Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Silleen "tää biisi liittyy mun tulevaan mieheen mut se ei oo costi vaa joku muu" ???????? Ei naurata vittu yhtään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja kun se oli nimenomaan sellanen OUTO olo

Ei mul yleensä tuu ees biiseistä tollasia
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
No okei dear my dear mut se on eri juttu koska se on eunkwangin oma biisi. Mut tost tuli vaa se et tää liittyy siihen mun mieheen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mun mielestä yhestäkään toisesta biisistä ei oo tullu tollasta samanlaista aavistusta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Onks kaiken pakko olla ihan märkänä 😭 en tarkoittanut tehdä noin.. vitun masatoshi.. pitiks sen saada mut hirveeseen kiimaan

Ja HÄPEÄN :D oikeasti

En pysty kattoo sitä enää ikinä 😃😃😃
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Onks ny kiva olla sit noin komee et saat mut tämmöseen kiimaan :)))))))))) ei mitään vitun itsehillintää vaikka pitäis olla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Hah ahdistaa niin paljon

Pitiks sen aiheuttaa toi

Nyt ahdistaa vaan niin vitusti millon tää menee ohi
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En jaksa enää mitään mut joku semmonen ihme kiima edelleen ku katon sitä se saa jotenkin henkisesti mut niin helvetin kuumaks mut fyysisesti vaa iha pikkasen enää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Nonni. Arvasin et mun kädestä ei lähe taaskaan toi vulvan haju :D give up 😩
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ainii ja kuinka mun fantasiat oli nyt sit niin.. rajuja :D ei ollu vissii iha hirveesti herkkää suutelemista edes niissä mitä vittua ehkä sit en tarviikaa sitä??? Mitä vittua? Miten voin ajatella noin rajuja asioita 😭 joskus tuntuu että saatan muuttua ihan erilaiseksi kiimasena 😭😂 eiku oikeesti tuntuu etten tunnista itteeni enkä kontrolloi itteeni ees lol. En tiedä ajattelinko mitään herkkää, enemmänkin kai sellasta hemmetin kiimasta ja rajua..... :| en pidä tästä. Ahdistaa. :D no mitä vittua miks se tekee mulle noin?? :D haluun et se.. dominoi? Mua? Siis silleen se ajatus tuo mulle turvaa ja jotenkin vaan en tiiä.. ei luulis et sellanen ajatus voi tuntua niin ihanalta mikä ei oo sellasta hellää vaa jotenki mul on tarve sellaseen jämäkämpään näköjään myös. Jotenkin.. se on joku outo henkinen tarve. Se on outoo. Ku usein oon vaan silleen että tarviin hellyyttä ja hellyyttä ja hellyyttä VARSINKIN seksissä etten pystyis edes muuten sitä tehä. Mut.. mitä toi oikee sit on. Se on niin liian ihana ajatus ja oikeestaan se tuntuu sellaselt toisenlaiselt hellyydelt jos se ois sillee tosi.. ööh.. dominoiva? Tää nyt kuulostaa hirveeltä koska en keksi parempaakaan sanaa mut se tuntuu sellaselt "isälliseltä" XDDDDDD hyi ei silleen sinänsä mut semmonen argh en osaa selittää. HAHHAHAHAHHA. vittuu. Tai no, ehkä isälliseltä oikeastikin. Ei vaan siis sillee mitenkään oudolla tavalla vaan silleen.. niinku.. ÖÖH 😂 en tiiä.. ONKS MUS JOTAIN VIKAA 😩😂 niiku.. öö.. turvalliselta? Isälliseltä? Turvalliselta? Jotakin sinne päin........................... Nii.. turvalliselta kai? 😂 Tulee niin turvallinen tunne kun ajattelee että se niiku ois siinä ja sanois mulle mitä se haluu mun tekevän ja ööh... Just??????? Ok 😭😭😭😭 TAI JOTAIN.

Mut ehkä se johtuu vaa siit ku siit tulee niin lämmin tunne siit ihmisest.. et se on niin sellane ihana et sen takia vaa uskaltaisin olla sen ""alistettavana"". Se ois vaa niin ihanaa 😭😩

Miten se voi tehä näin mulle xd
 
Ylös Pohja