Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,487
Reaktioarvo
2,928
Miten voin ikinä elää jos tää on näin vaikeeta ja aiheuttaa suunnatonta häpeää? En ikinä pysty edes seurustella kenenkään kaa tai pystyn mutta se häpeä tulee olemaan TODELLAKIN läsnä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,487
Reaktioarvo
2,928
Mistä se johtuu että kaikki mussa on AINA omasta mielestäni väärin? Siis JOKA PÄIVÄ oon kaikesta vihanen itelleni. Vihaan itteeni siks että ihastun, vihaan itteeni siks että ihastun vääriin ihmisiin ja väärän ikäsiin, vihaan itteeni siks että mun keho on sellanen kun on, vihaan itteeni siks että en osaa tehdä mitään oikein, ja niin pois päin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,487
Reaktioarvo
2,928
Ihan jo se että oon tämmönen vitun pakkomielteinen idiootti aiheuttaa mussa vihaa. Ja entä se eilinen kun katoin jtn kuvii masatoshist sit olin sillee iha fine mut aivan yhtäkkiä aloin itkee silleen vähän koska järkytyin taas, kosk en ees ajatellut asiaa mut sit yhtäkkiä järkytyin. Ja helvetti, en voi edes ajatella mitään kehoon liittyviä juttuja koska se triggeröi niin paljon. Mutta no silti mun on pakko NÄHÄ se oma keho koska on aika vaikea olla näkemättä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,487
Reaktioarvo
2,928
No, onneks en ajattele itsaria ollenkaan, tuntuu taas että se on sellanen asia mitä en koskaan tekis joten hyvä homma kai se.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,487
Reaktioarvo
2,928
Kaikki muut kyllä varmaan haluis mun tekevän koska tuntuu niiku koko maailma vihais mua ku oon vääränlainen ihan kaikessa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,487
Reaktioarvo
2,928
HAHHAH ai hitto mua naurattaa tää keissi by the way

Katoin tätä:


Ja niiku oikeesti olin vaa sillee eiii älä näytä tolta XD JOO IHAN KU SIIN OIS JOTAI VIKAA. emmä ny sitä ees tarkotakaa vaa vihaan ITTEENI koska se on väärin tykätä siitä. Emmä sillee oo et vittu sun kanssas älä oo tommonen vanha. Vaa et oo vaa mut MÄ en sais tykätä susta koska se on väärin :D jotenki tollee.


TODELLA vaikeaa


Äärimmäisen vaikeaa

No kai se johtuu siitä itsevihasta yleensäkin.

Hahhhhh 😂 oon koko ajan sillee "ANTEEKS oikeesti anteeks 😭😭😭😭😭 mä tiedän et tää on väärin mut en voi tälle mitään"

Ajattelepa ku seurustelisin masatoshin kaa nii jos mun vanhemmat esim ois sitä vastaan nii oisin varmaa koko ajan et anteeks oikeesti en mäkään halunnu et täs kävis näin :Dddd niiku missä mun itsekunnioitus on. Ethän sä VOI pyydellä anteeks koko olemassaoloas, herranjumala. Kerää ny ittes.





Tää kaikki on kyl niin paha solmu että aukeekohan tuo koskaan 😂😭


Minkä takii tonki miehen pitää olla niin ihana että se pistää mut niin sekasin ja sit vaa oon sellane punasteleva ja hämmentynyt kasa.. En kestä näitä perhosia ihan oikeesti.. enkä sydämentykytyksiä... (Enkä varsinkaan tätä kiihottumisen tunnetta 😰😂 APUA 😭)

MIKS SEN PITÄÄ tehdä mulle noin 😂 anna mun hengittää edes.. ajattelen siit ihan liian usein jotain steamy skenaarioit ei vittu. Tai sitten ei steamyi mut tosi romanttisii ja söpöi. Haluun sen syliin itken 😐🤦

Nii pitääkö sen tehä mulle näin? Se on sen syy että vihaan itteeni 😭😂 no ei mut tää on niin vaikeeta tää on niin vaikeeta ja mutkikasta ja mutkikasta ja todella todella vaikeeta ja mutkikasta


Miten joku Erika oikee tuli sinuiksi ittensä kanssa RÄÄH ehkä se on luonteeltaan itsevarmempi kun minä niin siitä se johtuu.

Mun perusolemus taas on tää: 😰 koko ajan.



Ahhah okay im going fucking crazy 😃 et voi tehä tätä mulle. Et voi. En kestä että haluun sen syliin 24/7. En kestä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD mitä HELVETTIÄ ei tämmöstä

Ja mitä vittua tää seksuaalienergia nyt helvetti. Tuntuu että se patoutuu ja ei jumalauta jos olisin sängyssä sen kaa nii :) sekoisin liikaa niistä tunteista,,,,,

