Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Joo no tällä hetkellä kyllä ikävöin sekä kwangia että timppaa niin paljon että en tiiä mitä vittua teen ikinä. Niin karsee ikävä haluun kuolla. Joten on ne melkeinpä aika tasoissa noi kaks. Mut taeil. En saa sitäkään pois mielestäni.

Ja kaikista huvittavinta oli se että kun yks päivä mul oli menoo aika paljon nii en ees aatellu ketää tällee niiku nyt, mut aattelin niitä silti. Se oli helpompaa ehkä ku tää, mutta aattelin niitä silti. Kelasin vaa et jaahas ajatukset pomppii huista taeiliin ja eunkwangiin ja chrisseen etc voi vittu. Eli edes jos on menoa vaikka kuinka niinedes se ei auta. Se on todistettu ny.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Thinking about that night when j hugged me but then i was thinking about villu.

Thinking about that night when i was drunk and confessed to e and i still thought about villu.

All those damn things.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
:) listening to that damn song that makes me think about timppa. Every time.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Lols voisin yhtä hyvin viillellä itteeni koska mitä väliä sillä on mitä teen mun keholle ku mun mieli on jo palasina yhtä lailla.

Ei sillä, en taida. Mutta periaatteessa sillä ei ois väliä enää mitä teen mun keholle. Sama asia se on. Mieli täynnä arpia niin mitä väliä enää vaikka kehokin olis.

Tai no siis, onhan siinä jo, mutta ei viiltelystä. Toi yks ainakin mut en viillelly vaan juoksin ovea (lasia) päin v. 2015. Vieläkin tos on toi pikkune jälki.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Ihanaa ku pitää nähä Timpan lärvi jatkuvasti

Miten voin olla niin kiinni siin. VIELKI.




nojoo

Johtuukohan tää kaikki mun traumasta en vittu jaksa. Ei se nyt niin paha ollu mitä vittua




Rakastan timppaa niin vitusti mitä vittua
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
I swear to god that smol baby is killing me like everything about me is fucking destroyed but also eunkwang
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Oon 24 ja oon vittu iha lopussa. Miten voin elää tän kaiken kaa viel ehk vuosikymmeniä. En haluis kuitenkaan kuolla vielä. Pelottaa liikaa ni siks en tee itsarii ja muutenkin kyl. Mut kumpi mua pelottaa enemmän? Eläminen? Vai kuoleminen?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Oli vähän samanlaista ku se sillon ku huutoitkin autos yuton takii sillon "aikoinaa"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Niinku yhdestä huutoitkun aiheesta suoraan toiseen.

Oon iha vitu sekasin ja sairas.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Must tuntuu et tää huutoitku ei lopu ikinä. I mean en mä nyt siis itke mutta kun aina säännöllisin väliajoin kuitenkin tulee näit huutoitkukohtauksia emt ehkä viikoittain tai jotain. Niin jos ei taas huomenna niin eiköhän taas viimeistään ens viikolla huutoitketä lisää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Ahaha thissssss
Niin sinänsä huvittavaa kosk toi biisi vaa muistuttaa mua siitäääääää ns. Prekognitiost eunkwangin suhteen idk everything feels so weird

Fr it feels magical idk

IT'S SO WEIRD

believe it or not it wasnt just a coincidence everything is aligned
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Meen vaa nii vahvasti ton biisin myötä takas siihe huoneesee missä olin sillon omf
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Makes ya feel WEIRD.

W E I R D

plus mää löysin instast päivälleen (i think??) Samaan aikaan postatun kuvan siis eunkwangin postaaman. Niin se vaa jotenkin tuntuu hassult kattoo et missä kohtaa se on ollu sillon ja missä kohtaa mä oon ollu :D kinda weird. Mut joo mun mielestä se oli tismalleen se päivä kun mä.... Meinasin sanoo että mietin sitä mutta enhän mä miettinyt sitä :D tai siis mietin toki sillon, periaatteessa. Koska kuuntelin dear my dear ja ihmettelin kuka on seo eunkwang koska en oo kuullu siit ja sit no siis tää on tosi hatara muisto tai en oo varma mut IHAN KUN tosiaa oisin siin ehk sitä kuunnellessa ollu sillee tyyliin et miks mä tykkään l:stä ku munha pitäis tykätä tosta. Jotain tollast oon hämärästi muistavinani mutta en ole satavarma. Et en mä tiedä voihan se olla et sen ääni jotenki aiheutti mus sellasen ei nyt ehkä ihastumisen mut jonkinlaisen tunteen idk. Mut silti sillon en tainnu viel tietää et se on btob:st joten aika jännä että sillon mulla oli myös se fiilis että tuun vähintäänkin ihastumaan johonki siitä yhtyeestä????? Niin jos toi hatara muisto eunkwangist on totta enkä muista väärin, niin... Jännää???????? Koska tosiaan ne tapahtu sillon samaan aikaan mutta en todellakaan tienny sillon että eunkwang on btob:stä. Literally mä vaa kuuntelin dear my dear ja mietin kuka on seo eunkwang. Joten. Ja muistan tosiaa et iha ku mul ois tullu vaa sellane outo fiilis sen nimestä?? Muistam hämärästi?? Idk jos en oo täysin väärässä niin ihan kun oisin ehkä sillon siel kuntouttavas tehny sitä listaa l:lle ja sit nii idk sillon taisin tuntee osan näist jutuist???? Mut sit ku lähin kotii sielt??? Ja taidettii viel päästä pikkasen aikasemmin ku normaalisti. Nii taisin kuunnella sitä listaa ehkä just ku lähin sielt kotii??????? Kai? Kosk tosiaa mul on muistikuva et oisin sillon just kuunnellu dear my dear ku kävelin yhen tietyn kohan ohi meidän kodin lähel. Todennäköisesti sit kuuntelinki sitä siinä kohtaa kosk en ymmärrä et miks muuten yhdistäisin sen siihen.


