Ei jumalauta sillon ku kaikki muut kuolas tyyliin Jonki bigbang ja super junior perään ja an cafe?????????? Ko? Ni ite aattelin et ei mul vaa oo ketää tollasta ihastusta 🤔 varmaa niiku meinasin ketää aasialaist joho olisin ihastunu, en sillon koskaa ihastunu mihinkään noista tyypeistä kyllä mielestäni..
NOW IM THE ONE WITH THE WORST CASES
Suurinpiirtein oon ollu sillee "hahah ei mul vaa oo tommosii why yall drooling over super junior" (ehkä joskus 2009 mitä? Vai?)
Vittu karma iski niin saatanasti,,
2016 minä: hei... Apua......
2022 minä: hei.... Apua.......
JA MINÄ OLIN SE JOKA JÄI JUMIIN.
MINÄ olin se jonka maailma käänty ylösalasin ensihetkistä lähtien ja jäin jumiin jopa pahasti. Ei helvetti 🤦 kyllä karma iski niin lujaa. En edes paljon naureskellu sille meiningille mut vähän. En tajunnu sitä miks joku kuolas jtn bigbangii tai jtn. Joku tämmönen muisto mul on. Ei ny saatana :D en mä ny tätä halunnu 😂😂😂😭 enkä osannu odottaa 😭😭😭😭😭😭😭😂😂😂😂😂😂
Mää oikeesti taisin jotenkin luulla et aasialaiset miehet ei edes ole mun tyyppiä koska masatoshi tais olla oikeesti ensimmäinen niin sit olin vaa sillee mitä vittua tapahtuu häh?
Se oli vaa outo tunne, ei siinä sen kummempaa
En ollu yhtään tottunu semmosee jotenkin
Vaikka siis toki musaa kuuntelinkin jo sillon, at least after school ja taeyang ja an cafe.. et ei voi niiku sanoo etten ois jollai tasol harrastanuki aasialaista kulttuuria, toki, mut en vaa tainnu ihastua ikinä kehenkään.
Sit vaa yhtäkkiä boom oot sillee MITÄ VITTUA NYT
en tiedä
En tiedä oikeesti miks olin nii hämmentynyt sillon kun siellä bussissa googlailin sitä leffaa ja katoin masatoshin lärviä
Huoh
Sit olin vaa sillee kumpi on sen etunimi nagase vai masatoshi 😂 i was very confused because of that
Ooiiiiii muistan sellasii niin pieniäki hetkiä siitä D:::: se oli... Jooh...
Oli niin dnbffjdlkfkfld istua siel bussissa ja miettiä mitä vittua mun elämässä on just tapahtunu
It was so big lmao, the whole thing
No ei KAI
no vittu nyt taas tää my heart leaps for c 😔😔😔😔😔😔
Ja
CHER LLOYD ALL THE FUCKING TIME, leave me alone im having a heart attack 😰
En voi hyvin tämän biisin takia
I wish siitäkin tulee aina mieleen masatoshi
Niin kun kaikista näistä biiseistä jotka on tässä kohtaa. Tuossa kohtaa tiedäthän. Mitkä tulee mm. For the boysin jälkeen ja sillee.
En voi hyvin
Jumalauta
Oh noooooooooooooooo
En voinut hyvin
Minä:
Varsinkin kun alkoi soida stay ja tää on edelleen kans niitä biisejä jotka muistuttaa kosk kyl sä tiiät mitä meinaan. Kaikki noi mitkä on tos kohas. Ne muistuttaa. Ne on.