Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mut mun kuvitelmis se menee niin et uskon et oisin super latautunu useinkin jonku hiton masatoshin läheisyydes luuleks oikeesti et kestäisin sen läsnäoloa olematta vitu kiihottunu.. mut ei se ois mulle mikää juttu.. en välttämättä itekää uskaltais mut vaik uskaltaisinki ja se ei haluis se ei olis mikää ongelma. Mielessäni oisin sillee omg i crave his touch in a sexual way cause hes so handsome and hot. Mut oisin silti täysin fine. Ihan pelkkä läheisyys riittäis hyvin. En vaa todella ymmärrä muunlaista suhtautumista asiaan. Oisin mielessäni sillee omg please touch my breasts i crave 😩😩 youre so 😩😩 what are u doing to me 😩😭 mut sit vaa i could just be close and thats fine.


Ja vaikka jos se ois sillee et se ei haluis esim läheisyyttä muutenkaa yhtä paljon ku minä ni se ois fine. Tiedän et kattoisin sitä jatkuvasti silleen omfggggg hes so perfect i wanna touchhhh so much mut ei sekää oo ongelma jos se ei haluis nii paljoo kosketust ku mä, kattoisin vaa sitä sit etäämmält ja huokailisin lol. Joskus must tuntuu et oisin kyl tosi clingy. Haluisin koko ajan roikkuu siin ja läheisyyttä. Mut nii.

Aaaaa miksen saa olla sen kaa tää on niin hirveetä olla ihastunu kuolen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Helvetti

Haluisin edes nähdä sen vaikken sais edes koskettaa

Olla samas huonees ees

Vittu minkä takia se saa mun sydämen hakkaamaan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Miksen osaa tehdä yhtään mitään muuta elämässäni kun upota ajatuksiini pitkäks aikaa

Vituttaa oikeasti koska en osaa tehdä muuta kun ajatella
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ahdistaa kaikki niin paljon

En ymmärrä miksen saa vain kuolla

En pysty tehdä tätä enää
 

Yason59

Kokenut
Liittynyt
29.5.2021
Viestejä
123
Reaktioarvo
13
I wish hed lick my pussy whyyyyy 😭😭😭😭😭😭

Onks sen IHAN PAKKO herättää mussa näitä tunteita? Vittu ei kiitos 😭😩
Kyllä sä oot ainakin vähän jäljillä, että mistä kiikastaa... Nämä ovat kokemuksia, jotka sun pitää saada! Se on tie eteenpäin!
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Huudan 😂😂 tunne ku kinopalatsii vastapäätä on "oppa korean bbq" MITÄ VITTUU HAHA

Seikkailin mapsis nimittäi

Toistan: kinopalatsii vastapäätä on oppa korean bbq 😂 voisko pahempaa vittuilua mulle olla 😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Jos ikinä enää liikun tuol päi ni tuun olee sillee HUUTIS HUUTIS HUUTISSSS
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Oikeesti näin päästää eteenpäin ja viel lisäks hankitaan ihan kamalia uusia keissejä eli eunkwang
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mitä vittua se on että katon mapsil mun vanhojen koulujen ympäristöö sit vaa oon sillee joo oon nähny tarpeeks maailmaa ja siit päädyttiin tähän ja hups vaa rakastuin ja sydän meni rikki ja en ikinä saa masatoshia mut hei mitä sitte ja joskus kuolen ja kaikki tää loppuu ja mitä ikinä tein, MITÄ MÄ TEIN, sit muutenki oon näköjään viettäny kovin suuren osan elämästäni Helsingissä koska kun katon mapsil niit katuja en tajua mitään koska muistan jokaisen mun ajatuksen sieltä siitä hetkestä ja sit vaa niiku en tajua koska maailma

Tiedäthän
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Tää kaikki tarkottaa sitä et oon eläny liian kauan ja nähny liikaa
 
Ylös Pohja