Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Ihan ku en olis ollu jo timpantakia puolkuollu mut nyt oon viel enemmän ja must tuntuu et en oikeesti elä hehehe mä vaan selviydyn ja kärsin mutta en elä 😌😌😌😌👋👋👋👋
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Vittu se 7.7.-22 kyl aiheutti traumat se päivä kummittelee mun mielessä loppuelämäni
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Tähän ei enää sovi mikään muu kuin ismon: "kuule mun elämässä on tapahtunu niin paljon"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Vihaan näitä vuosia:
- 1963
- 1990
- 1993
- 1986
- 1998

Koska silloin on syntynyt kaikista kamalimmat tyypit tänne mua kiusaamaan. Kuin mahtavaa mun elämä oliskaa ollu ilman niitä :///// ei mitään huolia eikä murheita ei ainakaan näin paljon
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Vihaan näitä vuosia:
- 1963
- 1990
- 1993
- 1986
- 1998

Koska silloin on syntynyt kaikista kamalimmat tyypit tänne mua kiusaamaan. Kuin mahtavaa mun elämä oliskaa ollu ilman niitä :///// ei mitään huolia eikä murheita ei ainakaan näin paljon
Ainii villuki on -63 no vittu sekin
Ja tõnu... Sekin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
APUA kuuntelin täs yks päivä ja ma sind niiiii siiin ootan et ei tea mida endaga teeks 😭🎶 nii it haunts me still

Bye i don't care

LISTEN I DON'T CARE
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Ptsd: vaivaa

Ihastuksista siis tulee ptsd :D

Mut jos totta puhutaan mul ei oo diagnosoitu ptsd mut mietin et onkohan mul se silti, ei välttämättä mutta onhan näitä traumoja muutamat silti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Miks mul on 8 ihastusta

- jmkestä
- vennaskondista
- kummelista
- btobistä
- super juniorista
- pentagonista
- block beestä

Että jaa.

Apua miks syntisten pöytä osuu niin syvälle että pahempaa ei voi ollakaan taas :D ihme, miksköhän 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄

And i was supposed to be a good girl

I mean i am tho

I am even tho sometimes i'm a pervert etc stuff but none of that shit makes me bad tho

I swear 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄


Oooooou fuck "Kun et kaipaa sääliä etkä saarnaa" mood aina joku on vikisemässä jostai ihastuksii liittyväst asiast joko siit et ne on julkkiksii tai sit siit et ne on liian vanhoi tai jotain

Ei sitä nyt toki koko ajan tapahdu mut silti sen verran jatkuvaa et sitä osaa aina odottaa jos suunsa aukasee niin tietää jo et mitä ihmettelyä saattaa vastapuolelt tulla. Niiku tsiisus onko oikeest ensimmäinen kerta kun kuulet että joku on ihastunu julkkikseen tai itteää paljo vanhempaa ihan ku se ois joku ihmeellinen asia XDDDDD jotenki vaa jaksaa huvittaa se ku jotkut on muka nii järkyttyneit asioist iha ku se ois joku ennenkuulumaton asia :DDDDDDDDDD voi hyvää päivää onhan nyt ikäeroparejakin ollu maailman sivu ja julkkiksiin on rakastuttu kans varmaan aina (ainakin since beatles)


Why do i relate to that damn song in so many levels?????????? SO many levels

- lgbt shit (cause i'm bi you know)
- age gaps and celebs etc
- being such a pervert sometimes 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄

Ja oliko vielä muuta 😅 pLEASE
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Mut tosiaa miks mul on 8 ihastusta

Ja miks kaikki on ihan järkyttävää scheißea
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Mut tosiaa miks mul on 8 ihastusta

Ja miks kaikki on ihan järkyttävää scheißea
En melkee osannu kirjottaa enää tota sanaa, en osaa saksaa vittu enää yhtään xD siitä alkaa olla niin monta vuotta kun sitä opiskelin

Italiastakaan en muista enää vittuakaan melkein 😭 lols why did i even study them

No siis hädin tuskin ruotsiakaan edes osaan???? Oonpa paljon tehny silläki kielellä

Mut sen sijaan vähintään puolet mun ajattelusta ja kirjottamisesta tapahtuu jo englanniks niin kai mä koht unohan jo oman äidinkielenikin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Mut tosiaa miks mul on 8 ihastusta
Nii eli en tosiaa oo luonnostaa kyl mikää yksiavioinen. Siis ainakaan siinä mielessä että en pysty ikinä olla rakastunut vaa yhtee. Kuten sanottu niin toki mulla on vaiheita et mietin vaan yhtä. Mut aina se jossain vaiheessa tulee takasin tähän et mietin 8 tyyppii ja sitä rataa etc niin. Se vaa koko ajan menee vuorotellen nii et eka mietin yhtä vaa hetken aikaa, sit taas useampaa, sit taas yhtä, sit taas useampaa. Kuten esimerkiks timpast ja kwangist mul on ollu molemmist se että ne on ollu jonkin aikaa ainoita. Mut in the end......... Theres more than one lomls for me iguess.

I guess idk i'm lost don't think i know anything 🤷
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
NO AHA Nevermind mul onki 9 ihastusta koska emppu (Tiktak alko soimaa nii se oli sit taas näin et Emppu tuli ajatuksiinn)

Aha no sit se on just niin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Yyyyyyyyyyyy miks tän rakastumisen emppuun piti pilata mun lapsuuden muistot tiktakista huohhhh lmao
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Yyyyyyyyyyyy miks tän rakastumisen emppuun piti pilata mun lapsuuden muistot tiktakista huohhhh lmao
Hmm ihan kuten rakastuminen timppaan pilas mun lapsuuden muistot kummelista ahahaha

Muistaakseni en edes paljookaa kattonu silloin jos ollenkaan mut siis tietyt asiat ainaski meil oli kavereiden kaa jtn läppii siit 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 voi vittu ✌️😩 nii hyvii muistoi mut sit tapahtu tää case lmao

Do i regret my whole life 🤔🤔🤔🤔🤔 yES
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Ainii, voiko nyt jo uskoa siihen että jotain vitun merkkejä koko ajan lähetetään mulle näköjään koska yks ilta ku olin just menos nukkumaa ni youtubes pamahti yhtäkkiä mun silmien eteen jotkut lyriikat jostain biisistä jossa hoettiin jigsaw taas kerran ???????????? Ei se Sannin biisi vaan joku toinen se oli. Olin sillee MITÄ VITTUA NYT


Tässä vaiheessa en enää tiedä kosk toi oli taas niin epätodennäköinen sattuma


Juujuu kaikki tää on vaa sattumaa tietysti

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

mut for reals that kwangsaw was so cute i'm still thinking about it...... 🥺

Mut oikeesti joskus nää asiat creeppaa ku kaikkee tapahtuu hmm
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
Siis minkä HELVETIN takia (myös) kwangin pitää ulottua vittu kaikkeen nytten mulla on varmaan 5 vitun miljoonaa biisiä joista tulee mieleen se ja mitä VITTUA

eihän täällä voi enää edes ovesta ulos astua ilman että joku asia muistuttaa siitä PLEASE


yep i'm laughing
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,685
Reaktioarvo
2,921
IHAN MITEN VAAN 😌 menetän järkeni that man murdered me so anywaysssss

Oof 😩
 
Ylös Pohja