PITÄÄKS sen tehdä tää mulle

Helvetin,, helvetin,, helvettiiiiiii,,,


EI LOL joskus mietin et onks tää pelkästään seksuaalista mut sit muistan kaikki tunteet ja oon silleen NO EI KYLLÄ ole pelkkää seksuaalisuutta 😂😂😂😂 jos se olis en tuijottais sitä ja kirjottais muistiooni kaikkee "EN OO IKINÄ NÄHNY KETÄÄN TÄYDELLISEMPÄÄ JA KAUNIIMPAA KU SE" fr. Ei se ny pelkkää panetusta oo jos kirjotat kaikkee "siin ei oo yhtäkään rumaa kohtaa ja kaikki mitä se tekee on SÖPÖÄ" 😂 eikä sekää voi johtuu pelkästä panetuksesta että itket sohvalla ja kuuntelet jtn erobiisejä..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,487
Reaktioarvo
2,928
Ku tiedän että joillakin ihastukset ei edes ole seksuaalisia niin miks mulla pitää olla. Kuulemma jotkut ei edes ajattele ihastustaan SILLÄ TAVALLA enkä minäkään jokaista ihastustani mun mielestä olekaan ajatellut. Mutta joitakin ajattelen liikaakin SILLÄ TAVALLA ja se ärsyttää. Miksi 😭

MIKS MUN PITÄÄ AJATELLA SIITÄ NOIN 😩 miks mun pitää olla näin horny 😭 eeeei jumalauta

Tuntuu pikkasen EPÄSOPIVALTA tämmöinen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,487
Reaktioarvo
2,928
AH onks tän pakko olla niin vaikeeta

Ei edes masatoshi juttu

Vaan ELÄMÄ
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,487
Reaktioarvo
2,928
Also mul on myös aivan helvetisti liikaa ajatuksia varmaan niin siksikin tuntuu että kaikki vaan leviää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,487
Reaktioarvo
2,928
En saa mitään järjestystä päähäni kaikki on vaan levällään koko ajan
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,487
Reaktioarvo
2,928
Ei saatana kun ajattelen sitä niin tuntuu ihan hirveeltä ja kielletyltä

Varsinkin kun mun vanhemmat on vieressä

Ei sillä että ne mun ajatuksia vois lukeakaan mutta tulee vaa sellane olo et mitä helvettiä neki ajattelis varmaan että oon ihan sairas

En kestä sitä että tämmönen on joidenkin mielestä jotenkin sairasta. Koska lets face it. Semmost tää nyt on.

Siis riippuu vähän siitä keneltä kysyy mutta yleisesti ottaen tää nyt kuitenkin on edes vähän outoa tai paheksuttua kyllähän sen nyt huomaa ettei se mikään normi oo. Niin sitten sen ajattelee jotenkin silleen.. että minä helvetin kummajaisena esimerkiks mun vanhemmatki mua pitäis.. sit alan aattelee sitä sillee iha vakavissaan et oonko oikeesti ihan normaali.. ja nii.. eli en niiku pysty tavallaan kuitata sitä sillä että "ei mitään hätää, tässä ei ole mitään ongelmaa". Oikeastihan ei pitäis ollakaan, mut kun niin kauan kun sitä ihmettelyä tulee niin niin kauan se ahdistaa. Kuten se mun kamukin. Tai sitten se on vaan asia mist pitää unohtaa se ahistus kokonaan. Onhan se vähän sama kun homous. Ei homoudestakaa varmaa, no, ainakaan vielä jos koskaan, tuu sellasta asiaa jonka kaikki hyväksyis ja josta ei IKINÄ kuulis jotain ihmettelyä. Kyl niit kuulee aina. Aina välillä. Mut sen ei saa antaa romahduttaa itteensä. En mä voi antaa sen mennä näin, sil ei oo mitään välii jos mun joku kaveri tai kuka tahansa ikinä ihmettelee asiaa tai jotain tai vaikka kuka tahansa sanois ihan mitä tahansa niin et sä vaan voi antaa sen vaikuttaa ittees. Se on ihan sama mitä KUKA VAAN IKINÄ sanoo. Sä joudut joka tapauksessa elää tän asian kaa. Kyseessä on sun omat tunteet. Et sä pääse niist eroon et sä voi heittää niit helvettiin. Sun pitää .. sun on pakko elää sen asian kaa. Etkä sä VOI kriiseillä siitä. Muuten sun elämä ei oo mitään muuta kun kriisiä. Silleen kiva että kaikki muut kyllä voi päästää suustaan asiasta mitä vaan mut ne ei joudu ite elää sen asian kaa ja kriiseillä siitä. Et kiitti vaa.. mä oon vittu se joka tän kaiken kaa on ihan helvetin kusessa.. et onks pakko olla niin ahdasmielinen helvetti en kestä tätä enää. No joo. Ei auta. En voi kriiseillä tästä. Mut ku mun itsetunto on niin huono että ilmeisesti sen takia tää on tämmöstä. Oon niin huolissani koko ajan ja ahdistaa koko ajan varsinkin vaik seksuaaliset tunteet. Helvetti muistan ku meinasin hyppii seinille ku oli villu keissit ja tällee nii se tuntu että oon tehny jotain tosi kiellettyä ku vähä ajattelin asioita. Ei helvetti romahdan 😂

Ei helvetti ei helvetti taas mun pää levii kokonaan

Ei helvetti en kestä tätä enää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,487
Reaktioarvo
2,928
Homotki joutuu elää ittensä kaa joka ikinen päivä ja niin joudun minäki

Ne kriisit pitää vaan jättää taakse

Koska et voi kriiseillä koko elämääs
 
Ylös Pohja