Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Eli.. ei ny ihan voi sanoo et kukaa ei ois ollu kiinnostunu.. et en sitte tiiä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Nii siis mitä?

Noi kaikki tyypit?

Eiks ne niiku nää mun virheitä vai mikä on?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ainii sit L jost mun kamu ainakin sano et flirttailult vaikutti mut en oikee tiiä en oo ite iha vakuuttunu mut toisaalta mitä muuta se ois ollu

Iskikö se jopa mulle silmää sillon

Itse asias kaks L:ää

Se L joka oli vähän niinku sillee iski silmää (muistaakseni kai) ja sit se toinen L joka sano jtn et "kiva nähä suaki tääl" tai jtn vastaavaaaaaaa (en ollu käyny siel pitkää aikaa muistaakseni siin) ja ite mietin miten toi muka on varmasti flirttailuu mut mun kamu oli ihan et vaikuttaa niiku se tykkäis must??? Olin sillee okkkkk emmä tiiä :D


No anyways se ei ollu pointti
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
I really dont care mut pointti oli et ne ketkä ny on oikeesti tykänny musta. Kuten vaikka se joka halus pusun mult. Ei se ny ois tehny nii jos se ei ois oikeesti halunnu sitä. (Lmao sit se random riita mikä tuli niille kaveruksille sen jälkeen koska olin sen toisen kaa mut ei tietenkään seurusteltu, oltii vasta tavattu)

Nii ni miks se halus pussata mua??

Ni en ymmärrä miks?

Eikse nähny mun virheit? Missä se näki sen kauneuden? Mäki haluun nähä sen! 😭 Eiks sitä ällöttäny oikeesti?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ainii ja viel sekin jonka tapasin Helsingissä baarissa ja se halus pussailla jatkuvasti ja mä olin vähän silleen ehhhh emmä ny tiiä..



MITÄ noi jätkät oikee näkee mussa?!?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja huom huom huom! En todellakaan ole hoikka. Oon ollu hoikka viimeks varmaan siellä ala-asteella jos silloinkaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mua ahdistaa kun moni on pitänyt musta näköjään ja itse en näe itsessäni sitä ollenkaan mitä näköjään muut näkee sitten.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mistä ne oikee tykkää

Miksei ne ymmärrä et mun tissit on ällöt ja kaikki muuki
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Kaipaan niin paljon masatoshilta huomioo. Tietysti saan sitä kaikilt muilt näköjää mut en vittu siltä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Vittu mä huumaantuisin siitä jos saisin siltä huomioo

Aattele toi kaikki sama, niin imartelevaa kun se tavallaan onkin muilta ihmisiltä, mut ajattele jos se tulis siltä

Olisin ihan huumeissa, ihan sekasin varmaan onnesta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja oisin ihan tiloissa pienestäkin hipaisusta edes

Edes siitä et se kattois muhun päin

Edes siitä et se HYMYILIS mulle

HYMYILIS VAAN siis ihan sillee niiku kuka tahansa voi hymyillä, tarkoittamatta mitään sen enempää

Oisin aivan sekasin pienestäkin huomiosta joka ei edes oo merkki mistään tunteista
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja sitten tunnen oloni niin ei-halutuks vaan siks että se ei haluu mua (no se ei edes tunne mua joten vähän vaikee sen olis halutakaan)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tuntuu aivan hirveeltä ku sun rakastettu ei haluu sua

Tietysti se on vähän eri asia silloin kun se ei edes TUNNE SUA

mutta tuntuu se silloinkin hirveeltä mut sillon sentään se ei tunnu niin itsetunnon murskaavalta koska vielä pahempaa olis jos se tietäis sut eikä silti haluis sua

Mut on tääki silti kauheen tuntusta.

Mut kyse ei oo siit et "en vaa sytytä sitä". Vaa siit et SE EI TUNNE MUA OLLENKAAN.

joten periaatteessa se on vähemmän paha.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mutta siitä huolimatta se tuntuu jotenkin kauheelta että haluu sitä niin ja se on jatkuvasti sun ajatuksissa, mut sä et ookaan sen ajatuksissa.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tuntuu jotenkin niin hölmölt et oon saanu kohtuullisesti huomioo miehiltä mut en haikaile niiden perään edes vaan oon masatoshist sillee oi rakkaani ja kaipaan sitä aivan loputtomasti
 
Ylös Pohja