Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,476
Reaktioarvo
2,921
Rakastumisen taso on kyllä niin: sairasta

Oispa timon oah sellasena lyhyenä klippinä niin vois kattoo sitä (aina ja jatkuvasti)

Mut siis i guess we share a braincell koska ajattelin sen täysin samalla tavalla ku timppa sillon ku näin sen ekaa kertaa :DDDDDDD niiku iha oikeesti
Olin vaa sillee "ETTEKS TE NY TAJUU siin luki oah"

Mate i'm ded
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,476
Reaktioarvo
2,921
See? Only crackheads 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,476
Reaktioarvo
2,921
😭

Timo: honey
Taeil: honey
Eunkwang: honey
Hui: honey
Yuto: honey

mmmmm *screams*

babies
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,476
Reaktioarvo
2,921
Awwh mä kuolen miks noi... Miks

mä kuolen
Bye

This whole thing lives in my head rent free:

Ja oikeesti YOU HAVE NO RIGHT 😭😂 HONEY 💕

Älä ny vittu viitti:

(😭 Honey)

Idk

byeee

Kyl siis kaikki muukin on kyl niin chaos tällä hetkellä (ja aina)

Lmaoooooo vittu mää nauran oikeesti miks toi tekee mulle näin

Miks se aiheuttaa mussa romanttisia tunteita ja ennen kaikkea miks se aiheuttaa mussa seksuaalisia tunteita kosk aina ku muistelen mitä pervouksia oon siit aatellu ni oon sillee eih mä en ees haluu muistaa :DDDD its a whole adult movie playing in my head 🙄🙄🙄 please when did i become such a whore i don't understand



Ja turha yrittää olla niinku muka pelkästään eunkwang olis tehny must kiimasen eiköhä ne huit ja yutot ja timpatki oo ihan oman osuutensa myös tehny ainakin aikoinaan

Saatanan sankarit kiitti vaan näettekö nyt mitä ongelmia te aiheutatte mulle 😭💕
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,476
Reaktioarvo
2,921
But please i'm sad forever

I mean i'm always laughing because of these things but still i am so sad lmao snif
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,476
Reaktioarvo
2,921
Tosin joskus must tuntuu et mä ite oon ainut joka on olemassa ja hallusinoin kaiken niiku myös muut ihmiset

NÄÄTTEKÖ NYT miten todellisuudentaju vääristyy näiden ihmisten takia :DDDD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,476
Reaktioarvo
2,921
Lähti järki jo käveleen ni en enää muista mitä olin kirjottamas mut whatever

Siis...

Tää:

Nii jos en ihan oikeesti muista täysin väärin nii i think heti silloin kun timppa asteli tuolt kopist ni olin heti sillee tyylii oumaigaaaddddd ja samantien rakastunu XDDD toi oli siis ihan eka mistä kaikki lähti sillon joulukuus 2020. Sitä ennen oli tietty ne lievät jutskat mut sitä ei nyt tähän kohtaa lasketa

Oikeestaan ku rupee miettii niin eikös Timppa ja eunkwang caset oo aika samanlaisia. Molemmissa oli jotain tietyllä tavalla enteitä siit mitä tuleman pitää mutta sit kun se oikeasti tapahtui niin sitten se oli samantien. Sekunnissa ohi. Salamarakastuminen, molempien kohdalla:D ja sit oltii vaa niin VITUN kusessa että huhhuh

Oikeestaan jopa vähän creeppaa kuinka samankaltasia keissejä noi on DDD:

Mitä täällä tapahtuu 😭 mua oikeesti naurattaa mut ahistaa ja paljon :D eikä ihme
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,476
Reaktioarvo
2,921
Siis kun miettii että ennen TOTA oli tapahtunut se kun ensin luin sen nimen vaa jossain ja pelkästään sen nimen lukeminen sai mut aavistaa että tuun rakastuu siihen (???????). Niiku oikeesti se oli kans ihan vitun outo case. Sitte sen jälkeen varmaa näin sen yhen vidin ja sit se oli se ku aattelin sitä suht lievästi pari päivää. Sit vasta paljon myöhemmin tapahtui toi. 😭

