Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,364
Reaktioarvo
2,928
How am i gonna be strong without you
i need you by my side 😭


Täydellinen biisi tähän hetkeen
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,364
Reaktioarvo
2,928
INFPs are not naturally planners, and so having to schedule things and make plans can be stressful. They often prefer to participate in things in a more spontaneous manner, feeling free to enjoy things without some sort of concrete plan.


Tää on niin vitun totta. Tuli vaan mieleen ku pohdin tätä asiaa äsken. Tää on NIIN vitun totta 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,364
Reaktioarvo
2,928
and so having to schedule things and make plans can be stressful.
And by the way, stressful on väärin sanottu, siihen pitäs olla joku vahvempi ilmaisu. EXTREMELY stressful i guess for me :D

En edes suostu tekemään suunnitelmia tai siis voin tehdä suunnitelman mutta jos must sillä hetkellä tuntuu että ei huvita jos on sovittu joku juttu niin sitten mä perun sen. Eikä siihen tarvi mitään sen kummempaa syytä kuin että en halua. Honestly, mun kamu kysyi haluunko soitella huomenna (tai siis . Tänään?) Ja olin vaa et no mä en edes tiä millon herään joten en osaa sanoa. Nii sit oltii vaa sillee et ok ei ehk sitte. Mut jos oisin sanonu sille et joo soitellaan vaan se käy. Niin sit stressaisin sitä varmaa jo täs vaihees ja oisin varmaan sitte ku se soittaa sillee "en haluukaan täl hetkel puhuu :|" tai voihan se olla et sattuis sellanen hetki että just sillon tuntuiski sult et haluunki. Mut ku sitä ei ikinä tiiä. Nii vihaan suunnittelua. Haluun tehä asiat silleen miten kullakin hetkellä tuntuu. En mä voi etukäteen tietää huvittaako mua HUOMENNA puhua puhelimessa. Kysyis samana päivänä esim et hei huvittaako sua puhuu tällä hetkellä voisin soittaa kohta. Sit mä osaisin ehkä sanookin :D et milt sil hetkel tuntuu tai jtn.

Mut joo tää on vaa huvittavaa ku tuntuu et niin monet on sellasii planners ja sit me jotka kertakaikkiaan ei olla planners niin idk i feel like an alien or some shit ya know
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,364
Reaktioarvo
2,928
Mut outoa että siinä oli niin pieni ero just tossa j vs p kohassa???????? Luulis et oisin vittu melkein 100 prossaa perceiver. Mut olin oikeest sen testin mukaa muistaakseni aika lähel j:tä??????? Mitä????? Siis niiku perceiver mut aika hienovaraisella erolla... Pistää miettimään
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,364
Reaktioarvo
2,928
Meh mut mun ei ollu tarkotus jauhaa mbti:stä vaan tästä biisistä oikeastaan:


PLEASE koska toi on yks eniten mua auttavista biiseistä idk must tuntuu et jos mikään muu ei auta niin toi biisi auttaa tai ainakin tänään se auttoi mua todella paljon.

Idk i feel like that song is basically like... Lifesaver material,,,

Pls it's so lifesaver material idk i think
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,364
Reaktioarvo
2,928
Travis greenellä on kyl muitakin hyviä biisejä mutta tuo on ehkä imo paras.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,364
Reaktioarvo
2,928
Pls i won't ever even listen to any other songs only impossible + intentional.

Just kidding but srsly my anxiety is reducing so much.


Siis tänään mulla oli niin järkyttävän vaikeeta basically edes hengittää mutta nyt mul on ihan rauhallinen olo ja oon vaa kuunnellut noit kahta biisii ja joitain muitakin
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,364
Reaktioarvo
2,928
OKEI mä lupaan ja vannon että mä oon nyt itkeny ja itkeny ja selaillu villun, timon, eunkwangin, tõnun, huin ja taeilin kuvii ja jokasen kohalla oon itkeny niin ku olisin vittu hengenhädässä 😭 eiköhän tää nyt jo viimeistään kerro sen et noi kaikki on mulle niin tärkeitä et mul lähtee järki.

Ja en tiedä kestäisinkö tätä enää ilman noita muutamaa biisiä joita kuuntelen niinku mun henki riippuis siitä ja honestly saattaa olla että riippuukin.

Hoen kuin mantraa että everythings gonna be okay everythings gonna be okay tietämättä edes itsekään et uskonko siihen

En tiedä yhtään mitä tehdä

En voi muuta kun kuunnella noit muutamia biisejä niin vitusti

Honestly oon kuunnellu impossible varmaan 10 kertaa ja intentional ainakin varmaa viis kertaa nytten siis

Sit on ainakin yks muu joka auttaa ja no ehk muitakin mut ainaki ne kolme

Ja oikeasti tuntuu että mun elämä riippuu musiikista koska en saa voimaa enää mistään muualta. Ilman tiettyjä biisejä tuntuu että oisin täysin voimaton


Että mä rakastan timoa. Siis toi itkukohtaus oli kyl taas sellanen et jos joku ois sen nähny ni ois varmaa luullu et oon oikeesti ihan kunnol hädäs. Mut ei ku tätä päivittäistä tuskaa vaan rakkaudesta. Mental breakdownit ja silleen. Tää on oikeesti näköjään päivittäist etten pysty hengittämään kunnol melkee ja itken niiku tekisin kuolemaa tai jotaki :)

Luoja se itku kuulosti niin säälittävält ja näi mut mul ei oikeesti oo voimia.



