Ook somebody tell me why that playlist is SO TOP TIER lmao paitsi oon kuunnellut sitä kyllä ihan liikaa. Eunkwangin lista siis.
Snif snif nyt kuuntelen always (tietenkin) ja tulee mieleen eunkwangie täst aina.
Se ei oo kyllä sen listalla vaa kuuntelen täl hetkel villun listaa. Snif snif. Silti kaikista jos mun pitää sanoo yks kehen oon ollu pahiten rakastunu niin on se silti eunkwang vaikka kaikki on ollu tosi pahoja: timo, villu, eunhyuk, hui, yuto, taeil, tõnu....... Mut jos yks ainut on sanottava niin eunkwang.
Koska tuskin voin ikinä olla enempää ku yhen kanssa niin lets pray it's eunkwang then 😭😭😭😭😭 still i'm gonna cry because i'll never stop loving people and that's a fact
OOF tää yks biisi HYÖKKÄS
👀👀👀👀👀👀👀👀👀
Unreal, it's unreal
Maailma heiluu mä tiedän että
Sä et oo mun aina tai ollenkaan
VIE MUT HEILUVAAN TALLINNAN LAUTTAAN 😭
NO AIKA VITUN nostalginen biisi
SEIS NYT alko soimaan how can i love the heartbreak you're the one i love
APUA ai se on villun listalla
Ja mä kun olinkin pohtinut tässä viime aikoina et millä hiton listalla se oli ku muistin et se oli..... Mut se oli sit villun listalla :DDDDDDDD APUA 😭
Sori mut täst biisistä ei tuu mieleen enää yhtään mitään muuta kuin 1. Eunkwang laulamassa sitä 2. Mun ikävä sitä kohtaan 3. Mun itkemiset, srsly pystyn tuntemaan tätä kuunnellessa kyyneleet koska oon niin monesti itkeny tätä kuunnellessa 4. Kaikki se toiveikkuus ja pohdinta siitä että mitä kaikki merkitsee 5. Se rauhallinen olo silloin alussa ainakin kun se tapahtui
Eli lyhyesti sanottuna pelkästään eunkwang tulee mieleen tästä :D
No siis kyllähän mä sillon kerran makasin lattialla ja itkin myös yutoa mutta ei siitä sen enempää.