyt. Mitä jos sit 10 vuotta? Mitä jos 15 vuotta?

En tiedä. Tai ehkä tää menee ohi piankin. Mutta kun 8 vuotta niin se on vähän.. niin. Et niinku koska tää ihastumisten kierre siihen loppuu kokonaan? 8 vuotta tätä, niin, kohtako se muka loppuu? Joo joo. Varmasti. 8 vuotta ihastumisten kierrettä siihen samaan ihmiseen.
 
Ylös Pohja