Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,462
Reaktioarvo
2,928
Ei helvetti muistan sillon timpan ja hessun kans mitä se oli siis ei jumalauta. Aivan suoraan helvetistä koko asia, muistan kyllä. Joku helmikuu 2021 vai millon nyt olikaan mut AIVAN suoraan helvetistä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,462
Reaktioarvo
2,928
Sillon kun Hessu juttu alkoi , tai no,niin, siinä jossain. Kun jouduin kuolaa niit molempia niin sit jotenkin mulla hajos pää ihan totaalisesti ja aloin vaan kieltämään oikeen urakalla niitä tunteita ja mulla oli jonkin aikaa pakkomielle siitä että ei näin voi olla. Se oli aivan suorastaan saatanaa sen jonkun aikaa siinä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,462
Reaktioarvo
2,928
Koska tuo on ollut 3 vuotta sitten. Nyt kun löydät ittes edelleen samasta tilanteesta (tarkoittaen masatoshia) niin voidaan jo todeta että tämä ei ikinä muutu, joten nyt sen kanssa on elettävä eikä sitä tarvitse enää kriiseillä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,462
Reaktioarvo
2,928
Jos se oli 3 vuotta sitten ihan suorastaan helvetillistä näiden hessun yms kanssa, niin nythän sä näet että edelleen sama homma masatoshin kaa, ni johtopäätös: tämä ei ikinä muutu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,462
Reaktioarvo
2,928
Siis taidan oikeasti olla aika väsynyt kun itkee oikeasti tälle:

😂

Jännä juttu

Vaikka kyllähän sen sinänsä ymmärtää and it kinda fits niinkun aika hyvinkin muutoin

Mutta silti huvittaa helvetisti se että alan yhtäkkiä ITKEMÄÄN


niinku voitko nyt ihan hyvin

Taidan olla ihan todella väsynyt 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💀
This will never changeeee
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,462
Reaktioarvo
2,928
HAHHAH ai hitto mua naurattaa tää keissi by the way

Katoin tätä:


Ja niiku oikeesti olin vaa sillee eiii älä näytä tolta XD JOO IHAN KU SIIN OIS JOTAI VIKAA. emmä ny sitä ees tarkotakaa vaa vihaan ITTEENI koska se on väärin tykätä siitä. Emmä sillee oo et vittu sun kanssas älä oo tommonen vanha. Vaa et oo vaa mut MÄ en sais tykätä susta koska se on väärin :D jotenki tollee.


TODELLA vaikeaa


Äärimmäisen vaikeaa

No kai se johtuu siitä itsevihasta yleensäkin.

Hahhhhh 😂 oon koko ajan sillee "ANTEEKS oikeesti anteeks 😭😭😭😭😭 mä tiedän et tää on väärin mut en voi tälle mitään"

Ajattelepa ku seurustelisin masatoshin kaa nii jos mun vanhemmat esim ois sitä vastaan nii oisin varmaa koko ajan et anteeks oikeesti en mäkään halunnu et täs kävis näin :Dddd niiku missä mun itsekunnioitus on. Ethän sä VOI pyydellä anteeks koko olemassaoloas, herranjumala. Kerää ny ittes.





Tää kaikki on kyl niin paha solmu että aukeekohan tuo koskaan 😂😭


Minkä takii tonki miehen pitää olla niin ihana että se pistää mut niin sekasin ja sit vaa oon sellane punasteleva ja hämmentynyt kasa.. En kestä näitä perhosia ihan oikeesti.. enkä sydämentykytyksiä... (Enkä varsinkaan tätä kiihottumisen tunnetta 😰😂 APUA 😭)

MIKS SEN PITÄÄ tehdä mulle noin 😂 anna mun hengittää edes.. ajattelen siit ihan liian usein jotain steamy skenaarioit ei vittu. Tai sitten ei steamyi mut tosi romanttisii ja söpöi. Haluun sen syliin itken 😐🤦

Nii pitääkö sen tehä mulle näin? Se on sen syy että vihaan itteeni 😭😂 no ei mut tää on niin vaikeeta tää on niin vaikeeta ja mutkikasta ja mutkikasta ja todella todella vaikeeta ja mutkikasta


Miten joku Erika oikee tuli sinuiksi ittensä kanssa RÄÄH ehkä se on luonteeltaan itsevarmempi kun minä niin siitä se johtuu.

