Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Mut alle 5 tunnin ei mennä minään päivänä. Paitsi tänään toistaseks vaa 4 tuntii :D mut tietenkin se kasvaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ku en pysty keskittymään mihinkään ja tää vitun spämmikesu vaa pahentaa mun keskittymisongelmaani, todellaki

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Siks yritin laittaa rajoituksen varasijaa et 30min mut näemmä se ei katkasekaa sitä automaattisesti et mun pitää sitten näköjään huolehtia itte siitä sittenkin. Ei toi ajastin tee mitään :D näköjään se on antanut käyttää varasijaa enemmän kuin 30min päivässä. Et tota. Mä ku luulin et se olis toiminut

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Siis ok lmao

Itkin jälleen

Mut niinku.. tunnen ihan samalla lailla jotenkin eunkwangii kohtaan ku masatoshiiki. Se on jotenkin niin samanlaista kuitenkin. Ku nään kuvan masatoshist nii oon vaa sillee "😞 i want to kiss 💔" sit ku nään kuvan eunkwangista nii oon kans sillee "voi kulta 😭💔" et tota JOOH???????? :D ja molemmista mustasukkailen ihan huolella aloin äsken taas pelkäämään ja sen takia itkinkin että mitä jos eunkwang löytää jonkun täs jossain vaiheessa tuun murtuu 😰 en kestä.. ajatusta..

Samoin masatoshi en halua ajatella yhtään että jos sillä on joku tai tulee olemaan tai vittu jotain enkä halua ajatella sen entisiäkään enkä mitään, mustasukkailu level 100 😩

Siis hyvin samanlaiset tunteet molempiin. Hohhoijaaaaaaaaaaaaa vittu.

Siis nyt vittu make it make sense

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Toi mainos lmao: "kaikki on mahdollista"

Minä: 😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Onko kenties mahdollista saada kaksi tiettyä julkkismiestä jonakin päivänä??¿

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Onko kenties mahdollista saada kaksi tiettyä julkkismiestä jonakin päivänä??¿
On mahdollista koska conan o brien ja liza powel. Että on mahdollista saada ainakin toinen, ehkä. Koska. No, koska muillekin on käyny näin. Liza oli ihan tavallinen tyyppi ja conan oli julkkis joten. Se ON mahdollista :D

Ja ketäs muita.

Matt damon ja luciana. Luciana oli vaa baaris töis, matt oli kuvaas jtn leffaa kai, idk.

Billie joe ja adrienne? Eikö se ollu niie keikalla vaa? Tosin Adrienne on steve nesserin sisko 🤷 että enpä sitten tiiä.

Danielle ja Jake. Se nyt varsinkin oli ihan out of this world 🤷

Ja

Ja ruben studdard ja se naine

Marjorie ja steve XDDDD yep, even them

So DONT TELL ME ITS NOT POSSIBLE XD

(((((((((((:

A LOT OF EXAMPLES THERE ^

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
"“If someone says something isn't possible,” Momoa told the outlet, “I'm like, 'Listen here, I married Lisa Bonet. Anything is f—ing possible.'”."

Lols

Yea but mate you were an actor yourself back then, werent you? So, dont be like that :D

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tunne ku tietää et molemmist tulee olee tuplasti se aika mitä on ollu tähä asti. Eli ku oon ollu masatoshii ihastunu 8 vuotta nii tulee jatkuu vähintää tuplasti se eli niiku toiset 8 vuotta vähintään

Ja eunkwangii ollu ny 2 vuotta nii siitäki vähintää toiset 2 vuotta.

Jos ei, niin ihme on.

Hehheh.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Tunne ku tietää et molemmist tulee olee tuplasti se aika mitä on ollu tähä asti. Eli ku oon ollu masatoshii ihastunu 8 vuotta nii tulee jatkuu vähintää tuplasti se eli niiku toiset 8 vuotta vähintään

Ja eunkwangii ollu ny 2 vuotta nii siitäki vähintää toiset 2 vuotta.

Jos ei, niin ihme on.

Hehheh.
Eli tutuilla kuvioilla mennään xD

Eikä se ees haittaa enää yhtää

Ylös Pohja