Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Et sä siitä eroon pääse
Tämä on ainut totuus joten ymmärrä se. Et sä siitä eroon pääse joten mitään on turha edes miettiä. Ainut vaihtoehto on hyväksyä. Ei ole mitään väliä pidätkö sä siitä vai et, mut sä et pääse eroon siitä ihastuksesta niin sillon ei auta mikään. Ei auta ajattelu eikä itku eikä pois pyristely. Hyväksy ittes. Siinä kaikki.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei sulla oo vaihtoehtoja. Sä et pääse eroon masatoshista. Sä et pääse eroon villusta. Sä et pääse eroon timosta. Ellei sit ajan myötä. Mut ainakin niin kauan kun se on niin, ni niin kauan se on niin. Joo sä et ehkä tykkää siitä mut sul ei oo yhtään ainutta toista vaihtoehtoa, kun olla sen kanssa. Koska se asia ei oo menossa minnekään. Se asia ei oo menossa minnekään niin paras tottua. Eikä se edes ole paha asia. Sun ei tarvis myöskään pelätä ja piilotella sitä. Meinaan kun joskus kun katon kuvii masatoshist pelkään et äiti tai iskä näkee ohimennen. Mitä sitte? Ei sun tarvii pelätä ja piilotella yhtään mitään enää. Siitä vaa, tietäköö vaik koko maailma ei kiinnosta enää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ei jaksa enää piilottaa kaikkee

Emmä välitä. Sanokoo muut mitä sanoo. Emmä jaksa pelätä sitä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
"I'm an inverted triangle body shape (large shoulders, no waist, small hips) and I 100% don't understand your struggle because you can put on any amount of weight and no one will question your gender. You will always "look" feminine" and guys will still want you. I don't understand what the problem is."

Really? 🤔 Do i look feminine 🤔

(Siis toi ei oo mulle mut joku joka on spoon eli minä myös)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ihan siis mä en 100 % taas ymmärrä sitä että miks ne haluaa tällästä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mä en niiku VOI ymmärtää mitä seksikästä on hehtaarin kokoses persees mut ok go off i guess
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Eikö todella se muka näytä joillekin karseelta, etenkin jos miettii että vaikkapa ilman vaatteita. Aivan järkyttävän näköstä mut go off i guess
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Kun perse on ihan siis sillä tavalla iso ettei se näytä sopusuhtaselta

Ehkä se näyttäis vähemmän typerält jos olis ihan hourglass koska sillon myös yläosa on tarpeeksi iso.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mut se että bust on 95 ja hip 105 niin on se nyt ihan naurettavan näköistä kyllä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
"(Piti mitata oma, 87 cm leveimmästä kohden. 175/55 ja aika tasapaksu/Y-mallinen kroppa. Eli ei se omakaan lantionympärysmitta ihan olematon ole vaikka paino onkin sieltä normi skaalan alarajoilla ja pidän itseäni suht kapealanteisena)."

No onhan ihan vitun olematon jos lantio on 87 cm. Olisit vaan onnellinen vittu. T. Katkera.

En nyt pääse tästä mihinkään:D aivan järkyttävän näköinen mun kroppa on ja se siitä. ETENKIN ilman vaatteita..............

Taidanpa lähteä tästä lenkille....

Ja toivon että se alaosa siitä joskus pienenisi... Mutta tuskinpa ikinä... Saan elää tän kanssa hamaan hautaan saakka.... :)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja sen voin kertoa ettei tää asian harmittelu lopu ikinä, ellei sitten satu löytymään sellaista poikaystävää joka saa mut rakastaa itteeni. Nimittäin muulla tämä ei lähde. Itse en saa itseäni rakastettua niin eiköhän se korjaannu vasta sitten jos joku rakastaa sua, romanttisesti. Eikä näköjään auta noi aiemmatkaan kommentit, eiköhän se vaadi vähän pidemmän ihmissuhteen. Hullua että se on ainut asia mikä auttaisi. Koska oon nyt kokeillu kaiken maailman harjotuksia ja kaikkia, niin ei se vaan mene pois. Niin alkaa kyllä tuntua siltä että ei tää asian harmittelu lopu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
En vaan tiedä miten voikaan näyttää niin järkyttävältä näin iso lantio
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Sanni xD mitä vittua


Kun toi biisi loppu ei ainakaan tullu ikävä yhtä tyyppiä 😃 jonka kans EN oo 😃👍
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Ja ei sillä, ihan kiva rakkauslaulu mut tosiaa alkaa harmittaa ettei ite oo just sen tietyn kaa hahahaha LOL
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Eikä mulla muutenkaan olis koko elämää sen vierellä:D ellen sit jostai syystä ite kuolis aikaisemmin mut jos aattelee että molemmat elää vanhoiks nii sillon se kyllä kuolis ennen mua ja silloin mul ei ois läheskää koko elämää sen vierellä mut eipä siin mitää

Oikeestiha mul ei oo yhtään sekuntiikaan mut et

Hyvä biisi i guess 🤣

Lisää "käännetää veistä haavassa" biisejä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mua vähän hämmentää se miten nää kaikki biisit liittyy masatoshiin

Uudet ja vanhat
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Et täs mä vielki vuonna 2024 keräilen näköjään biisei jotka liittyy masatoshiin???
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
"ollaanko vanhoja yhdessä" ei olla, eikä edes muutenkaa hetkeekää 👍

Tai no mahdollisesti jos se ois nii ni onhan 50 jo vanha ja se 82 👌👌👌

Joten voi kai niinki sanoo xddddd


Onhan 50v jo vanha 🌚👵🏻
 
Ylös Pohja