Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
I miss him i miss him i miss him i miss him i miss him every day i miss my baby i love you and love you and miss you
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Taas mood:
Mut ku must tuntuu et kuolen
Ja jos kuolen helpottaakse
Eikä satu enää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Ikävä mun rakasta 😔💔 every single damn day toki jotkut päivät on helpompia kuin toiset mutta kuitenkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Ei vittu mua sattu äsken oikeesti sydämeen lmao. Tai johonkin siihen. Vittu kuolema vissiin tulee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Lol i will never understand straight men like.... Sure girls are okay but have you seen eunkwang 😭😭😭😭😭😭 hes the most adorable and the sexiest and oh my god 😭 perfect 😭

But Bobby... Hes got TASTE ✌️😌 lmao praising eunkwangs sexiness DAMN RIGHT bobby i know hes the sexiest for sure


lmao tuli vaa mielee jälleen tää ku mietin et kui hitos btob jätkät pystyy olee sen kaa tekemisis ja ne ajattelee sen vaa frendinä xd ofc i know i know mut niiku i will never understand cause he just makes me feel things 😭 so much :c huoh those lucky bitches jotka on immuuneja sen charmille vaikka minhyuk pitääkin sen aegyoo söpönä tho

Ugh yall are so lucky
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
No voi perse tätä menoa, i guess girls are more than okay because suddenly i find dahyun v cute again 😌😌 huoh tuntuu että en edes ajatellut sitä pitkään aikaan mutta nyt taas muistan edes sen olemassaolon

Yhtäkkiä

Voi PERSE tätä menoa eipä muuta sanottavaaaaa

I hate being bi

Huoh mood ku Knock knock soi päässä ei vittuuuhhh
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Edelleen: voi perse tätä menoa xd

Sksksksk

......

Well don't you know that i hate you hongjoongie
Well don't you know that i hate you dubu
Well don't you know that i hate you kwanggggg
Well don't you know that i hate you TIMO
well don't you know that i hate you villu


What the hell am i doing

Miks hueningie .... Näyttää jotenki vaa kasvoist nii pelottavan paljon villult.... Miks ...... Rlly....
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
En saa päästää tota (hongjoong siis) yhtään syvemmälle (lol nope not like that) koska oon toistaseks ollu sen verran lievästi kuses siihen mut nyt kyl pelottaa

I'm on the edge now lmao (nope not like that)

Of course kwang is kwang mut mua tbh kyl pelottaa kans joong :/

Hes cute

I don't like the fact that hes cute
I don't like that

BUT KWANG

oof soft and cute baby

I'm sorry but he is

Hes the definition of cute omfgglfglglglglg and that cuteness also makes him even sexier wtf the duality 😭😭😭😭😭😭😭ääwww fuck me
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Tä vittua tämä on:
"Due to their Perceiving trait, INFPs tend to be more naturally accepting of a new situation" minä? Hyväksyn? Uuden tilanteen?????? Eikä ole yhtään vaikeaa? Okei mult on varmaa jääny sit jotai huomaamatta xd

Lol katoin sitä "btob main rapper seo eunkwang" vidiä ja tuli heti mieleen se ku luin jostain että "infp might find it difficult to keep up with esfjs energy level" :DDDD juu no se on kyllä sinänsä totta although i find it so so so so so so cute mut ei mult kyl ehk ihan tollasia energioita löydy, paitsi no ehkä joskus :D onhan mullaki omat hysteeriset hetkeni mutta ehkä most of the time oon kuitenkin rauhallisempi :D wäwäwäwä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
H o n e y my honey 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921

Oikeesti.
Niiku vau mitä vittua nyt taas.
Älä 😭 mee pois 😭 i will never be over you.
Niin ku oikeasti NEVER. alan olemaan ihan 100 % varma että en IKINÄ ikinä ikinä ikinä ikinä pääse yli siitä. Ikinä. Koskaan. Milloinkaan. Sitä ei vaan tapahdu ok ei sitten.

