Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Voi että ku kävin suihkussa ja heti aattelee vaa et mä niin häpeisin mun kehoa parisuhteessa. Siis mä niin häpeisin sitä. Onneks oon yksin nii ei tarvi hävetä sitä sillee samal taval vaik kärsin nytki vitusti mut aattele kuinka paljon joutuisin häpeämään sitä jos olisin parisuhteessa, varmaan vielä enemmän kun nyt. Tai se ois niin paljon kauheempaa siin mieles kosk esim masatoshi on niiiiiiiiin hyvännäköinen nii jos oisin sen kaa ni ei luoja miten joutuisin häpee koska en haluis sen näkevän mun rumaa kehoa :D oon tosissani. En kehtais ikinä. Olis kamalaa. En haluu kenenkään muunkaan kyllä näkevän mua ilma vaatteita. Tai no jaa. En mä tiedä. Ei se ehkä oo samal taval kamalaa kavereiden kaa vaik jos saunas käy, kosk.. ei sil oo välii tykkääks sun kamu sun kehost vai pitääkse sitä rumana. Siis sillee periaatteessa. Mut jos sä oot parisuhteessa nii sillonha et haluis sen pitävän sua rumana mut oisit aivan vuorenvarma siitä et se todellakin pitää sua rumana. Niiku mite mikää muu olis edes mahdollista. Paitsi ehkä sitten jos se vakuuttelis sulle usein että se ajattelee että sä oot kaunis.. ehkä sitten alkaisit uskoa et se ajattelee niin.

Mut varmasti ainakin aluks häpeisin mun kehoa aivan järkyttävän paljon, en kehtais ollenkaan ottaa vaatteita pois ainakaan. Sitten ehkä vakuuttelujen myötä jos mulle alkais tulla oikeesti sellanen olo et se aidosti tykkää must nii ehk se häpeä katoais. En tiedä. Mut nyt ainakin jumalauta ku piti kattoo omaa kehoansa suihkussa niin mitä vittuu. Tajusin et häpeisin sitä niin helvetisti. Se oli viel oikeen semmone suuri häpeän tunne mikä pyyhkäs mun yli. Aattelin vaa et ei helvetti, mite voi tuntuu näi pahalta. En voi sietää mun genitaalien ulkonäköä enkä kyllä mitään muutakaan. En voi sietää kehoni karvoitusta yhtään se näyttää niin helvetin rumalta kaikin tavoin, mut siitä huolimatta en sheivaa. En tiiä miks, mut en vaa jaksa. Vaikka näytänkin helvetin rumalta mielestäni karvoilla. Mut edes se ei oo ainut häpeän lähde vaikka se onkin yks. Häpeen alapäätäni muutenki. Ja tissejä tietysti. Ja vatsaa tietysti. Ja reisiä tietysti. Sano ykski kohta mun kehossa mitä en häpeis. Naamaaki häpeän ainaki aknea. En halua kenenkään näkevän mua ollenkaan koska tiedän että ne ajattelee vaan pahaa musta 😂

Mutta honestly vaikka oonkin yksin niin kärsin mun kehosta jo nyt tosi paljon.


Mutta mul ei oo vaihtoehtoja ku vaa elää tän häpeän kanssa.

Muuten oli kyllä ihanaa käydä suihkussa ku olin nii hiessä mut ei oo kivaa ku joutuu näkee kehonsa alasti.. :)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
"Ei sydäntään voi käskeä, joten ainoa vaihtoehto on antaa ihastuksen hiipua itsekseen sitten kun aika on sille kypsä. "

JA MILLOINHAN SE OLIS XD

8 vuotta menny jo nii meinaatko että mun on odotettava tässä vielä seuraavat 8 vuotta vähintään vai kuinkaha kauan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Miten se ees voi olla niin ihana

Huoh pitäs vaan olla katsomatta yhen yhtäkään kuvaa/videoo siitä niin ehkä se joskus hiipuis vaikka vaikea uskoa sitäkin silti..

