Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Ja se on tosi paha, ehkä vielä pahempi kun nyt oon nähny paljon enemmän matskujakin siitä. Sillon tiesin tietty mystery train et tiesin sillonki milt se oli näyttäny nuorena mut nyt oon nähny viel enemmän. Kun se on se kun... Se on niin söpöö ja hellyyttävää. Tulee tiäks vaan sellanen olo et aw mun kulta on ollu niin sulonen joskus kauan sit nuorena D: sit tulee niin sellanen.. kai vähän sama ku villustakin. Se sellanen hellyyden tunne tai sellanen. Se ei oo yhtään hyvä että näkee miltä joku on näyttäny about niiku läpi elämänsä. Jotenkin se ehkä vahvistaa ihastumisen tunteita.

Siis se on vaan niin, äähh.

En ymmärrä mistä se niiku tulee mut siit tulee sellanen ihan omanlaisensa outo fiilis kun ihastus on tarpeeksi vanha, kuten villu ja masatoshi. Eunkwang ei ole vielä niin vanha että siitä tulis sellanen samanlainen fiilis.

Tämäkin kuva jälleen:

Niin ihan ihme sellanen hellyys. Liian rakas 😐 ku se on niin sulonen.

Nii on paha ku näkee niiku tollai kaiken. Äh. En tiiä, tuntuu että se rakkaus... Vaan roihahtaa pahemmin siks ku se on vanha kosk se on niin söpöä. ????? Mitäs vittua. Se on vaan söpöä että se on joskus ollu tommonen 😭🥹💘 söpö KULTA 😭 joo, oon ihan hirvee ku oon tämmönen. Yritä ymmärtää että et tiedä silti siitä paljon mitään. Ihme rakastumiset random ihmisii. Mut tunnen vaa niiiiiiiiin kauheen vahvaa kiintymystä siihen. Se on niin super söötti.

Ei aavistustakaan mikä vittu siinä on....


🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 en kestä tätä hellyyden tunnetta, alan kohta taas itkee :/

Vitun perhoset taas 🦋

:/

Usko vaa mä pääsen yli ihan pian.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Mut jotenkin on suoranainen ihme että oon viel hengissä eunkwangin ja masatoshin jäljiltä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Mut oikeesti

En oo ees ollu syntyny, vielä pitkään aikaan, sillon kun se on näytelly mystery trainissä, miyukissa, mama wa idolissa... Oon syntynyt 1998 nii please nyt :D

Toisaalta, se on kyllä luonnollista ja oikein.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Oikeastaan..

Nyt kun ajattelen.. niin tulevaisuudessahan voi tapahtua mitä vaan. Siis ihan mitä vaan. Että ehkä ei kannata pelätä, kun et tiedä mitä tapahtuu. Kirjaimellisesti mitä vaan voi tapahtua. Ehkä viiden vuoden päästä yhtäkkiä tapaankin sen jossain sattuman eli siis kohtalon oikusta. Tai kymmenen vuoden päästä. Ehkä päädytäänkin yhteen. On sekin mahdollista. Mut sekin on mahdollista että ei päädytä, koskaan. Tarkoitan vaan ettei kannata ajatella niin vuorenvarmasti että et saa sitä. Eikä kannata pelätä, koska sä et tiedä mitään varmaksi. Sen takiahan nimenomaan ei tarvitsekaan pelätä mitään.

Kaikki on mahdollista, kaikkea voi tapahtua. Elämästä ei ikinä tiiä. Kaikki menee hyvin.

Älä nyt ainakaan ole niin vuorenvarma siitä, ettei se koskaan ole sun mies. Koska sehän on täysin mahdollista. Koskaan ei voi tietää. Turha siis surra.

Vaikea mun on siihen uskoa tosin että esim 10 vuoden päästä olisin sen tyttöystävä mutta... Sanon vain sen olevan mahdollista. Tietenkin se on mahdollista.

Et kuiteski. Ei hätää. Sä et tiiä. Niin älä silloin myöskään huoli mistään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Mutta kun se vaan on totuus. Minä en sitä tiedä , eikä taida tietää kukaan muukaan. Mitä tahansa voi OIKEASTI tapahtua.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Tosin katoin kaikkia kurssijuttuja eilen ja tuli stressi pelkästään niiden kattomisesta että tota oli se aika kauheeta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
enkun tehtävät ai saatana miten mä muistan et niit ois tullu ihan saatanasti ja yritit siinä sit henkisesti voida hyvin ku tuosta kurssista pitää tehä toi ja tosta kurssista pitää tehä tää ja jumalauta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
sit ku pitää samalla olla vielä luova nii kui helvetis ku ajattelet vaa et tää pitää saaha äkkiä tehtyä pois alta 😆
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
"official pappojen kuolaaja" voi jeesus mä en oo muuttunut niistä ajoista ollenkaan, hEH
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Oisin yhtä hyvin sillonki voinu kutsuu itteeni official pappojen kuolaajaks lmao seis stop
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
Why yall make me suffer like this

Niiku annoinko luvan sekottaa mun pään 😩😩😰
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,975
Reaktioarvo
2,922
nostalgia muuten sekottaa mun pään ton biisin takia

Taidan oikeesti kuolla
 
Ylös Pohja