Ainut josta oon about 100 % varma että en oo siitä yli koskaan. Muista en oo yhtä varma vaikka onhan muitakin lähes yhtä kamalia ollu.

Mutta se ei vaa mee niin sit se on vaa hyväksyttävä et en kertakaikkiaan tule ikinä olemaan yli siitä niin kauan ku elän ja hengitän. 😌 Että silleen. Mitä vittua täällä tapahtuu oon oikeasti todella hämmentynyt, vieläkin, koko hommasta. Vaikka onhan tätä jo semi kauan kestänyt.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Jos mä oon koskaan kehenkään rakastunu niin tohon.

(No joo, oon mä rakastunu aika moneen muuhunkin for real, mut tohon nyt kuitenkin varmaa eniten... Tbh)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Voi luoja sillon kun alunperin rakastuin timppaan niin joo olihan se vitun paha totta kai. Mutta silti i had no idea. Ei ollu mitää hajuu siit mitä viel oli edessä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Ja siis tuntuuha se oudolta et mite se muka voi olla isompi juttu ku Timppa mut kai se sit on???? Koska oikeesti mitä vittua 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Okei oon siis thoroughly confused en oikeesti muuten tiedä enää yhtään mitään

Yhtään

Mitään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Tiedän sen että rakastan kwangia mutta en tiedä onko se mun elämäni suurin rakkaus tai no todennäköisesti mutta hämmentäähän se koska näit on kuitenkin paljon mut.. miks se tuntuu nii eri asialt ku muut?? Tai en tajuu?? Voi vittu 😭 mitä tääl tapahtuu miten mä voin rakastaa sitä näin paljon? Who the fuck is in charge of all of this? Mitä vittua mun elämässä tapahtuu? Miks mä joudun kokee nää kaikki????????????? Parempi olis ku ei rakastuis koskaan. Korkeintaan kerran. Mutta ei tämmöstä jaksa enää. Joo suurin osa ihmisistä varmaan rakastuu vähintään muutaman kerran elämässään mutta mulla alkaa oikeasti mennä hermo. En mä jaksa. En mä halua rakastaa niin montaa ihmistä joista ketään en saa (tai eihä sitä tiiä). En mä yksinkertaisesti halua tätä. Mutta ilmeisesti ketään ei vittu kiinnostaa mitä mä haluun.

Mikä vitun logiikka tässä kaikessa on ei vittu yhtään mitään. Täysin epäloogista ja järjetöntä ja ABSURDIA


En minä halua vittu RAKASTUA yhtää kehenkään niiku oikeesti kehenkään jos en edes saa koskaan olla sen kanssa vittu mä kohta oikeasti tapan itteni tai jotain. Ei tämmöstä voi kukaan vittu kestää. Yks vielä ehkä just ja just menis mut ku näit keissei on näin paljon niin tuntuu että mä en oikeasti pysty tähän. En mä halua rakastaa huita enkä timppaa mut miks mä silti rakastan, vai rakastanko. En mä halua kaivata niitä jos sille kaipuulle ei koskaan edes tuu loppua..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Joo luulen että kwang on se loml tietty mut ei noi muutkaa nyt vittu iha mitää turhia keissejä oo. Ni sehän tässä vituttaakin ku ei kai nekään tunteet koskaa katoo. Sen takii tekis niin vitusti mieli tappaa ittensä mutta en kai sitten tapa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Hehehehe huutis

Ei tässä muuta

Now I'm not happy unless, I'm close enough to you
And all these dreams I'm dreaming
Freaking me out I wish I knew the meaning
Doesn't make sense because I'm just not seeing
How I'm alive it feels like I'm not breathing

PLEASE

ja eräskin toinenkin biisi osui niin lujaa että multa lähti päästä järki mutta en jaksa kirjottaa sitä :]]

seis stop vittu

Ei vittu

No siis......... Vitut
 
Ylös Pohja