Ja en pysty olla kattomatta kummiskaa

Vähintään galleriassani törmään kummiski kuviin siitä ja vaikka poistaisinkin ne niin kyllä mä tiedän et mä päädyn ennemmin tai myöhemmin sen instaan tai jonnekin. Ku et osaa päästää irti nii et osaa päästää irti. Ku on liian rakastunu nii on liian rakastunu. Sen voin sanoo etten pääse siit. Thats it. No. Mielenkiintoista toki nähdä mikä on tilanne viiden vuoden päästä. Sen voin sanoo että ainakin vuoden päästä oon lähes täydellä varmuudella edelleen ihastunut siihen. Ei voi mitenkään mennä ohi niin nopeesti ellei suoranaisia ihmeitä tapahdu?? Eli silloin se ei ainakaan oo ohi. Mut kaks vuotta? Mikäköhä tilanne sillo? En osaa yhtään kuvitella kyllä. Jotenkin ihan hirveän vaikea uskoa että se olisi kokonaan ohi kun on jo näin kauan ollut muutenkin. Niin ei se vaan voi yhtäkkiä katketa? Jotenkin luulis? Sillee ok yhtäkkii niiku 10 vuoden kohdalla onki sillee et se loppuu eikä enää palaa takasin.. ei kuulosta uskottavalta in my opinion.. :D tunnen itseni sen verran hyvin.

Jeps joo. Tosiaan 2026 ei oo järkyttävän pitkä aika silleen niin mietipä milt tuntuu sitten se kun oon silleen heheeeeeeeeee masatoshi on ollu mun elämäs 2016-2026 😂😂😂😂😂😂😂😂 siin vaihees tiedän et tulee olee pikkasen säälittävä olo..

No toki jos ihmeitä tapahtuu niin sitten voin päästä yli ennen 2026 mut ... Really... En todella usko....

Eunkwangki nii hirvee mut se on ollut niin vähän aikaa ettei se siin mieles oo ollenkaan sama asia


Voi, mitä mä tässä joku kerta ajattelinki just.. sitä juuri että mitä jos oisin ihastunu sillon 2020 jo eunkwangiin silloin kun se juttu tapahtui.. aattelin et oisin kuollu ku se on viel pidempi aika et oisin joutunu kärsii viel pidempään.. no voin sen sanoo et ei sil ois ollu mitää välii XD oon kuitenkin ollu masatoshis kiinni sitäki kauemmin..


Siis menis nyt edes toinen niistä vittuu siit 🤦 edes toinen. En voi sietää tätä tunnetta 😅
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Siis mä niin näen kuinka tää on ihan jotenkin hullu pakkomielle siinä mielessä et ooks oikeesti voinu jumittuu noin pitkäks aikaa yhtee ihmisee? Ku yleensä muilla ihmisillä ne ihastukset menee ohi vähintään parissa vuodessa? Mut mul tää sama sankari tulee ain vaa takasi vaikka tietysti oon ajatellut muitakin niinku näkyy. Silti se tulee vaa takasi joka SAATANAN KERTA miten vitussa se edes on mahollista? Siis miten se nyt tällä kertaa edes tapahtui? Yhtäkkiä unohdin.. ainiin. Saatanan for the boys. Ja sitten no aiemmin vaa löysin ne vanhat kuvat siit galleriastani sen muistikortin vaihtamisen myötä kai. Nii sillo aiemmin jo katoin niit ja olin et ei vittu se on hyvännäköne näköjään mun mielestä edelleen. Ja se oli yllättävää oikeest. Mut siit ei viel tapahtunut tää. Vaa sitte vasta ku yt ehotti mulle ILMAN MITÄÄN VITUN SYYTÄ koska en ollu kattonu yhtää mitää siit???????????? Youtubessa??????? Paitsi ainoastaan SYYSKUUSSA?????????? niin silleen se ehdotti mulle FOR NO FUCKING REASON en ees tajuu miten se on voinu mitenkään ehottaa mulle for the boys??? MILLÄ LOGIIKALLA? MITEN? millä HEMMETIN logiikalla????????? Ei sillä pitäs olla MITÄÄN syytä siin vaihees sitä mulle ehdottaa. Sen se kuitenkin jotenkin teki. Ja siitä sitten niin. Päätin kuunnella sen ja jotenkin mä tosissaan ajattelin jotain että ei tästä seuraa mitään pahaa 💀 mä oikeesti luulin sillo et oon sen verran hyvin yli siit ettei täs ny mitää. Mä oikee vieläki muistan sen tunteen. Olin vaa jotenki sillee "oiiii masatoshi :cccccc mikä nostalgia D:::::" siis mä niin muistan ku näin sen thumbnailin nii en vissiin ihan heti ajatellut mitään et se on niin vakava mut sit ajattelin vaa et no se ny on mun entinen ihastus et mitä siitä, ei se oo nii paha ku joku eunkwang et kyl mä voin kuunnella sen. Bruh... Ouhhhhhh............... Siis mä niin muistan kuinka mä ajattelin ettei se oo mikää yhtää nii paha ku eunkwang..................

