Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Tai siis se mitä ne tekee on palauttaa mut takasin perusasioiden äärelle xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928

The Office Smile GIF
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Apua mua oksettaa sikana :D oon yrittänyt juoda vettä mut luulen et pitäs silti juoda enemmän huoh

En tiiä

Siis kai se on tää kuumuus (ja väsymys)

Ja stressi

Mut siis etin äsken mun YouTube historiasta et millon tää yuto asia tapahtui at least TÄLLÄ TASOLLA. koska toukokuussa se oli varmana vielä suhteellisen lievää. Oon aika varma siitä että niin se oli. Mut sit katoin historiaa ni sen mukaan oon aika kesäkuun alussa kattonu tän videon, mistä sit lähti vähän niinku se että oon enemmän alkanu aattelee yutoo, muistan sen päivän nimittäin aika selkeästi mut silti vähän epäilen mut kuitenkin:

Et toi vidi saatto olla syy siihen miks aloin ajattelemaan sitä enemmän yhtäkkiä. Sit aiemmin en ollu kattonu yutost mitää pitkää aikaa paitsi hui fancamin jossa saatto yutooki näkyä vähän toki, mutta enpä mä siihen hirveesti keskittyny siinä varmaan :D ja sit nään sen tost historiasta et tästä vidist se vähän Rupes menee siihen suuntaan missä ollaan nyt. + Se että muistelisin et se oli just se päivä kun olin just ollu siin flunssas/koronas tms. Olin muutenkin pitäny siinä taukoo youtubesta ku ei kipeenä oikee ees jaksa yhtään mitään, se oli kyl raskasta lmao. Nii sit ku kuuntelin taas musaa ja katoin selasin puhelint ja sillee ni se melkeen heti tapahtui? Et päädyin tohon videoon????? Ja sit se alkoi. Ja ne unet siitä alko kans melkee heti. Ai helvetin helvetti :D se oli niin rude ahahahaa törkeet oikeesti. Ja muistelisin et ne unet sementoi sen homman totaalisesti sitten, sit aloin seota jo pahemmin. Mut sit sen jälkeen oon tasapainoillu noiden kahen välillä D: ei juma
Välillä oon ollu sillee "omg hui ainoastaan" mut sit joooooh välillä mietin melkein pelkästään yutoo välillä molempii.

Joten jos teen nyt sellasen oletuksen vaa täst nii toi video oli siis tän yuto-vaiheen alku ja juuri. Siis nimenomaan tän vaiheen. Periaatteessa vois sanoa että yuton suhteen ehk se maalis-huhti-toukokuu oli lievähköä tai et se oli aika perus. Mut nyt tää kesä-heinäkuu on ollu sen suhteen astetta pahempi vaihe. Ja se vaihe tais juuri tuosta videosta juurikin alkaa. HAHA. (*Changgun äänekäs tekonauru tähän*)

En tiiä miks tutkin näitä et mitä on tapahtunut mut oon vaa nii super utelias.

Huutista mitä täällä tapahtuu
Tajusin et tää kostautuu mulle nyt kun olin aiemmin tota kattoessa ajatellut KAI masatoshia ja sit myöhemmin olin sillee lol ei mikään yuto oo lähes mitään masatoshi is the one..........

Se kostautuu nyt.

Jumala tai joku muu vastaava on nyt silleen "ai niinkö se olikin".

Rääh.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928
Mun piti mennä nukkumaan jo aikoja sitten mutta nyyh en pysty ehkä

Also päässä soi shine.....

+ Koko juhannuksen about soinut päässä tämä hiton biisi
Ei saatana

Ja muutenki..... Toi mies 😭💔 rakastan niin paljon. En voi päästä yli tosta miehestä.

Mitä vittua 😭😭😭😭❤️❤️❤️❤️❤️
Huvittavaa

Toi oli tosin huista

Mutta kuitenkin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,456
Reaktioarvo
2,928

Mut toihan se oli kans se unijuttu eiks nii

Vai eikö muka ollu just toi video

Tekee mieli sanoa: rakas
 
Ylös Pohja