Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Ahhahahaha i'm going slightly mad

Oikeesti elämä ei voi olla todellista tää on kyllä jo liian kidutusta voi vittu

Pelkään liikaa elämää lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Jaahas

Olin jo melkein unohtanut Timon "oah" ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

Tää on nyt kyllä sellasta helvettiä että voiko pahemmaksi mennäkään

Ei hyvää päivää siis eihän tosta pysty pääsemään yli

Kun sanoin että eunkwang on ainut josta oon about satavarma etten tuu koskaa pääsee yli siit.... Ni luulen että Timo myös 😭 ei siit vaa voi päästä yli tää on niin kamalaa

Rakastan molempia niinpaljon että mult lähtee henki any minute now

Hehehehehe tää biisi:

On niin eunkwang biisi ku olla ja voi

Oon kuunnellut ton nii monta kertaa ja miettiny sitä ja voi vittu. Ku se ikävä on vaa nii törkeen pahaa

Mut nyt.... Kinda tulee mieleen myös timppa koska oikeesti nyt on kyl niin ikävä sitä.

Niiku en pidä tästä yhtään.

Miten paljon voi rakastaa

Siis u know koska olin about unohtanu et millane se ees on tai niiku joitai asioit aaaaaaaaaa mä en kestä that cute laugh oikeesti mul valuu kyyneleet silmist koht

That cute baby

Smol baby yhyhyhyhyyyyyyy

I love you and love you and love you

Mut kuinka mä voin IKINÄ päästä yli kwangista, en VOI ikinä en pääse koskaan

Tää on niin kamalaa

Ikävä molempia rakastan niin paljon ja kuolen moro
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
"No sehän on semmosta se elämä hah koita vaa päästä yli" joidenkin neuvot on aina täntyyppisii lmao niiku en ois jo yrittänyt kaikkea vaan ei toimi kun en vaan pääse yli jostain syystä mitä vittua

MIKS NIILLÄ PITÄÄ OLLA NIIN CUTE VIBE MOLEMMILLA lopettakaa mun tuhoominen oikeest

Jaahas jaahas ei kai tässä sitten muuta kuin että "beyond the door theres peace i'm sure and i know there'll be no more tears in heaven" elikkäs kuolemaa odotellessa

Ei tosin sillä että kuolla haluaisin

Mutta joo tota biisii on kyl kuunneltu ku oon itkeny eunkwangin perään ja nii

Similar vibe ku:
Mut ku must tuntuu et kuolen
ja jos kuolen helpottaakse
eikä satu enää



Koska at this point alkaa oikeest kyllä tuntumaa että tää kipu loppuu vasta sitten kun kuolee. Se on aika pitkä aika kärsiä.. koko elämä.. hmm.

Voi helvetti. Alkaa omalla tavallaan tuntua houkuttelevalta vaihtoehdolta kuolema mutta samalla ei 😅

Nonniin.

Vittu että voikin olla ahdistavaa. Kuinka vitun paljon voi rakastaa en ymmärrä

Mut u know ku en keksi ratkasua tähän tilanteeseen enää :D en saa näitä tunteita katoomaa? Ei ne vaa? Katoo? Hei oikeesti 1v 9kk ja itken vieläkin timpan perään mitä vittua

Repikää siitä 😭😩

Nii ei varmaan mee eunkwang ohi myöskään ainakaan sen nopeemmin, jos ikinä

Kaks vuotta menee helposti mut todennäköisesti koko elämä hahahahaahshshss

Toi kaks vuotta (koht) on kyl uskomatonta ku en ees tajunnut että se on voinu olla niin pitkään

Mutta sekin on vaan se actual rakastuminen mut ainaki huhtikuus 2019 tunsin jo jotai timppaa kohtaa ai vittu siis muistan ku olin lenkillä ja ajattelin yhtäkkiä sitä... Kosk sillon jos muistan oikein ni mul oli hyvin sellanen.. aika lyhyt vaihe kun ajattelin sitä, ehk joku pari päivää korkeintaan tai jotai sellasta. Mut sit sen jälkeen joulukuus 2020 se vasta alkoi silleen enemmän. Ja sit se olikin samantien vittu totaalinen sekoominen 😭 ughhh ja nyt ollaa vittu ilmeisesti lokakuussa 2022 ja edelleen rakastan sitä ja alan kohta itkemääännnnnnnn ku on niin ikävä ????¿¿

Siis kummallakaan noista ei ois mitää oikeutta tehdä tämmöstä mulle mut törkeitä miehiä kun ovat niin ㅠㅠㅠㅠㅠ

TAAS KERRAN toivon että miehiä ei olis olemassa ollenkaan siis mä en vaan kestä kuinka ne saa mut itkee

Joskus tytötkin saa mut itkee mut silti HARVEMMIN

miehet vittu aina 😭 voi viddu mää en jaksa huoh menen nukkumaan (kohta)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Mm nope

