Kukaa ei oo vielkää selittänyt sitä mulle silleen ymmärrettävästi
Vaa jtn liian tieteellistä mitä en ymmärrä
Jos joku selittäis joskus helppotajuisesti mikä sen niiku oikee määrittää. Mitä siin oikee tapahtuu. So okay, i saw him in the movie. Mitä sitten? Mitä tapahtui? Ei mulla oo aavistustakaan? Ja miksi se jäi? Ja miksi se oli heti todella voimakasta tai vähintään sen leffan loppuun mennessä. Miksi se? Miksi? Miks se ja eunkwang? Miksei edes dahyun oo samanlainen vaikka siihen oonkin/oon ollu ihastunu? Dahyun on ihana mut se ei oo masatoshi/eunkwang.
Mikä ihme siinä oikein on ja miksi tollasia on lopulta niin vähän elämän aikana. Tai aika paljon mut aika vähän ottaen huomioon kokonaismäärän ihastuksissa.
Kyllä se joku Philip tai kuka olikaa oli mun ihastus myös mut en IKINÄ ollu syvästi rakastunut siihen, toisin kun eunkwangiin olen ja masatoshiin olen.
On ihastukset, ne normaalit ihastukset, ja sitte on ne syvät rakastumiset jotka melkeinpä lähentelee hulluutta, eikä edes lähentele vaan on sulaa hulluutta.
Joo kiitän siit et tää:
On sit masatoshi biisi nykyää tai no olihan se heti mut nii. Lol en voi sille mitään et se on siihen liittyvä vaik ei ihan 100 % kirjaimellisesti mut kuitenki, mood