"No sehän on semmosta se elämä hah koita vaa päästä yli" joidenkin neuvot on aina täntyyppisii lmao niiku en ois jo yrittänyt kaikkea vaan ei toimi kun en vaan pääse yli jostain syystä mitä vittua
MIKS NIILLÄ PITÄÄ OLLA NIIN CUTE VIBE MOLEMMILLA lopettakaa mun tuhoominen oikeest
Jaahas jaahas ei kai tässä sitten muuta kuin että "beyond the door theres peace i'm sure and i know there'll be no more tears in heaven" elikkäs kuolemaa odotellessa
Ei tosin sillä että kuolla haluaisin
Mutta joo tota biisii on kyl kuunneltu ku oon itkeny eunkwangin perään ja nii
Similar vibe ku:
Mut ku must tuntuu et kuolen
ja jos kuolen helpottaakse
eikä satu enää
Koska at this point alkaa oikeest kyllä tuntumaa että tää kipu loppuu vasta sitten kun kuolee. Se on aika pitkä aika kärsiä.. koko elämä.. hmm.
Voi helvetti. Alkaa omalla tavallaan tuntua houkuttelevalta vaihtoehdolta kuolema mutta samalla ei 😅
Nonniin.
Vittu että voikin olla ahdistavaa. Kuinka vitun paljon voi rakastaa en ymmärrä
Mut u know ku en keksi ratkasua tähän tilanteeseen enää :D en saa näitä tunteita katoomaa? Ei ne vaa? Katoo? Hei oikeesti 1v 9kk ja itken vieläkin timpan perään mitä vittua
Repikää siitä 😭😩
Nii ei varmaan mee eunkwang ohi myöskään ainakaan sen nopeemmin, jos ikinä
Kaks vuotta menee helposti mut todennäköisesti koko elämä hahahahaahshshss
Toi kaks vuotta (koht) on kyl uskomatonta ku en ees tajunnut että se on voinu olla niin pitkään
Mutta sekin on vaan se actual rakastuminen mut ainaki huhtikuus 2019 tunsin jo jotai timppaa kohtaa ai vittu siis muistan ku olin lenkillä ja ajattelin yhtäkkiä sitä... Kosk sillon jos muistan oikein ni mul oli hyvin sellanen.. aika lyhyt vaihe kun ajattelin sitä, ehk joku pari päivää korkeintaan tai jotai sellasta. Mut sit sen jälkeen joulukuus 2020 se vasta alkoi silleen enemmän. Ja sit se olikin samantien vittu totaalinen sekoominen 😭 ughhh ja nyt ollaa vittu ilmeisesti lokakuussa 2022 ja edelleen rakastan sitä ja alan kohta itkemääännnnnnnn ku on niin ikävä ????¿¿
Siis kummallakaan noista ei ois mitää oikeutta tehdä tämmöstä mulle mut törkeitä miehiä kun ovat niin ㅠㅠㅠㅠㅠ
TAAS KERRAN toivon että miehiä ei olis olemassa ollenkaan siis mä en vaan kestä kuinka ne saa mut itkee
Joskus tytötkin saa mut itkee mut silti HARVEMMIN
miehet vittu aina 😭 voi viddu mää en jaksa huoh menen nukkumaan (kohta)