Tunnen sen läsnäolon vieläki. Heräsin ihan vähän aikaa sitten ja ei puhettakaan et oisin saanu nukuttua enää. Aivan hirveetä. Tää vaatii ny totuttelua koska en tosissaan tiennyt asian olevan noin. Mut ne tunteet oli niin vakavia että ihan säikähdin itekin. Se oli sama kun olis jonku masatoshin vieressä ollu. Siks järkytyinki niin paljon. Tai vaikka eunkwangin. Tai vaikka villun. En tajunnut et tunnen noin mut se oli aidointa mitä voi olla. Luulin sen olevan niiku täysin ohi. Tai ainakin sillä tavalla ettei se nyt ole niin suuri rakkaus, enää? Mut ihan turha ajatellakaan. Se ei oo ohi, ja onko se ikinä ohi? Toi tuli niin puskista mut oon niin rakastunu edelleen. En voi ees sanoin kuvailla miten ihanaa oli olla sen lähellä. Tuntu vähän siltä niiku kaikki mitä tarviin ois ollu siinä. Se oli nii vitu ihana. Rakas. Söpö. Niin söpö ja sellanen, aghh, tuntu niin "jännittävält" myös olla noin lähellä sitä. Yritin kattoo sitä niin ettei se tajuis että tykkään siitä. Tuntu etten suunnilleen nähny ketään muuta ku sen. Olin täysin huumaantunut.
Niin ton tason tunteet ei oo kusetust. Oon edelleen syvästi rakastunut siihen. Ja se yllätti pahasti.
Ku heräsin se toisaalta tuntu luonnolliselt mut silti olin sillee mitä vittuu. Mut se oli ihanaa koska mul ei ollu mitään hätää koska olin ollu just sen lähellä. Tuntu että se oli niin totta. Aattelin että olin oikeestikin sen lähellä joten mulla oli sellainen hyvä olo. Kelaa. Mulla oli hyvä olo 😂 ja tuntui että olin vielä siinä unessa ja
Tiedätkö kun jotkut unet on joskus vaan enemmän totta ku toiset? Toi oli aito kokemus. Tiedostan et se oli uni mut se oli silti aito kokemus. Enemmän kun mitä unet ehkä joskus on. Joskus ne vaan on jotenkin aidompia kun joskus muulloin. Makoilin vaan siinä pienen hetken ja.. ajattelin että rakastan sitä niin. Kaikki tuntu niin kristallinkirkkaalta. Oon vieläkin ihan niin etten oo herännyt kunnolla. Rakas. Se oli niin ihanaa, kerrankin olla sen vieressä. Harvemmin noin käy. Harvemmin nään siitä tollasia unia. Mulle tuli samantien mieleen se minkä näin ehkäpä maaliskuussa 2023. Mut en tiedä oonko täs välissä nähny tollasia. Tajusin että mulla oli ollu niin ikävä sitä. Vaikka ne on vaan unia mutta niin. Ikään kun pystyn vain unissa olla noin aidosti lähellä sitä ja sitkun muistin ne aikaisemmat unet niin tajusin kuinka ihanaa silloin niissäkin oli olla lähellä sitä. Ja sit sitä jotenki vaa ikävöi sitä sen lähellä olemista, ku se on niin todellista, vaikka onkin unta.
Et... Kiitos??????????
No näenkö nyt koko elämäni aina silloin tällöin unta siitä ja oon vuoden välein vähintään silleen AH MULLA OLI NIIN IKÄVÄ SEN LÄHELLÄ OLEMISTA. ei jeesus.
Anteeks nyt vaan mut se on joka kerta niin ihanaa ja turvallista olla sen lähellä. UNISSA. :D
se joku aiempi uni, omg, olin siinä vielä lähempänä koska sain... Halata??? Sitä???? Varmaan seurusteltiinkin.... Sitten se jossa... Oliks meillä lapsia siinä????? Ehkä?
Joka tapauksessa kaikki ne unet missä oon saanu olla sen lähellä ❤️❤️❤️❤️❤️ vaikka ne on vaan unia mutta silti...
En pääse yli........................
Mulla ei oo mitään muuta kun unet ja ne on todempia mulle kun muille. Ne merkitsee mulle enemmän kuin muille. Ne on kuin vaihtoehtoinen todellisuus, ainut maailma jossa saan olla lähellä milloin ketäkin. Ja ne on yhtä todellisia kokemuksia kuin valve-elämä.
Ei oo sinänsä mitään väliä mitä valve-elämässä tapahtuu koska unissani saan silloin tällöin kokea rakkaani (eli siis rakkaiden) läheisyyden. Se on niin todellinen maailma. Vieläkin jäi sellainen olo että oon lähempänä yutoa kuin oikeasti olenkaan. Kiva, i guess?????? Ei se kuitenkaan todellisuudessa ole mikään sun poikaystäväs mutta kiva että unissa on, ainaki melkein. Ja joskus on unissa ihan oikeastikin. Jopa aviomies ollu joskus ilmeisesti :D
Huoh. Ihanaa kerrankin olla lähellä sitä.
Miksi rakastan niin?
En tiennyt... En TIENNYT että rakastan sitä näin..............
....... Toi vaan järkytti mua perinpohjaisesti.