Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Eih miks uskallan hölöttää internetis tälläst, en ikinä sanois varmaankaa tälläst kasvotusten tai edes viestillä mun kavereil :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
En oo siis nähny sitä ikinä vielä ainakaan. Mutta oon nähnyt kuvia kohtauksista 🤦 AND I ASK MYSELF MY GOD WHY
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
No one:
Absolutely no one ever:
Meitsi: i wonder how often he has sexual feelings or something like that and also does he still have erections

💀💀💀💀💀 Staaaaahhhhhppppppp :D please


And also maybe i dont wanna think about that because im very fucking jealous :((((((
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Im so so so so so in love with him god oh god hes the love of my life 😭💔
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928

???????

😰😰😰😰😰 Rest in peace minä 😰😰😰😰😰💘

Ku nään ton hymyn................. Alan hengittämään todella oudosti ja vaan..... Hhhaaaaaaaaaaaa apuaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Saan kokonaisen eksistentiaalisen kriisin pelkästään tosta kuvasta

Koskee syvälle sydämeen 😰

Kun on niin rakastunu että tuntuu kuin... No, en osaa kuvailla sitä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Sitä ihmettelen miksi mulle käy näin sen takia mut joku muu on kattonu sen an leffan eikä oo tuntenut siihen ihmiseen mitään.

Ne ihmiset ketkä oli siel salis mun kaa

Niille tuskin tapahtu mitää siit

Mä taas oon siin penkis sillee "i have been shot"
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Kukaa ei oo vielkää selittänyt sitä mulle silleen ymmärrettävästi

Vaa jtn liian tieteellistä mitä en ymmärrä

Jos joku selittäis joskus helppotajuisesti mikä sen niiku oikee määrittää. Mitä siin oikee tapahtuu. So okay, i saw him in the movie. Mitä sitten? Mitä tapahtui? Ei mulla oo aavistustakaan? Ja miksi se jäi? Ja miksi se oli heti todella voimakasta tai vähintään sen leffan loppuun mennessä. Miksi se? Miksi? Miks se ja eunkwang? Miksei edes dahyun oo samanlainen vaikka siihen oonkin/oon ollu ihastunu? Dahyun on ihana mut se ei oo masatoshi/eunkwang.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Mikä ihme siinä oikein on ja miksi tollasia on lopulta niin vähän elämän aikana. Tai aika paljon mut aika vähän ottaen huomioon kokonaismäärän ihastuksissa.

Kyllä se joku Philip tai kuka olikaa oli mun ihastus myös mut en IKINÄ ollu syvästi rakastunut siihen, toisin kun eunkwangiin olen ja masatoshiin olen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
On ihastukset, ne normaalit ihastukset, ja sitte on ne syvät rakastumiset jotka melkeinpä lähentelee hulluutta, eikä edes lähentele vaan on sulaa hulluutta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Joo kiitän siit et tää:

On sit masatoshi biisi nykyää tai no olihan se heti mut nii. Lol en voi sille mitään et se on siihen liittyvä vaik ei ihan 100 % kirjaimellisesti mut kuitenki, mood
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,742
Reaktioarvo
2,928
Että mä oon rakastunut siihen

Ei pitäis kattoa mitään yhtään ainuttakaan videoo siit ikin, eikä kuvaa 😭 eikä edes kuunnella sen biisejä
 
Ylös Pohja