Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,931
Huh????????????
Huh??????????????????????!!!?

I'm more confused than ever

Oh i see. Paranormal is normal now and i literally had psychic experiences too lmao of course. On kai se sitten uskottava.

I'm just so hecking confused mä en vaa osaa käsitellä asiaa lmao kriisi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Lähinnä en siis osaa käsitellä sitä että mulla itelläni on ollu psychic experiences. Ku ain oon sillee "ei se ollu mitää" esim se enne rakastumisest eunkwangiin niin oon vaa sillee lol ei siin ees ollu mitää mut olihan se ny oikeesti ihan hemmetin outoo. En ois voinu tietää sitä tai joo tietenkin sen voi päätellä mutta miks se sit tuli just siitä yhtyeestä eikä mistään muusta. Et nii. Tai sit se vaan oikeesti oli jtn muuta. I really don't know mut mua kiinnostaa tää koko asia niin paljon että halkeen uteliaisuudesta. Koska jos toi on joku sattuma niin on se aika vitun outo sattuma. Muuuuutta en mä tiiä. Ihan sama mulle mitä se on, oon vaa nii vitu utelias ja jää häiritsemään aivan saatanasti tämmöset asiat mitkä tapahtuu itelle ja mitkä tuntuu sellasilt et ei vittu mitä helvettiä tää on

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
UGH vihaan :D ei siinä muuten mitään jos sitä ei ajattelis liikaa mut sit ku haluu tavallaan ymmärtää

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Samoin se yläasteen kokemus mitä sillon jo ihmettelin että miten mä muka tiesin ton. Ja sillon jo jotenki otin sen silleen et okei ehkä mulla sitten on jotain niin sanottuja kykyjä. Tai jotain. Tai että yleensäkin että ehkä sen on sit oltava totta et tää on olemassa oleva asia.

Mutta totta kai skeptisyys koko ajan nalkuttaa mun pään sisäl ja on sillee "vitut ei oo mahollista ei oo mahollista ei oo mahollista sä oot vaa erehtyny ja sun muisti temppuilee"

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
No huhhuh

"Timppa biisit joista tulee myös eunkwang biisejä" saagamme jatkuu:

Ton lisäks on:
- daylight
- mä en oo koskaan
- solut herää eloon (kinda?????)
- i do
- it's you
- willow
- steal my love

Ainakin :D lols

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
I fucking hate it all mutta mikäs siinä

Rakastan sitä että tavallaa tulee mieleen myös hui

Miks se koskaan jättäis mua rauhaan... Ei tietenkään voi ..

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Kun selaat tosi nopee galleriaa sieltä saakka missä on kuva L:stä eli sillon kun aavistin että tää btob juttu tapahtuu.. ja sitten selaat siihen saakka mis alkaa olee kuvii eunkwangist.... Nii ku selaat tosi nopee niin se on vitun shokki :D koska kirjaimellisesti näät yhtäkkiä silmies edessä tavallaan pikakelauksella että se kävi kuin kävikin toteen. Vittu tää on omituista.

Ja vielä kun siinä yhdessä kuvassa niil on ne paidat mis lukee btob time niin sitten kun näät sen vielä silmies edessä niin selvästi että kyllä, samalla tavalla kun sillon tuijotin sitä sanaa "btob" niin nään sen nyt silmieni edessä ja toden totta se meni niin

Että jaahas

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Hohoho kuuntelen tällä hetkellä viel dear love niin kylläpä shokeeraa ku oikeesti miettii et silloin tiesin vaan ne muutamat biisit ja fast forward oon tässä ja kuuntelen jotain vitun dear lovea niinku PLEASE

