Ainii sit L jost mun kamu ainakin sano et flirttailult vaikutti mut en oikee tiiä en oo ite iha vakuuttunu mut toisaalta mitä muuta se ois ollu
Iskikö se jopa mulle silmää sillon
Itse asias kaks L:ää
Se L joka oli vähän niinku sillee iski silmää (muistaakseni kai) ja sit se toinen L joka sano jtn et "kiva nähä suaki tääl" tai jtn vastaavaaaaaaa (en ollu käyny siel pitkää aikaa muistaakseni siin) ja ite mietin miten toi muka on varmasti flirttailuu mut mun kamu oli ihan et vaikuttaa niiku se tykkäis must??? Olin sillee okkkkk emmä tiiä :D
I really dont care mut pointti oli et ne ketkä ny on oikeesti tykänny musta. Kuten vaikka se joka halus pusun mult. Ei se ny ois tehny nii jos se ei ois oikeesti halunnu sitä. (Lmao sit se random riita mikä tuli niille kaveruksille sen jälkeen koska olin sen toisen kaa mut ei tietenkään seurusteltu, oltii vasta tavattu)
Nii ni miks se halus pussata mua??
Ni en ymmärrä miks?
Eikse nähny mun virheit? Missä se näki sen kauneuden? Mäki haluun nähä sen! 😭 Eiks sitä ällöttäny oikeesti?
Tuntuu aivan hirveeltä ku sun rakastettu ei haluu sua
Tietysti se on vähän eri asia silloin kun se ei edes TUNNE SUA
mutta tuntuu se silloinkin hirveeltä mut sillon sentään se ei tunnu niin itsetunnon murskaavalta koska vielä pahempaa olis jos se tietäis sut eikä silti haluis sua
Mut on tääki silti kauheen tuntusta.
Mut kyse ei oo siit et "en vaa sytytä sitä". Vaa siit et SE EI TUNNE MUA OLLENKAAN.
Tuntuu jotenkin niin hölmölt et oon saanu kohtuullisesti huomioo miehiltä mut en haikaile niiden perään edes vaan oon masatoshist sillee oi rakkaani ja kaipaan sitä aivan loputtomasti