IDK
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Omfgg stahp 😭 ja silloin 7.7. en edes tiennyt sitä vidii kattoessa et se on btob:st for real rakastuin siihen heti ennen kun tiesin mistä yhtyeestä se on. Muistan viel sen ku olin ihan kuses siihe basically ja sit en heti tienny et siin o pentagon ja btob ko mietin et penta b eli mistä yhtyeestä noi kaks on :D aaaa. Nii ofc olin curious et mikä yhtye. Koska olin aivan kuses. Mut sit ku sain tietää et btob ni en muista mitä ajattelin???????? En oikeesti muista mitään?????? Muistan vaa et siin kohtaa (samana päivänä) kun katoin the song stagee nii taisin ainakin muistella sitä outoo fiilistä mikä oli ollu hiukan aiemmin, sitä kun luin pentagon vidin kommenttei mis mainittiin just btob ja the song ja idkkkkkkkkk mä-

hOW

Srsly how

Salee tyylii aattelin sillon jotai et nonii mähän sanoin just vähän aikaa sitten tuntu silt et tuun kuuluu siihenki fandomii

Idk idk en mä oikeesti muista mitään mitä oon ajatellut silloin alussa tiedän vaa sen et se oli aiva vitun salamarakastuminen ja tuntu täysin oikeelta niiku basically silt et THAT'S THE ONE pls understand it now girl 😭

How the HELL did he feel SO RIGHT

ja miten se oli niin intense niin nopeesti. Se merkkas mulle heti about KAIKKEA :D niiku mitä vittua siinä tapahtui? En varmaan koskaan ymmärrä

Ei muuta ku tulee vaa mielee flora cash - soul mate koska tasot on sellasia 🤔🤔🤔 ....


WAIT i don't understand anything like no not at all

Sitä paitsi have we met before on edelleen biisi joka tuo liian vahvasti mieleen eunkwangin niin mikä hitto siinäki onnnnmmmmmnnbbsmdmdldldl
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Rakas
You're my honey 😭

Mut also:
Minä: *stares at his crotch*
Minä: "mut mä tykkään siitä myös ihmisenä" (t. Joppe.. that iconic clip)

🤔🤔🤔🤔🤔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
42,251
Reaktioarvo
2,921
Siis mitä vittua toi mies tekee mulle????? Aivan jäätävää en voi oikeesti uskoa että mitä vittua tapahtuu

ensinnäkin kiiman taso on/oli aivan järkyttävän korkee.
toiseks muutenki tunteet aivan sekasin.
ja siis yleensäkään en enää ymmärrä mitä täällä tapahtuu tai mistä on kyse missään

Elämässä tai missään

Mutta vannon ei oo mun vika tää olo

En tiiä mitä tää ees on

No jaa ihan sama

mutta fr kiima oli iha järkyttävää en kestä niiku tämmöst halua??????? Ennnnn

MUTTA sit ku oon vähän kipee (en tiiä onko covid vai mikä) niii tää kurkkukipu ja koko tää olo on aivan järkky vaikka en oo ees silleen pahasti kipee mut silti mun olo on ihan kamala

Jotenki iha törkeen kuuma tääl ja tuntuu et taju lähtee vai johtuukse mun tunteista 😭😭😭😭😭😭😭

Jano myös mut oksettaa ei tee mieli juoda edes vettä

Vaikka ehkä pitäis varmaa joku hiton nestehukka koht tulee

Oof tulee semmosii random aaltoja idk
😭😭😭😭😭😭😭😭

Päähän sattuu au

Hmmmmm 😭😭😭
 
Ylös Pohja