qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
- AP AP
- #17,431
Mut mun kuvitelmis se menee niin et uskon et oisin super latautunu useinkin jonku hiton masatoshin läheisyydes luuleks oikeesti et kestäisin sen läsnäoloa olematta vitu kiihottunu.. mut ei se ois mulle mikää juttu.. en välttämättä itekää uskaltais mut vaik uskaltaisinki ja se ei haluis se ei olis mikää ongelma. Mielessäni oisin sillee omg i crave his touch in a sexual way cause hes so handsome and hot. Mut oisin silti täysin fine. Ihan pelkkä läheisyys riittäis hyvin. En vaa todella ymmärrä muunlaista suhtautumista asiaan. Oisin mielessäni sillee omg please touch my breasts i crave 😩😩 youre so 😩😩 what are u doing to me 😩😭 mut sit vaa i could just be close and thats fine.
Ja vaikka jos se ois sillee et se ei haluis esim läheisyyttä muutenkaa yhtä paljon ku minä ni se ois fine. Tiedän et kattoisin sitä jatkuvasti silleen omfggggg hes so perfect i wanna touchhhh so much mut ei sekää oo ongelma jos se ei haluis nii paljoo kosketust ku mä, kattoisin vaa sitä sit etäämmält ja huokailisin lol. Joskus must tuntuu et oisin kyl tosi clingy. Haluisin koko ajan roikkuu siin ja läheisyyttä. Mut nii.
Aaaaa miksen saa olla sen kaa tää on niin hirveetä olla ihastunu kuolen
Ja vaikka jos se ois sillee et se ei haluis esim läheisyyttä muutenkaa yhtä paljon ku minä ni se ois fine. Tiedän et kattoisin sitä jatkuvasti silleen omfggggg hes so perfect i wanna touchhhh so much mut ei sekää oo ongelma jos se ei haluis nii paljoo kosketust ku mä, kattoisin vaa sitä sit etäämmält ja huokailisin lol. Joskus must tuntuu et oisin kyl tosi clingy. Haluisin koko ajan roikkuu siin ja läheisyyttä. Mut nii.
Aaaaa miksen saa olla sen kaa tää on niin hirveetä olla ihastunu kuolen