Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Miksi se torjunta vain kiihottaa xd

Tai no ei torjunta varsinaisesti

Mutta siis ei se nyt samoinkaan tunne kun se ei tunne mua ollenkaan

Joten periaatteessa voi sanoa torjunta

Tai välinpitämättömyys

Täysi epätietoisuus mun olemassaolosta

Emt

Mut

Näköjään: KIPU KIIHOTTAAAAAAAA 🎶
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Helvetti kun tuntuu että aika ei mee eteenpäin ollenkaan, luulin äsken hetken että on vielki syksy -22
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Kyl mun mielestä normaali ihminen olis jo päässyt tässä ajassa eunkwangistakin yli
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mulla on ihan oikeasti syykin vihata itteeni :D ei tarvitse kuin katsoa tätä menoa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En voi kestää noita kehokeskusteluja siellä triggeröi niin pahasti että en pysy vittu kasas
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Saatanaaaaaaaaa. Mua ahdistaa miksi juuri mulla on tämän mallinen kroppa. Nyt on niin sen verran tiukat vaatteet että näkee oikein selvästi kuinka pylly on iso ja sitten yläosa naurettavan pieni verrattuna alaosaan. Vyötärö on kans yllättävän erottuva tai mun mielestä mulla on silti ihan tosi selkeä vyötärö VAIKKA oonkin ylipainoinen. Näyttää niin typerältä.

Just about tämmöselt näyttää:

Pulleampi kuitenkin.

Ja tuntuu että mulla on vielä naurettavampi kun tossa kuvassa, se muoto. Ei mitään järkee tollasessa kehossa.. ihan typerän näköinen :D sitten kun laitoin rintsikat niin se helpotti mun tissikompleksia VÄHÄN mutta ei niin paljon joten huoh sillekään ei oikein voi tehdä mitään, vaikka vähän voi helpottaa rintsikoita käyttämällä. Iha vaa siis sen ulkonäön takia kun en useinkaan voi sietää mun rintoja ilman liivejä. Jes. Tuntuu kuin eläisi vankilassa. Ei voi oikein ees millään tavoin nauttia elämästä paljonkaan oman kropan takia. Koko ajan ahdistaa vaan se. Joka päivä, toisina päivinä vain ohimennen mut usein ihan helvetisti ajallisesti. Se aika mitä käytän peilailuun ja murehtimiseen. JA vieläpä lisäksi googlailuun. Tuntuu ihan hirveältä sekin kun ei uskalla vain elää normaalisti, koska pelkää koko ajan miten se kroppa muuttuu. Varsinkin en voi sietää ajatusta vanhenemisesta, ja sitä et mun rinnat alkaa roikkua enemmänkin. Tuntuu että mun pitää koko ajan varoa miten elän ettei mun kroppa muuttuis tai jotain. Tai siis se että en tiedä mitä teen. Yritän sanoa itelleni et sun ei tarvitse mitään muuta kun elää ihan normaalisti ja siinä sit käy kropalle mitä käy. Vaikka tulisin RASKAAKSI, niin ei silläkään olisi mitään väliä koska sun pitää vaan elää normaalisti, älä mieti ollenkaan sitä mitä sun kropassa on meneillään. Sä vaan elät etkä välitä siitä okei? Unohda se. Sitä paitsi muutenkin mun rinnat roikkuu nyt jo ihan liikaa niin ei millään muullakaan oo enää mitään väliä sitten, mun kroppa on jo ihan pilalla. Ehkä vielä lapsena mulla oli kroppa joka ei ollu pilalla. No oli sekin jo. Mut vähemmän pilalla. Nyt se on vielä enemmän pilalla. Se on ihan kauhee. Kaikki siinä meni ihan väärin. En voi enää ikinä saada kauniita rintoja jotka ei roiku. En oo tosin ihan varma roikkuko ne aina. No ainakin joskus 12-vuotiaana ei roikkunu sillon ne oli vielä pienet ja kehittyvät :D en oikee osaa sanoo millon ne alko roikkuu. Hmm tos on kuvii 17v nii en tiedä roikkuuks ne mut ainakin ne näyttää karseilta jo tossa 😅 en voi sietää mitenkään. Ahdistaa tolkuttomasti.

Ja joo, tiedän et tän on pakko olla mielenterveyden häiriö jo tässä vaiheessa. Ei voi mitenkään olla "ihan normaalia" tää enää.

Hah onpa mun maha muuten iso tossa 17v kuvissa verrattuna nykyiseen.


Kunpa ajan myötä mua ei enää häiritsis tää.. et osaisin ajatella sen mun elämään kuuluvana asiana. Niinku painon nousu ja toisaalta putoaminenkin on kuulunu mun elämäntarinaan näköjään niin miksei se rintojen kehitys voi olla yhtä luonnollinen osa sitä tarinaa. Nimenomaan MUN tarinaa. Ei sil oo väliä miten se muilla menee. Mun rinnat kehitty tällee. Enkä oo ees ikinä ollu raskaana. Tuntuu vaan ettei ne oo enää kauniit, vai olikohan ne koskaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Et kiitti iha vitusti sille joka tän on aiheuttanu. Sille/niille. Eipä tää tyhjästä ole tullu, tuskin mun itse aiheuttama. Syyllinen on joko kiusaajat tai yhteiskunta tai molemmat? Mikä muu muka?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Juu.

Ahdistaa todella paljon noi isot rinnat v. 2016. Siedettävämäät ne on v. 2011, kun ne on pienet.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Pitäs vaa unohtaa se kokonaan et mul ees on keho mut se on aika vaikeaa 😅
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Eikä se edes silti oo mitkää yksittäiset jutut vaa se on koko se keho mikä on väärin.

Eli ihan järkyttävä kehodysforia.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Aivan mahdotonta vain istua tässä ja olla kehonsa kanssa. Aivan mahdotonta vain olla. Mitään ei voi tehdä asialle.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mutta niin kauan kun oon elossa niin tää ei helpota, sen on pakko helpottaa en kestä tätä enää
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut kylhä muutkin elää kehojensa kanssa aivan normaalia elämää. Käy jopa töissä. Sen kanssa pitää tulla toimeen. On pakko. Koska on pakko elää.
 
Ylös Pohja