Nii oikeesti MITEN? mä... Miten mä pystyin aavistaa sen sillon 2019 pelkästään luettuani sen nimen? Mua oikeesti hämmentää. Mun mielestä siinä ei ollu ees mitään kuvaa siitä, se oli vaa se joku??? Lista joidenki julkkisten pituuksista ?? Hädin tuskin tiesin yhtään mitään siitä mut miten mä vaan arvasin sen siinä vaiheessa? Siitäkö mä sen arvasin että koska se on lyhyt? Mut kyl siin oli muutaki. Muistan sen oudon tunteen siinä kohtaa. Muistan miten hiton mystiseltä se tuntu, ihan ku oisin kirjaimellisesti vaa nähny tulevaan. En kai mitenkään yksityiskohtasesti, mut mulle tuli vaa sellane tunne et se saattais hyvinkin olla elämäni suurin rakkaus tjsp.

Eh?????????

Miks noiden molempien kohdalla tapahtui ihan vitun random asioita??????? Oikeest???? Voiks näille olla mitää järkevää selitystä? Mitä vittua tapahtuu alan itkemään oikeesti 😭😭😭😭😭😭😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,476
Reaktioarvo
2,921
??????????

aih mä niin rakastan sitä kun kuuntelen jotain biisiä ja sitten jään muistoihin silleen että ne muistot oikein lukitsee mut sisäänsä

Eikä siihen edes välttämättä tarvita musiikkia

Mulle käy niin usein sitä, jopa ilman musaakin aivan randomisti käy silleen että tosiaan jään vaan vaeltelemaan joihinkin muistoihin ihan ku oisin edelleen siellä. Kirjaimellisesti tuntuu siltä niinku ne muistot lukitsis mut sisäänsä ja sit oon vaa sillee hei miten täältä pääsee pois (😏)

No okei ehkä pientä liiottelua mutta oikeasti

Ja silloinkin kun olin just heränny vähän aikaa sitten ja rupesin käymää mielessäni läpi kaikkia sikavanhoi juttui ni oikeest tunsin itteni melkein kuin haamuksi joka yhä vaeltelee entisen koulunsa käytäviä 😂😂😂😂 niinku tunsin itteni niin vahvasti niissä vanhoissa muistoissa huoh. Miks mulle tapahtuu tämmöstä että muistan kaiken niin intensiivisesti ja sit se just tolleen ei melkee ees irrota otettaa vaa jään sinne "loukkuun" siihen muistoo. En osaa selittää järkevästi tho ahahaha
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,476
Reaktioarvo
2,921
Ahaa nyt saan kuin sähköshokkeja kun kuuntelen it must have been love. Joo tätäki mä rakastan aina välillä ku kuuntelen jotain biisiä niin alan saamaan sähköshokkeja tai siis sellasia pieniä nykäyksiä. Siihenkään kyllä ei ainatarvita musaa, kerrankin yritin nukkua ja sit koko ajan nyki ku tuli mielee jotain kwangist

En osaa vittu selittää mut sellasii nykäyksiä jos se edes on oikee sana ahahaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,476
Reaktioarvo
2,921
KUUNTELEN IHAN LIIKAA PSYTÄ NYKYÄÄN

HAHSH

mutta en koskaan Gangnam style, ainakaan spotifysta

Huhuhuhu oliks pakko

Ei mitään psytä

Ei siis sillä etten olisin rakastunut siihen mut tarkotan vaa et se tuntuu oudolta koska mihin mun elämä on oikee menny yhtäkkiä tää on kyllä nyt taas jotain niin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,476
Reaktioarvo
2,921
Wut

Eunkwangin oli pakko sit pilata gentleman multa 🙄🙄🙄🙄 (ei sillä että sitäkään kuuntelisin yleensä mut you know)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,476
Reaktioarvo
2,921
😬😬😬😬😬😬😬😬😬 se oli vaa nii hot idk se yks kohta elää mun mieles rent free....... Huhhhhsss
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,476
Reaktioarvo
2,921
This is not healthy but i don't care about health anymore :D oon jo kauan sitten luovuttanut XD
 
Ylös Pohja