Mut sit vaan samantien tulin tänne kesuun selittää siit koska huomasin HETI sitä kuunnellessa tai sen kuunneltuani että noniin. Noniin. En oo vieläkään yli tosta miehestä.. vai mitä sillo kirjotinkaa..

Ei helvetti...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Tajusin just et mun pitäs jotenkin saada arkistoituu tää keskustelu itelleni :D mitä teen jos tälle käy jotain??? Sos
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mä en edes muista olikse sama kerta kun olin ""aavistanut"" sen asian vai olikse vaa joku toinen kerta mut samas kohtaa. Koska tiedän ku kävelin sitä katua siinä must sillon just kuuntelin sitä. Että tota. Vaikee sanoo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
wp_ss_20170219_0002.png


Miten toi voi pitää sanasta sanaan paikkansa mun kohdalla :D siis sanasta sanaan. Paitsi se etten oo ihan varma viestitänkö kiinnostusta ja torjuntaa. En oikee tiiä siit. Mut ainakin muuten.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
"yhden yön jutut eivät kiinnosta rapua" no eipä näytä kiinnostavankaan 😂 sano toki missä vaiheessa olis kiinnostanu 😂😂😂😂
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Onkohan masatoshi sit kans tollane ko se on rapu :D enpä tiedä. Onks kaikki ravut samanlaisia? Sitä en tiedä mut sen tiedän et mä oon tollane ja jos en täysin sanasta sanaan niin melkein kaikki pitää paikkansa tost.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ja sen mukaan rapu ja rapu JA rapu ja skorpioni on paras mahdollinen yhistelmä siis molemmat:D kirjaimellisesti siin luki "viisi helmeä" joten oletan että se tarkottaa niiku 5/5 😂😂😂😂😂😂😂 ei huudan noille kuvauksille look:
"Rapu
Skorpioni
Rapu 22.6.-22.7. - Skorpioni 24.10.-22.11.

Täydellisyys ei tarvitse sanoja. Universumin syvimpiä totuuksia luotaava liitto. Suurta rakkautta, josta laulut syntyvät.
Kahden vesimerkin, läheisen sukulaisen syvän ymmärryksen vahva liitto.
Viisi helmeä."

"Rapu
Rapu
Rapu 22.6.-22.7. - Rapu 22.6.-22.7.

Kaksi kotia rakastavaa, hellää romantikkoa saattaa hyvinkin onnistua rakentamaan parisuhteestaan täydellisen idyllin, jossa kauniissa kodissa asuu onnellinen perhe.
Tai sitten he vaativat toisiltaan liian paljon keskittyessään kumpikin murehtimaan omia loukattuja tunteitaan. Saksiote saattaa kuitenkin olla jo siinä vaiheessa niin tiukka, etteivät he pääse toisistaan irti vaikka haluaisivatkin. Vahvat mahdollisuudet ikuiseen rakkauteen.
Viisi helmeä."


LMAOOOOOOOO 😂 NIIN NIIN 😂 no oispa 😂😂😂😂😂

Niinpä niin......................................................................


Ja luulin eunkwangin olevan jousimies mut näköjään ei............
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Voi kiitos xD no se on helvetin hyvä että noin mahtava yhteensopivuus mutta mutta XD no sitä sopii toki toivoa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
"

Vesimies​

Rapu​

Vesimies 21.1.-19.2. - Rapu 22.6.-22.7.
  • Vesimies kulkee omia polkujaan, eikä voi ymmärtää Ravun tarvetta kodikkaaseen turvallisuuteen. Saksiotetta Vesimiehestä ei saa, eikä romanttinen, herkkä Rapu kovin kauaa ole onnellinen ihmisen rinnalla, jolle tunteet ovat enemmän kiusallisia kuin nautinto.
  • He saattavat ihastua tulisesti, Vesimies on helppo hurmata, mutta hänen pitämisensä on aivan toinen taiteenlaji.
  • Yksi helmi."


XDDDDD mika ja masatoshi 💀😂 ja erohan siinä sitten tulikin 🌚 hupsista vaan xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Huoh

Kyllä se taas naurattaa kun housut on kokoa l-xl ja silti sais olla vielä isommat. Kuinka iso mä oikee oon :D
 
Ylös Pohja