Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja kyllä, valitsin juuri ton vidin siks että toi on se kansi mikä on spotifyssaki. Et sillee.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En SANO että mikään niistä, yksikään, pitää paikkansa. Mutta teoriassa se on mahdollista kyllä. Lisäksi on hiukan epäselvää mitkä niistä "tarkoitti" seurustelua ja mitkä pelkkää ihastumista, tai jotain. Jokainen niistä on ollut sen verran hämärä.

Esim timpasta mulla ei ole aavistustakaan mitä se oli olevinaan, mutta.. no. En ala sitä sen enempää selittämään mutta minähän sen parhaiten tiedän mitä paskaa senki suhteen se oli. Samoin villu ei tosiaan ollu mikää normaali keissi, mitä se ikin sit onkaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oikeestaa outoi juttui on tapahtunu timpasta, villusta, eunkwangista ja masatoshista. Sori ny vaa mut muista tyypeistä en muista tähän hätään mitään outoo.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oispa bb 2020 lyhyitä memeklippejä mitä voisin viljellä tähän

Ois nimittäi käyttöö
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Paula: "painu sinä vittuu siitä"

Tai se. En kuitenkaan muista sanatarkasti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
katso liitettä 6726katso liitettä 6727katso liitettä 6728


Ei mulla muuta.

Ja kyllä, valitsin juuri tarkoituksella noi kuvat nimenomaan tammikuulta 2020, toukokuulta 2016 ja heinäkuulta 2022. Ihan siitä alusta. Ihan vaan symboloimaan sitä kuinka oot aina vaan silleen ei jumalauta nyt taas. Ainakin kun katon noit ni tulee heti hirvee flashback just sinne. Kyllä vissiin vähän nousee muistoja mieleen. Niiku et muistaa kaiken mitä ajatteli niistä..
Minkä vitun takia sun miesmaku on tää? Mikä vittu noissa on ihmeellistä? Mikä? Mikä vittu?? Ei jaksa. Ja joku muu voi kattoa samoja tyyppejä eikä niitä kiinnosta vittuakaan. Mun elämän taas pistää kokonaan vittu sekasin. Masatoshi on pistänyt mun elämän sekasin. Eunkwang on pistänyt mun elämän sekasin. Villu on pistänyt mun elämän sekasin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ketä vittua edes kiinnostaa jotku vitu vanhat keissit enää? Ollu sata vuotta ei kiinnosta enää ajatella asiaa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Vihaan itteeni

Lol oon aivan täynnä vihaa itteeni kohtaan, se on huvittavaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut kuitenki

Rakastan tota biisiä yli kaiken

Joo, en osaa tehdä yhtään mitään taaskaan. Tää on jokapäiväistä sellasta neuvottomuutta kun ei vaan osaa tehdä yhtään mitään. Ja sit yritä siinä edes tehdä mitään kun joku koko ajan puhuu sulle.
 
Ylös Pohja