Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Abua

I really did not expect this

At least when i was a child i did not understand what the hell could happen to me

My god

En tiiä tuntuu jotenkin että mun rakastuminen kariin silloin 12-vuotiaana oli jotenki erityisen gentle siis niiku pehmee lasku tähän. Vaikka se oli erittäin intense mutta en todellakaan itkeny silloin niin kun itken nyt. En helvetissä. Joten it was.... Kinda gentle. Todellakin pehmeä lasku. Jotta myöhemmin voi rakastua niin että todella sattuu ihan kunnolla. Idk tuntuu että se ei edes ollu kunnon kipua verrattuna tähän. Lasten leikkiä. En muista ikinä maanneeni lattialla tällä tavalla silloin. Tai et oisin rukoillu ja miettiny et mitä ihmettä enää voin tehdä. Tai et oisin ollu sillee et en kestä enää sekuntiakaan tätä rakkautta ja et oisin yrittänyt kaikin keinoin ja kaikin voimin päästä yli heti koska ei kestä enää sekuntiakaan. Niinku eunkwangin suhteen se yks yö. Yritin olla silleen en rakasta sua enää, rakastin mutten rakasta enää. Mut en tietenkään pääsy yli, sanomatta selvää sekin.

Niin ei, en mä kari-aikoina ollu ihan tämmönen vaikka oma ahistuksensa kai siinäkin oli

Hmm hmm. Pistää todellakin miettimään

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ja taas sama lause vaa pyörii mun päässä täl kertaa taee kattoessa: "i hope everything will be okay. I hope everything will be okay. I'm sure everything will be okay."

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Yhtäkkiä tekee mieli kuunnella Alice Cooperia vaikka nukkumaan pitäis mennä kun väsyttää tolkuttomasti

But i want to listen to Alice Cooper 😔

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Musamaun laajuus: Alice Cooperista kpoppiin 😩 i surely do like all kinds of music

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Huoh jälleen hoen itselleni että ei hätää lähes kaikilla ihmisillä on kuitenkin seksuaalisuus joten miksi siitä pitäisi tuntea syyllisyyttä 💀 tosiaa ku oon ny kiimaillu eunkwangin takii niin

On syyllinen olo?

Taas niin järkevää settiä että huhhuh

Sehän onkin vitun järkevää tuntee syyllisyyttä omasta seksuaalisuudestaan

Mut se vaan järkyttää koska en ikinä tiennyt että se vois mullakin olla näin vahva, mun mielestä se oli kuitenkin niin paljon lievemmän olosta. Tosin timppakin sen kyllä jo aiemmin tais selventää mulle ja ehkä oli muitakin ennen sitä (Tommy?????) Mutta joo en tiiä... Ennen tommyy en ehkä ollu kenestäkään niin yhtä vahvasti kiimane? En tiiä. Yhtäkkiä jotain vaa tapahtu ja se vahvistu mut idk???????? Eiku venaa m myös i think. Joten olin varmaa 16v sillon ja sitä aikasemmin se ei ollu tuntunut ihan yhtä vahvalta jotenki 😭 oli jotai seksuaalisia tunteita kyl mut i guess harvemmin tai jtn en tiiä. Oonks jotenki sit 16-vuotiaana yhtäkkiä herännyt johonkin vahvempaa seksuaalisuutee lmao mitä vittua. Mutta totta kai senkin jälkeen on ollu niitä kausia et oon ollu täysin zen 🙄 kai tietyt rakastumiset sitte on aina heittäny siihe bensaa idk. At this point en tiiä mut jotenki näin varmaan. Tää on vaa sinänsä identiteetti kriisi ku en tiennyt että oon ihan tämmönen joskus mut joo okei??? Huoh i guess mul on sitten aika vaihteleva identiteetti sen suhteen, on se vitunn epäseksuaalinen ja kinda very repulsed even ja sit on se vitu horny and even kinky idk 😔✌️ hshshshsh oon koko ajan sillee idk mutta ku I REALLY DON'T KNOW XD

No juu mut joka tapauksessa

I feel less horny now actually now i'm good ❤️ thankfully

Mutta kylhän noi miehet silti mut hulluks tekee mutta muulla tavalla

Fr kuus miestä i'm ded you're KILLING ME at this rate

Yyyyyyhhhhhhhhh

I even dreamed of eunkwang POSSIBLY i think mutta sehän nyt ei oo mikään ihmeellinen asia edes

Hhhhhhhhhhhhhhhh

Saatoin näh unta dubustaki mut mitä vittua ny taas se siel teki... Mee pois 😢 kai mä sit sitäki aattelen yhhh honey 🙃 7 people oof oooooooffffffffffff

Timo ny on sellanen saatana mutta onneks en muista ajatelleeni sitä seksuaalisesti aikoihin thank god

En ainakaan muista?????????????

