Mul on pari kysymystä tho:
1. Miks edelleen ku mä katon mun polvee kun lensin sillon (oikeesti ötökän takia mikä naurattaa mua aina ihan vitusti koska i'm judging kwang aina ku se reagoi liian extrasti ni oon vaa sillee omg ei se nyt noin paha voi olla ..... Meanwhile ite lähtee vittu juoksee nähtyään ötökän ja kaatuu portaissa af joten ei vissiin mitää varaa sanoa) niin siinä on edelleen ne jäljet siitä haavasta ja tälleen????????? Niin ja tää oli siis oikeesti heinäkuussa,,,,, nyt om vittu lokakuu ja pystyn vieläkin näkee ne jäljet??????? Bye????? Ahahahahaaaaaaaaaaaa en voi kestää tätä tuleeko täst sama juttu er siihe jää joku arpi niiku mun ranteessa joka tuli basically Putron takii, mut tää polvi homma ei tullu eunkwangin TAKIA vaan ötökän takia mut... Tulee mieleen ain silti eunkwang koska se oli sitä aikaa. Hhhhh yes once again my life is a sitcom too. Imagine the chaos if we were together. Mut siis oikeest mua naurattaa ihan helvetisti se että ne jäljet ei lähe vieläkään :DDDDDDDDDDDD oon aivan kujalla ei saatana XD
2. Miks tää on kestäny näin kauan??? Basically kolme vitun kuukautta ja välillä mietin oonko ees elossa lmaooooo alkaa tuntuu epätodelliselt hehe. Mut siis kun se kun tää on kestäny näin kauan..... Niin on törkeen paljon muistoja right? Ahahahsjdjdksk ja sit esim gashinanki kuunteleminen herättää niin tolkuttomasti muistoja oikeesti apua mä sulan pois
3. Nyt kun aloin miettiä niin miks taas kerran gashinastakin jopa tulee mieleen sellanen fiilis kun olisin kuullu sen kauan sitten? Niiku oikeesti tyyliin ehkä tuolloin jopa 2017? I'm not sure.......... Luulin etten ollu kuullu sitä vielä silloin mut en oo varma.....
Nojoo. Joka tapauksessa: abua