Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,472
Reaktioarvo
2,921
Joo kun ihmiset sanoo sitä että eunkwangin elämä on sitcom niin MIKÄ MUN SIT ON. Tää nyt on vähintään yhtä absurdia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,472
Reaktioarvo
2,921
PLEASE TAYLOR SWIFT

you didn't have to

You DIDN'T HAVE TO

TÄÄKI BIISI VIE MUT Y L Ä A S T E E L L E


kill me now

En oikeasti voi enää kuunnella musaa xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD I
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,472
Reaktioarvo
2,921
:DDDDDD eih eb oikeesti saa minkäänlaista ajatusta kasaan

LOPETTAKAAAAAA :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,472
Reaktioarvo
2,921
APUA 😭😂


tuli tää nii vahvasti mieleen tost aiemmasta:

😭😭😭

Awws honey

En tiiä on aina vaa nii hellyyttävää ku näkee matskua sillon ku timppa tai eunkie tai kuka vaa on ollu iha babies

Meen aina iha: tuituituitui wäwäwäwä

Smol cute babies

What the hell oikeest 😭😭😭 en pääse yli ikinä hei timppa case lähentelee jo 2 vuoden merkkipaalua en mä PYSTY XDDDDDDDDDDD i'm going to vomit soon lmao (en oikeesti tää on vaa tämmöi heitto mitä aina heittelen sinne ja tänne ku vointi menee huonoks)

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭





IDK mut timppa ja kwang on molemmat niin soft. Ne on SOFT 😭😭😭😭😭 TIMPAN ÄÄNI ON SOFT JA AAAAAAA kwang siinä ihan joskus 2012 se yks vidi apua he was so SOFT AND JUST LIKE A BABY

oh FUCK

VAUVAT lopettakaa

Wäääääääääää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,472
Reaktioarvo
2,921
Miks mä rakastan tota

miten oikeesti voi olla näin heikko ihminen

"Oi rakkaus" t. Bb-timo
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,472
Reaktioarvo
2,921
Huhuhuhuhu selasin tossa timpan listaa ja oon niin järkyttynyt että.... Idk.

(Välikommentti: onks mitään, MITÄÄN, toista biisiä jolla ois yhtä vahva vaikutus kuin: shawtys like a melody in my head 🙄🎶 en tiiä miks mut toiha on aina ollu sellanen biisi jolla on tosi vahva vaikutus siis ku sen kuulee ni on vaa sillee ".... 😧" + Baby tietysti, eiks ne molemmat oo 2010 juttuja tai jotain. No siis itsehän en ainakaan hyvin voi ku kuulen nuo biisut)

Mut niin itse asiaan:

Tämä:

Järkyttää koska tietyt ajat

Tämä myös:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,472
Reaktioarvo
2,921
Honestly ku kuuntelin ora nii olin tismalleen siin yhdessä illassa jolloin olin... Muistaakseni ehkä humalassa ja saatoin kattoa kummeleit. Humalassahan niitä varsinkin kannattaa kattoa nimittäin..... 😂 Joo se ykskin ilta ku saatoin pudota sohvalta ku katoin kontio & parmas, ja olin niin kännissä että mua oksetti mutta en oksentanut muistaakseni. huuuh ainiin ja sit makasin lattialla ja itkin timppaa. Siin jossai vaiheessa. Mutta sitä mä nyt teen selvinpäinkin... Kuinka monta kertaa oon maannu lattialla ja itkeny eunkwangia, aivan vesiselvänä :D huhhuh.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,472
Reaktioarvo
2,921
Mitä mun pitäis ajatella kenestäkään tai mistään??????? D: tai edes koko elämän konseptista

Did my soul really agree with this pLEASW
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,472
Reaktioarvo
2,921
ANTEEKS NYT tällä listalla on kyl näköjään aivan helvetisti japaninkielistä musaa

Hyvin menee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,472
Reaktioarvo
2,921
Siis miten voi olla niin etten kestä ilman timppaa mutta en kestä ilman eunkwangiakaan
 
Ylös Pohja