Although i did look at his crotch a bit 😔 but you can't avoid that you could see his thing so clearly so 🤷 olin vaa sillee "😏" mutta ei sen kummempaa :DDDDDDDDDDD

Juuh sometimes i feel like i should keep all of this more private koska oon vainoharhanen tho :-----D hmm hmm

I'm just gonna put it all as a spoiler 😩😩😩😂😂😂

Skskkkkkkkk

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Huoh tuntuu että tää biisi saa mut vaa ikävöimää kwangia enemmän 😭

Niin tolkuton ikävä

Mut silti myös tolkuton ikävä timppaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ja romeo ja julia siit tulee mielee hui ihan vaa koska "sun odotan vielä palaavan, vielä kerran mua halaavan" kuten siinä unessa 😭😭😭😭😭😭😭 ikävä: tolkuton

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
And finally i'm forced to face the truth
no matter what i say i'm not over you 😭

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Silti oon sun aina

tietenkin ultimate kwang biisu forever mutta tietenkin sopii yhtä lailla myös muihin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Siis se ois jo mahtavaa jos tykkäisin pelkästään suomalaisista. Ei vittu vihaan tätäääääääääää. Aaaaaaaaaaaaaaa.

No okei ei sekää vittu mitää auta mut anyways

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Voi elämä miten voi olla ikävä timppaa xd

Ei se taida oikeest koskaa mennä pois siis nää tunteet on niin juurtunu muhun en ymmärrä vittu 😭😂😔❤️ liian tärkee ja rakas

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Sitä paitsi on mahdotonta unohtaa kuinka rakastuin siihen niin nopeesti se tammikuu 2021 oli kyllä niin...... Voi vittu, muistot vaa pyörii pääs :c <3

Mitäs helvettiä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
😭😭😭😭😭😭 huiiii 😭😭❤️❤️ eunkwangieeeeeeeeeeeeeeeee 😭😭 yyyy ikävä ikävä ikävä ikävä on kuolen kuolen kuolennn

MUTTA

honey:

Honey:

Yyh paitsi mietin vaa koko ajan kwangia muutenki kuuntelen steal my love + tallensin yhen kuvan siitäää 😭❤️ its so cute that i feel like dying😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

I can't live without him 😭😭😭😭😭😭😭😭 i just fucking can't idk why idk why i don't fucking know why

Tälle ei vaa tuu loppua

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Mä oikeesti ansaitsisin olla onnellinen vihdoinkin mut ei sitten...... Ja ehkä mä en kuitenkaan vielä valmis vaikka ikävöinkin sitä (tai siis niitä) jatkuvasti

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oof rakastan ku se yks smut ficci huista on jääny mun mielee vähän liian vahvasti:)))) :D huh se oli kyl hurjaa miten paljon halusin sitä silloin. Nyt en oo SIINÄ MIELESSÄ ajatellu sitä hetkeen. Ainakaa vahvasti. Mut kesäkuu se oli kyllä, juuh.

But hes my honey still. 😭💕Rakastan mun kultaani.

Mitä vittua

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
............ Näyttää siltä että elämä on ihan vitun paskaa

Mutta edelleen: i hope everything will be okay, i'm sure everything will be okay 😃

Ja aika kuunnella jälleen kerran: ryan ellisiä. Tuntuu että elän pelkästään musiikin voimalla enää päivästä toiseen

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Oh my god i fucking hate old men they put a spell on me. Just like Timppa and also someone else 😦 i HATE OLD MEN thank u and bye bye 😭😭😭😭😭

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Yhhhhhhhhh this man is so cute (not talking about timppa but hjdkdkdkdldl)

Damn it once again

Ylös Pohja