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Aaaaaaaaa

"Someday i'll be with you" 😭😭😭😭😭😭😭 vaihtu toinen biisi

Mut siis tää biisi valehtelee because i'll never be with him

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
MITÄ VITTUA

mikä toi uni oli

Siis??????????????? En edes tiedä mikä se oli mutta tiedän sen että siinä oli eunkwang, se oli todentuntunen (pystyin tuntemaan taas kerran et se oli niin todellisesti siinä mun lähellä, basically ihan iholla mä tunsin et se koski mua jne) ja vielä kaiken muun lisäksi se oli sen tuntuinen että se tapahtuis joskus myöhemmin. En tiedä mistä mulle ees tuli sellanen tunne vai onkse vaan toive että niin kävis mutta jotenkin yhtäkkiä olin silleen wow this feels like it's gonna happen 🤨 idk. Tai ehkä se tuntu jotenki tutulta, vähän niinku muisto jota ei kuitenkaan oo tapahtunut.. en mä tiiä mutta nää unet nyt alkaa olee jo aivan vitun käsittämättömiä :D siis tuntuu että oon nyt ainakin tunnin jo ollu sillee mitä vittua tapahtui ja mitä helvettiä yms niiku aivan sekasin vähintään tunnin ajan jostai unesta voi jeesus

Mitäs muuta en ees tiiä

Oh but it was quite sexual maybe? Siinä ny oli kaikkee mut niiku idk what happened

But it felt so real

Hm

Ihan ku se ois oikeesti ollu siinä ihan kiinni mussa

Tää rupee olee jo nyt aika maksimaalista kiusaamista hei

Jos joka yö nään siit unta ja viel tämmösiä jotka ei jätä rauhaan niit ei vaa pysty siirtyy niinku eteenpäin

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
SEIS:DDDDDD

okei alan olla sitä mieltä et eunkwang fr nauttii täysillä siitä et se voi flirttailla melsuille PLEASE 😂 my man is always like "yes i'm sexy"

Idk jotkut saattaa olla uncomfortable jos niiden pitää olla sexyi mut eunkwang kyl heittää ihan ite sitä bensaa liekkeihin et se varmaa olis vitu tyytyväinen jos se tietäis kuin seksuaalisesti mäki siitä ajattelen xDDDD voi vittu :D

Esim se "ooksä cute vai sexy" kysymys ja kwang heti "ah tää on helppo, i'm sexy" and then does all the sexy poses xdddd

Awww this baby

And also this:

PLEASE go to HELL

ja se "that's too sexy come on calm down" :DDDDDDDDDDDDDDDDD

EXACTLY CALM DOWN YOU HAVE TO

Oh i hate you

Honey

Mä en hei oikeesti usko et mä selviin

Mä oon niin tolkuttoman rakastunu et missään ei oo mitään järjen HIVENTÄKÄÄN ikinä koskaan jos en saa olla sen kaa

Mitä vittua mä oikeesti yksin teen tai niiku en voi olla onnellinen ilman sitä en vaan voi

Se on outoa mut niin se vaan on

En vaan tuu olee onnellinen ilman sitä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Minkä mä sille voin et se on niin, sorry everyone i'm gonna steal him 🤷 sorry subbies sister, and everyone else whos in love with him

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Apua

I'm losing track of time SERIOUSLY en enää tiiä mikä oli millonki

Mut nyt pitäs olla kai tasan kaks vuotta siitä ku kuulin beautiful pain ekaa kertaa ja ajattelin et tuun ihastuu johonki btob:st :/ oi sitä aikaa. Juuh. Ja niinhän siinä kävi

Mut joo oon ihan kujalla

Miten se voi saada mut rakastuu näin tää on vieläkin ihan hullua miten en kertakaikkiaan saa sitä pois mun mielestä :D

Cute, baby.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Ah lopetA en ees tienny et tää on spotifys idk

That voice do be haunting me every damn day and night

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Huudan en kestä sillon kaks vuotta sitten ku olin sillee "kuka on seo eunkwang" 😭😭😭😭😭 voi että sitä aikaa.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
Siis mitä vittua miks se on edelleen mun number one? Tuntuu että se on koko tän ajan mitä oon ollu rakastunu siihen niin se on ollu se number one PAITSI siinä alussa jossain kohtaa muistan et olin sillee et hui ja yuto ja sitten vasta eunkwang. Nyt muuten se on sit ollu toisinpäin. Eunkwang: aina ensin :D muutkin, toki, mut eunkwang: aina ykkösenä :DD

saa nähä muuttuuko se koskaan enää. Silleen että se ei ois ykkösenä. Eihän sitä tiedä mitä tapahtuu.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,931
For reals

Whenever i feel down..... Muistan kuinka Jason momoakin meni naimisiin lisa bonetin kanssa joten like he said himself anything is fucking possible

So yes someday i will be with eunkwang haters gonna hate but i'm confident

Ylös Pohja