Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
"Ihminen kykenee olemaan ihastunut, rakastunut, viehättynyt ja kiinnostunut useammasta ihmisestä samaan aikaan"

Hyvä että oon normaali sit
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
"Joskus ihastumiseen liittyy voimakas seksuaalinen vetovoima ja intohimo. Omat seksifantasiat voivat liittyä ihastuksen kohteeseen."

Hyvä että oon normaali sit
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siis mitä ihmettä

Tuli vaa mielee et

Haluskoha se yks äijä jonka kaa olin hetken aikaa nii nähä mut alasti

Ainakin se halus suudella mun kaa

Kelaa jos se on tyylii aatellu et milt näytän alasti ja halunnu nähä sen???????

No ainakin se vaikutti haluuvan mua jokseenkin ku kerta persettä lääppi

Wtf

MIKS SE MUKA HALUS MUA?

Siis MIKS IHMEESSÄ se halus mua?

Miks se ois halunnu tämmösen pallon????????

En voi ymmärtää

Miks se ois halunnu nähä nää ihrat ilman vaatteita, tai oletan että se ois kun se kerta mua lääppiki nii vois kuvitella

Samoin se yks jonka kaa vedin kielareita, mitä helvettiä halusko se mua oikeesti??????? Se itehän sitä kieltä alko tunkee ja olin sillee ööh jaahas okei...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Siis.. noi ihmiset... Tajusko ne ollenkaan kuinka isot mun reidet esim on???????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Sitä ihmettelen miten oon ees vaatteet päällä näyttäny hyvältä niille mut vielä pahemmalt näytän varmaa alasti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mistähä toi tuli mielee

Varmaa siit ku kuvittelin olevani masatoshin kaa, ilma vaatteit, ni varmaa siitä tuli mielee miltä mä näytän ja sit ihmettelin mitä se mies oikee meinas. Miks se halus koskee mun persettä? Miksei muut tajuu et se on ällön näkönen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928


Kun siis näytän juuri tähän tyyliin tosi "mammamaiselta". En ihan tuolta. Mutta silti kun katson omaa kuvaani mun alaosa on niin leveä että se näyttää mammamaiselta. En tosin tiedä miksi se on niin, mutta se on niin.

Toi on nii ku todella mammamainen vartalotyyppi enkä siis tajua ollenkaan mikä sellaisessa vetoaa muka kehenkään. Koska mulla on juuri sellainen. Pelkästään typerän näköinen.

Tämä taas ei ole yhtään typerän näköinen:

Vaan normaalin näköinen.

Argh?


"A-vartalo on siro ylhäältä ja kurvikas alhaalta. A:lla on kapeat hartiat, pienet rinnat, kurvikas vyötärö ja pyöreä pylly. A-vartalolla on usein “iso pylly kompleksi”, jos kärsit tästä muuta ajattelutapasi heti! Toiset kyykkäävät salilla otsahiessä 15 kertaa viikossa saadakseen pyöreän pyllyn ja sinulla se on luonnostaan!" Aha? Muuten täysin minä paitsi mulla ei oo pienet rinnat.

Mutta:
"A-vartalon variaatioita ovat pyöreä A, kulmikas A, hoikka, rintava A ja omppu-päärynä."

Ehkä oon sit rintava A.

Niin arvaa vituttaako olla kurvikas alhaalta. Ei toi hyvältä näytä vaan nololta XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Oikeasti hahhah mun alaosa on noloin kohta mussa. Vielä nolompi ku rinnat jopa. Jotka nekin on hyvinkin nolot.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mun rinnat on super nolot mut se kaikista järkyin ja noloin kohta mussa on se alaosa. Peppu ja lantio.

Ois niin helpottavaa jos mulla ois poikaystävä ja se pitäis sitä seksikkäänä koska kai mä nyt siinä vaiheessa alkaisin jo jonkin ajan päästä uskoa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Lol en kestä ajatella mitään seksuaalista masatoshista koska sit ajattelen omaaki kroppaani ja tosiaa mietin miltä se näyttää ja en siedä omaa kroppaani.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Lol arvaa mitä haluisin tehä, haluisin laittaa kuvani ja kysellä kaikilta mielipiteitä tai niiku no ei tarvi olla ees netissä voisin kysyy vaik kaveriltaki rehellistä mielipidettä mun ulkonäöstä mut en kehtaa tehä silleen.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tuntuu että mun on pakko saada jonkun ulkopuolisen mielipide mun ulkonäöstä.. ei ees väliä positiivinen vai negatiivinen. Kuhan joku mielipide joka on joltai ulkopuoliselt. Sillee et laittais vaik kuvan ja kysyis milt näytän sun mielestä, kauniilta vai rumalta, tai jotaki tollasta.

Onhan mulla ne kommentit mitä oon aiemmin saanu, esim se joku tyyppi jtn et "sähä oot kuitenkin ihan hyvännäkönen nainen" tai jotain vastaavaa. En muista tarkasti mut se kehu kyllä mun ulkonäköä. Kun oltiin juteltu costista (lol random) ja se oli jtn et "onkse nii ettei kukaa muu ku costello oo niiku mitää? Meinaan että sähän oot kuitenkin ihan hyvännäkönen nainen tai tolleen noin" ihan ku se olis jotaki tollasta ollu.

Olin sillee mitä vittuu sanoksä mua hyvännäköseks, seeeeiiisssss


Sit se joku toine sillee "kaunis nainen"

Sit se joku toine sillee "sä oot kaunis :)" jotai ton tyyppistä


Sit se joku toine "mä tykkään susta"

Sit se joku toine: *tunkee kieltä mun suuhun* :DD joten idk what to think about that lmao


Sit olikse just sama vai eri mut se joka lääppi mun tissei

Sit se joku toine "mä taidan olla rakastunu suhu" tai jtn ton tyyppist

Sit se joku toine jtn (sillee huumoril) "sä lähet *sen nimi* mukaa"

Ei siis creepysti vaa sillee iha mukavalla tavalla tai ei mulle tullu sellanen ahdistunu olo siit.


Sit viel se joka tykkäs mun silmistä





MUT SILTI.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Eikä tossakaa ollu kaikki sit oli viel se mies joka puhu treffeist ja olin sen kainalos mut ei kummiskaa menty sit mut kuitenki.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja sit oli viel se joka jutteli mulle netis

Ja se jonka tapasin bussipysäkil

Ja se jonka tapasin siel paikas mis eunkwang juttu tapahtu ja se yritti mua aik pitkää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Eli mitä vittuu toi on

Eikä tossakaa ollu kaikki koska sit oli viel ne sen yhen pari kaverii ainaki se joka halus pusun mult ja se joka oli mustasukkane
 
Ylös Pohja