qualitymonkey
Official pappojen kuolaaja
- Reaktioarvo
- 2,931
- AP AP
- #1,801
B y e aion nyt tehdä vittu jotain muuta kuin kirjoittaa ja saada hermoromahdusta
HELLO?????????????
Kuunteletko Oasista usein? Mikä on paras biisi?Kysymys minulle: miten meni noin niin kuin omasta mielestä?
Uh no siis vaihtelevasti???? En tiedä voiko sanoa että usein mutta??? Silloin tällöin i guess. No aika vitun vaikea kysymys 😭 en oikeasti osaa sanoa Mutta jos nyt ajattelee puhtaasti tunnepohjalta niin ainakin yksi tärkeimmistä biiseistä on varmaankin ... Stop crying your heart out? Mutta toisaalta don't look back in anger. Mutta toisaalta whatever (tosin oon kuunnellut niin paljon whatever viime aikoina että oon vähän kyllästynyt siihen hah). Noi nyt on ehkä eniten tunteita herättäviä mutta en tiiä.Kuunteletko Oasista usein? Mikä on paras biisi?
Hyviä valintoja! Whatever on aina ollut suosikkini, mutta myös Rock'n'Roll Star on se millä lähtee!Uh no siis vaihtelevasti???? En tiedä voiko sanoa että usein mutta??? Silloin tällöin i guess. No aika vitun vaikea kysymys 😭 en oikeasti osaa sanoa Mutta jos nyt ajattelee puhtaasti tunnepohjalta niin ainakin yksi tärkeimmistä biiseistä on varmaankin ... Stop crying your heart out? Mutta toisaalta don't look back in anger. Mutta toisaalta whatever (tosin oon kuunnellut niin paljon whatever viime aikoina että oon vähän kyllästynyt siihen hah). Noi nyt on ehkä eniten tunteita herättäviä mutta en tiiä.
Sekin on kyllä hyvä mut jostai syystä ei tuu vaa kuunneltua sitä niin usein :D oikeastaan tuntuu melkeinpä että vain noita kolmea kuuntelen suhteellisen usein ja muita sitte ehkä vähä harvemmin........Hyviä valintoja! Whatever on aina ollut suosikkini, mutta myös Rock'n'Roll Star on se millä lähtee!
Voidaan vaihtaa uuteen keskusteluun, mutta miten pidit viimeisen levyn menosta? Kävin keikalla tuolloin.Sekin on kyllä hyvä mut jostai syystä ei tuu vaa kuunneltua sitä niin usein :D oikeastaan tuntuu melkeinpä että vain noita kolmea kuuntelen suhteellisen usein ja muita sitte ehkä vähä harvemmin........
Nah ei tarvi mun puolesta :D ja siis, en oo sitä tainnu kuunnellakaan tai ainakaan ei oo mitään muistikuvaa oikein :DVoidaan vaihtaa uuteen keskusteluun, mutta miten pidit viimeisen levyn menosta? Kävin keikalla tuolloin.