Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,536
Reaktioarvo
2,928
"Meneeköhän jotkut oikeasti niin sekasin että masentuvat tai tekevät vaikka itsarin jonkun julkkiksen takia?"

No, en aio tehdä itsaria mutta:Dd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,536
Reaktioarvo
2,928
"Mulla oli teininä vuosien ihastus Ron Weasley-hahmoon. Nimenomaan siis hahmoon, ei rupert grintiin. Myöhemmin pari vuotta olin pakkomielteisen rakastunut skinssin Sidiin ja nyt 23-vuotiaana pari vuotta on mennyt HIMYM :n Marshallista unelmoidessa, nytkin katselen 5. kauden jaksoja varmaan sadatta kertaa"

Tää helpottaa mua tosi paljon, vaikka ite oonkin nimenomaan masatoshiin rakastunut. Mut silti helpottaa et joku muu on kuitenkin yhtä typerä idiootti kun mäkin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,536
Reaktioarvo
2,928
Ja sanon "typerä idiootti" sen takia että toistelen vain sitä mitä mun kaltaisista sanotaan. Kuulemma olemme typeriä idiootteja joten :D siksi sanon itsekin niin. Et ollaan sitte.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,536
Reaktioarvo
2,928
"Koska alussa en mä ollu niin niin suckwd in mut tosi nopee kyllä olin sillee vaa et OMG i can't focus on anything else imma just watch this movie it's so INTERESTING 😂😂😂 hahhah mitä vittuu"

Onpas lämpimät muistot vadelmavenepakolaisesta.

Mutta en voi hyvin..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,536
Reaktioarvo
2,928
Miten joku voi sanoa et "ihastuminen on iloinen asia"

Mun mielestä luin jostain

Tällee siin luki: "Ihastumisen tunteita koetaan läpi elämän ja ovat mukava osa ihmisenä olemista. "



MITÄ VITTUA.

ET VOI OLLA TOSISSASI.

TARKOITAT KAI HIRVEÄ OSA IHMISENÄ OLEMISTA?


älä VIITSI.

Älä viitsi olla typerä........
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,536
Reaktioarvo
2,928
Musta on törkeetä sanoa noin XD se ikäänkuin mitätöi mun tuskan huoh

Se että luisuu melkein itsetuhoisuuden tielle ihastumisen takia niin onpa vitun mukavaa.

Saat paniikkikohtauksia about päivittäin niin onpa mukavaa sekin.

Älä viitsi olla oikeasti typerä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,536
Reaktioarvo
2,928
Joo on helvetin ihanaa olla ihastunut kun ei saa sitä koskaan.

Toikin jolle toi oli niin oli ihastunut myös julkkikseen.

Niin kehtaatki sanoa julkkikseen ihastuneelle et ihastuminen on mukava asia? LOPETA :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,536
Reaktioarvo
2,928
Ei ole mukava asia, vaan se järkyttää sua perusteellisesti.

Minä ainakin järkytyin ihan sydänjuuriani myöten ja jo vuonna 2016 olen oikeasti ollut silleen että tää on tuskaa, tuskaa, tuskaa. Kuitenkin itkin silloinkin niin ARVAA vituttaako. Oikeasti. Joo olipa ihanaa miettiä sitä silloinki. Ja onpa ihanaa miettiä sitä nyt, ja nähdä melkein joka yö unta siitä.

Ja onpa ihanaa sillon kun menee ulos vähäks aikaa että sais raitista ilmaa, ja sit vaan haet puita siin ja siin sitte katot välissä vaan taivaalle ja yrität kerätä ittes ja siinä samassa ku katot ylös ja mietit elämääs nii ajattelet kuinka et koko elämäs aikana saa sitä ihmistä ja näet kuinka jonain päivänä kuolet ja et vieläkään oo koskaan ollut sen kanssa. Niin kyllä. On se IHANAA.

Siis se pelko ja paniikki, se vasta on ihanaa.

Nii haista ny VITTU XD

MINÄ otan ihastumiset vakavasti toisin ku näköjään eräät.. :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,536
Reaktioarvo
2,928
Herranjumala meinasin murskaantua siinä kun katoin taivaalle ja ajattelin masatoshia ja mun ikuista kaipuutani siihen joka ei koskaan täyty.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,536
Reaktioarvo
2,928
Joskus vielä täyttyy toive
eivätkä valot väistä mua
siihen asti pimeässä
kauheasti kaipaan sua


TUSKINPA.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,536
Reaktioarvo
2,928
En mitään muuta niin kovasti toivokaan kun pääsemistä sen viereen. Enkä sille yhtään mitään voi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,536
Reaktioarvo
2,928
Hei, mä oon romantikko. Totta kai mä sillon oon tämmöinen että ihastumiset iskee mun sieluun todella syvälle.

Jopa se testi sanoi mulle et oon romantikko, se sama joka sanoi et oon dramaattinen, intensiivinen yms. :D no ei kai SENTÄÄN.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,536
Reaktioarvo
2,928
Jees

"Kirjallisuuden mukaan lemmensairauden vakavimmat oireet ovat kuoliaaksi riutuminen ja itsemurha."

XD

Itsemurhaa en ajatellut tehdä mutta kuinka voi riutua kuoliaaksi 😂 mietin vain että miten sellainen muka tapahtuu XD
 
Ylös Pohja