Mun perusolemus taas on tää: 😰 koko ajan.



Ahhah okay im going fucking crazy 😃 et voi tehä tätä mulle. Et voi. En kestä että haluun sen syliin 24/7. En kestä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD mitä HELVETTIÄ ei tämmöstä

Ja mitä vittua tää seksuaalienergia nyt helvetti. Tuntuu että se patoutuu ja ei jumalauta jos olisin sängyssä sen kaa nii :) sekoisin liikaa niistä tunteista,,,,,

PITÄÄKS sen tehdä tää mulle

Helvetin,, helvetin,, helvettiiiiiii,,,


EI LOL joskus mietin et onks tää pelkästään seksuaalista mut sit muistan kaikki tunteet ja oon silleen NO EI KYLLÄ ole pelkkää seksuaalisuutta 😂😂😂😂 jos se olis en tuijottais sitä ja kirjottais muistiooni kaikkee "EN OO IKINÄ NÄHNY KETÄÄN TÄYDELLISEMPÄÄ JA KAUNIIMPAA KU SE" fr. Ei se ny pelkkää panetusta oo jos kirjotat kaikkee "siin ei oo yhtäkään rumaa kohtaa ja kaikki mitä se tekee on SÖPÖÄ" 😂 eikä sekää voi johtuu pelkästä panetuksesta että itket sohvalla ja kuuntelet jtn erobiisejä..
Jfc why are u perfect
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,462
Reaktioarvo
2,928
Hauskaa kun toi biisi on oikeestiki mul jossai .. eiku ei ookaa, meinasin sanoo empun listalla mut ei ollukaa. No jossain varmasti kuitenkin. Ja empust tulikin mieleen .. helvetti sil on liian ihana ääni.. joo no ei mennä saatana siihen kiitti vaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,462
Reaktioarvo
2,928
Ja vaik toi biisi onki nimenomaan naisesta.. ni voit olla varma et toi biisi löytyy kans joiltai muilta listoiltaaaaaaaaaaaa

Sehän on esimerkiksi ihan täysin masatoshi biisi.. eikä ihme.. vaikka kuinka kertoisikin nimenomaan naisesta.. ei sillä ole mitään merkitystä kun sanoma on niin vahva 😂 ja se vitu musavideo.. ei helvetin kuustoista melkein itkin kosk se oli nii voimakas 😰🥹💗 täytyy sanoo et jollain lailla se on terapiaa mulle 🙄🙄🙄🙄
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,462
Reaktioarvo
2,928
Okei toi girls biisu... Eva kans.. ja tää kans 😰😰😰😰😰😰😰😰😰:



Kuolema koittaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,462
Reaktioarvo
2,928
Toi biisi on.......... Se parantaa minut....... Parantaa haavat ja voin hengittää helpommin.............
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,462
Reaktioarvo
2,928
Emmä kestä

Toi biisi on mun tuki se sanoo mulle et oon ok 😃 ja sitten mä mietin kuinka moni muu on kuunnellu samaa biisiä ku on kamppaillu identiteettinsä kaa, vaikka sit lesbouden

Ni miten se on mulleki tämmönen niiku henkireikä, no mut siis aik helposti

Ei mikään ihme
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,462
Reaktioarvo
2,928
Et sit ku jään tähän helvetin syviin ahdistuksiin niin toi biisi tukee mua ja kannattelee et pystyn päästää niistä ikään kuin irti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,462
Reaktioarvo
2,928
En silti voi hyvin

Mutta se on vain tätä perus pahoinvointia mikä mulla on aina
 
Ylös Pohja