Sitä ei jaksais kitistä tästä asiasta MUTTA KUN kuvittelee elämän ilman noita niin lähtee paniikit tulille

Niiku sen tason paniikit että envittu koskaan esim yläasteella mun mielestä saanu tämmösiä kohtauksia

En tiedä mikä siinä on mutta en ottanu sitä aiemmin ihan näin raskaasti jotenkin

Mutta nyt ollaan niin vitun vakavien asioiden äärellä että ei terve..... Vähemmästäkin tulis paniikki
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Haha what am i even doing now

Jaa

I mean

Forget geuriwohada because the song by btob that makes me cry the most is waiting 4 u 😭😭😭😭😭😭😭😭


Eikä oo vaikee ymmärtää miks.

For reals tho itkin just kaikki vedet mun sisält pois
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Mut edelleenkin jos toi sankari on se ketä mä rakastan niin miks timppa on sit niin törkeeeeeeeeeeeeee ja rakastan kyl sitäki sori vaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Like is there a damn reason for this???????????????????

Is there????????????? Or is it just fucking random
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Joo haluisin kyl tietää miks mä rakastan sekä eunkwangia että timppaa niin paljon että harkitsen säännöllisin väliajoin itteni tappamista.



Lets face it ei mun elämässä oo tähän mennessä ollu yhtään mitään järkeä




Although i find it funny that people who are so cute and funny and meme material can actually make your life so dark lmaooooooooo

Siinä on vaan jotain huvittavaa

Ja myös se kun jatkuvasti kuulee sitä että "aaaaa btob suurinpiirtein pelasti mut ja mun elämä on paljon parempaa nyt ku mä tiedän niistä" ja mä oon siin vaa sillee???? Kiva?????? Mun elämän ne tuhos. (Samoin kuten timppakin "haha")

(Samoin kuten pentagon myös jopa)


Joten joo, jossain kohtaa vaihtuu nauru itkuks :D "ahaha they are such crackheads lol" etc etc ja sit oon minä joka on vaa sillee "yeah...... So funny how you want to DIE because of him"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Ahahaha ihan sama en välitä edes, tekis mieli vaa juoda ittensä humalaan mutta toisaalta sit taas ei. Tavallaan se helpottais mutta en tiiä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Eiks huikaa lopu ikinä

Niinku edes se

Mä en tiiä ku tuntuu et ainaki noista kolmest oon kuvitellu tulevaisuuden ilman niitä ja jokainen skenaario tuntuu ihan helvetilliseltä kidutukselta. Ilman eunkwangia oleminen ehkä kaikista eniten olis kidutusta, mutta.... Ei siinä niin paljoa eroa oo, koska myös ilman huita ja timppaa..... Elämä tuntuu myös kidutukselta ja nii en tiiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Noi on kyllä kaikki tuhonnu mut niin että must on hädin tuskin mitään jäljellä. Yhtään. Mitään. Joten sama olis melkeinpä vaan kuolla pois lol
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Ymmärrän joka päivä enemmän ja enemmän sitä yhtä tyttöä joka tappo ittensä sen jälkeen ku sen suhde loppui. Onhan se ihan mahdotonta kuvitella elämää ilman jotain ketä rakastaa. Ei siinä mitään logiikkaa ole että miks elämän pitää olla niin vaikeeta et kaikki haluu vaan luovuttaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
WAIT WHAT

nyt oon kyl taas niin confused etten oo koskaan ollu (lies, oon koko ajan yhtä confused)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Okei Nevermind enää en edes yritä ymmärtää

Actually the only way i could go wrong is if i TRY to understand

BECAUSE I SHOULD NOT TRY TO UNDERSTAND

stop trying to understand stop that now
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921

WHAT AM I SUPPOSED TO SAY

kuuntelin myös block b äsken joten what am i supposed to say

Jokapäiväistä kärsimistä

Nyt mul soi päässä shall we dance ARE YOU KIDDING ME
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Joo no ikävä aikaa ennen timoa, taeilia, eunkwangia, huita eunhyukkieeee ja yutoa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
HÄH 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

PLUS mä en voi olla ajattelematta sitä kun oli se eräs asia eräänä ajanjaksona ja eräät ihmiset eräässä paikassa joita kohtaan oli tunteita ja sen erään ihmisen takia kuuntelin btob ja dear my dear ja tapahtui eräitä asioita+ katsoin erästä ohjelmaa silloin liikaa (bb2020)

Olikse tosiaan silloin mitä vittua en muista yhtään mitään mutta joo olihan se
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Miten ees voi olla niin et joskus 2020 lopussa kirjotin muistioon timpast kaikkee et "hes the only one forever" ja sit kuitenki rakastuin eunkwangiin eräänä päivänä niin paljon että nyt oon puolkuollu
 
Ylös Pohja