Voi että ku kävin suihkussa ja heti aattelee vaa et mä niin häpeisin mun kehoa parisuhteessa. Siis mä niin häpeisin sitä. Onneks oon yksin nii ei tarvi hävetä sitä sillee samal taval vaik kärsin nytki vitusti mut aattele kuinka paljon joutuisin häpeämään sitä jos olisin parisuhteessa, varmaan vielä enemmän kun nyt. Tai se ois niin paljon kauheempaa siin mieles kosk esim masatoshi on niiiiiiiiin hyvännäköinen nii jos oisin sen kaa ni ei luoja miten joutuisin häpee koska en haluis sen näkevän mun rumaa kehoa :D oon tosissani. En kehtais ikinä. Olis kamalaa. En haluu kenenkään muunkaan kyllä näkevän mua ilma vaatteita. Tai no jaa. En mä tiedä. Ei se ehkä oo samal taval kamalaa kavereiden kaa vaik jos saunas käy, kosk.. ei sil oo välii tykkääks sun kamu sun kehost vai pitääkse sitä rumana. Siis sillee periaatteessa. Mut jos sä oot parisuhteessa nii sillonha et haluis sen pitävän sua rumana mut oisit aivan vuorenvarma siitä et se todellakin pitää sua rumana. Niiku mite mikää muu olis edes mahdollista. Paitsi ehkä sitten jos se vakuuttelis sulle usein että se ajattelee että sä oot kaunis.. ehkä sitten alkaisit uskoa et se ajattelee niin.
Mut varmasti ainakin aluks häpeisin mun kehoa aivan järkyttävän paljon, en kehtais ollenkaan ottaa vaatteita pois ainakaan. Sitten ehkä vakuuttelujen myötä jos mulle alkais tulla oikeesti sellanen olo et se aidosti tykkää must nii ehk se häpeä katoais. En tiedä. Mut nyt ainakin jumalauta ku piti kattoo omaa kehoansa suihkussa niin mitä vittuu. Tajusin et häpeisin sitä niin helvetisti. Se oli viel oikeen semmone suuri häpeän tunne mikä pyyhkäs mun yli. Aattelin vaa et ei helvetti, mite voi tuntuu näi pahalta. En voi sietää mun genitaalien ulkonäköä enkä kyllä mitään muutakaan. En voi sietää kehoni karvoitusta yhtään se näyttää niin helvetin rumalta kaikin tavoin, mut siitä huolimatta en sheivaa. En tiiä miks, mut en vaa jaksa. Vaikka näytänkin helvetin rumalta mielestäni karvoilla. Mut edes se ei oo ainut häpeän lähde vaikka se onkin yks. Häpeen alapäätäni muutenki. Ja tissejä tietysti. Ja vatsaa tietysti. Ja reisiä tietysti. Sano ykski kohta mun kehossa mitä en häpeis. Naamaaki häpeän ainaki aknea. En halua kenenkään näkevän mua ollenkaan koska tiedän että ne ajattelee vaan pahaa musta 😂
Mutta honestly vaikka oonkin yksin niin kärsin mun kehosta jo nyt tosi paljon.
Mutta mul ei oo vaihtoehtoja ku vaa elää tän häpeän kanssa.
Muuten oli kyllä ihanaa käydä suihkussa ku olin nii hiessä mut ei oo kivaa ku joutuu näkee kehonsa alasti.. :)