Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
My god oikeesti mut joo ei siinä mitään kestän hyvin ja jaksan ehdottomasti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Kummallista miten voi TOSISSAAN, siis täysin tosissaan, olla jostain silleen "rakas" vaikkei tunne sitä mut pelkästään se että on ollut ihastunut noin kauan saa sut vielä enemmän tuntemaan sellasta kiintymystä siihen koska se on ollu melkein kolmasosan sun elämästäs.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Sanoisin että eunkwang on paha mutta ilmeisesti se pahenee vain kun se on ollut noin kauan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
"Limerenssissä ei suostu uskomaan, ettei mitään vastakaikua ole eikä ole tulossakaan. Normaali ihastus laimenee ajan myötä, kun vastakaikua ei tule. "

Voi vittu ny XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Joka johtaa siihen että palat helvetin liekeissä kauan ja kauan ja kauan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Etkä edes helvetissäkään kehtaa edes sanoa mitään tuollaista vaikkapa läheisille. En todellakaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
"joo mä oon ollu viimeiset 8 vuotta rakastunut japanilaisee näyttelijää, joka BY THE WAY on 57-vuotias, ja en pääse yli vaikka päälläni seisoisin, VIELÄKÄÄN"

Kuka helvetti kehtaa jotain tollasta sanoo yhtään kenellekään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
"Limerenssistä kärsivä kokee, ettei voi elää ilman toista. Jos rakkauden kohde ei vastaa tunteisiin tai suhde päättyy, limerenssistä kärsivällä voi olla itsetuhoisia ajatuksia."

No en ny tiiä ihan suoranaisia itsetuhoisia ajatuksia tai no ehkä se viiltelyn hetkellinen tarve sellasekski lasketaa mut emt
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Ope mitä vittua, aiheutit sitte mulle limerenssin 😩

Toi o vaa läppä, en oo oikeesti millää taval vihane sille XDd eihän se sitä voinu tietää et se elokuva sekottaa mun pään 8 vuodeks.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Kai jokainen (yksipuolinen) rakastuminen joka kestää noin pitkään on jonkin sortin sairas pakkomielle
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Loin dicikin on niin tän limerenssin alkutaipaleelta en varmana voinut kuvitellakaan sen kestävän lopulta näin pitkään..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,551
Reaktioarvo
2,928
Tuntuu että sillon sen voi ajatella viel normaaliks ku ajattelin sitä kuin hullu silloin, mutta se että ajattelen sitä vieläkin kuin hullu, niin se ei tunne normaalilta sit enää.
 
Ylös Pohja