MITÄ VITTUA
mikä toi uni oli
Siis??????????????? En edes tiedä mikä se oli mutta tiedän sen että siinä oli eunkwang, se oli todentuntunen (pystyin tuntemaan taas kerran et se oli niin todellisesti siinä mun lähellä, basically ihan iholla mä tunsin et se koski mua jne) ja vielä kaiken muun lisäksi se oli sen tuntuinen että se tapahtuis joskus myöhemmin. En tiedä mistä mulle ees tuli sellanen tunne vai onkse vaan toive että niin kävis mutta jotenkin yhtäkkiä olin silleen wow this feels like it's gonna happen 🤨 idk. Tai ehkä se tuntu jotenki tutulta, vähän niinku muisto jota ei kuitenkaan oo tapahtunut.. en mä tiiä mutta nää unet nyt alkaa olee jo aivan vitun käsittämättömiä :D siis tuntuu että oon nyt ainakin tunnin jo ollu sillee mitä vittua tapahtui ja mitä helvettiä yms niiku aivan sekasin vähintään tunnin ajan jostai unesta voi jeesus
Mitäs muuta en ees tiiä
Oh but it was quite sexual maybe? Siinä ny oli kaikkee mut niiku idk what happened
But it felt so real
Hm
Ihan ku se ois oikeesti ollu siinä ihan kiinni mussa
Tää rupee olee jo nyt aika maksimaalista kiusaamista hei
Jos joka yö nään siit unta ja viel tämmösiä jotka ei jätä rauhaan niit ei vaa pysty siirtyy niinku eteenpäin