Ja miks kuuntelen villun listaa ihan ku tää auttais jotenki

?????????

Nyt mun pitäs just kuunnella niitä kolmee kappaletta jotka on enää melkein ainoot jotka mua voi mitenkään auttaa

Mutta toisaalta villun lista.... Joka on tosin masentava sinänsä.

Mutta masentava musiikki on kaunista.... Mutta se on masentavaa....... Idk.

TAEIL 😭

mus ei oo voimia

En tiiä onko mulla enää uskoakaan mihinkään

Mihinkään

En tiiä

Pystynkö enää yhtään mihinkään


Although:
When I'm weak he is strong😭

Ja

My God can do anything he wants
It's possible😭





Mutta ei kyllä kaikki oo mahollista esim en voi ikinä saada kaikkia keitä rakastan joten idk ✌️ it's not possible joten LIES LIES LIES LIES LIES AND LIES

toisaalta edes yks olis jo miracle (ofc)


Mutta en tuu koskaan pääsee yli muistakaaaannnnnnnnnnnn


Joten se siitä

Mutta elämä, se on mahtava asia tietysti. Oon ehkä tyhmä idiootti sen mä myönnän aivan varmasti, mutta eipä sille mitään voi että koen tuskaa niin helposti enkä myöskään kestä sitä. Tyhmä idiootti totta kai oon enkä voi syyttää ketään muuta kuin itseäni (vaikka mun työntekijä kyllä sanoi että nimenomaan ei pitäis syyttää itteeni?????) Mutta eipä mikään muuta sitä faktaa että näitä sydänsuruja ei voi parantaa koskaan. Even god can't do that, it seems. Villu ja tõnukin on ollu jo yli kaks vuotta basically niin ei ne enää lähe mihinkään :D ja sehän vasta vituttaakin ku pitää olla näin vitun tyhmä idiootti 🙃🙃🙃🙃🙃 enpä tässä muutakaa voi ku itteeni syyttää vaikka sanotaanki että älä.

Ois pitäny olla varovaisempi. Täst eteenpäin yritän kaikkeni etten enää koskaan rakastu kehenkään koskaan.

Ja mitenhä sekin onnistuu

Ei varmaa vittu mitenkään??????
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,364
Reaktioarvo
2,928
I know that all things are working for my good
Cause hes intentional
never failing 😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,364
Reaktioarvo
2,928
Voi vitun btob

Tää alkaa olee jo vitun surreal

Niinku oikeasti surreal että tiesin että btob tulee olee KEISSI

SE on surreal

Mitä enemmän aikaa menee tuntuu että sitä enemmän hämmennyn or idk

????????????????? SURREAL 😭😭😭😭

huoh kylmät väreet

Mutta silloin kun oli tammikuu 2020 ja ajattelin villua nii ööömmmmmm it was a good time koska ei ollu viel silleen timoo eikä eunkwangii eikä huita no siis ei paljoo ketää tho




Mutta villu oli joten perseestähän sekin jo oli silloin

Mutta eipä ollu ainakaan kaikista pahimpia eli timo hui eunkwang... Yuto?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,364
Reaktioarvo
2,928
Tietyt ihmiset pilas mut lopullisesti enkä enää koskaan tuu olee huoleton kuten lapsena (jos sen nyt voi laskee huolettomaks mut kuitenkin)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,364
Reaktioarvo
2,928
Mut suudellaanko vielä kertaalleen
Sä oot aivan mieletön
voi jeesus me oisimme yhteen kuuluneet
Nyt on huono aika taas
Mä meen, mä meen
Niinku aina ennen
Humalassa yhden uuden laulun sulle teen
Vielä yksi laulu
Sille jota ikinä emme saa
Vielä yksi laulu
sille jota ikinä emme saa
vielä yksi laulu
sille jota ikinä emme saa
vielä yksi laulu


Isoin mood mitä vaan voi olla



Jaa
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,364
Reaktioarvo
2,928
Ei ihme että haluisin olla aromanttinen koska nää haavat ei parane koskaan, kuten sanottu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,364
Reaktioarvo
2,928
Se on niin kiva ku aina ku luulee olevansa yli timpasta tai villust niin huomaa että on NIIN EPÄYLITSE ku voi olla
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,364
Reaktioarvo
2,928
Ja literally minä ku näin kuvan tõnust: KOMEE 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 YYYYYYYYYYHYHYYYYYYYYYYYY


joten
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,364
Reaktioarvo
2,928
Literally minä ku katoin kuvaa kwangist: SÖPÖ 😭 KULTA 😭

literally minä ku katoin kuvaa villust: SÖPÖ 😭 KULTA 😭

literally minä ku katoin kuvaa timost: SÖPÖ 😭 KULTA 😭


you get the point
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,364
Reaktioarvo
2,928
Ook somebody tell me why that playlist is SO TOP TIER lmao paitsi oon kuunnellut sitä kyllä ihan liikaa. Eunkwangin lista siis.

Snif snif nyt kuuntelen always (tietenkin) ja tulee mieleen eunkwangie täst aina.

Se ei oo kyllä sen listalla vaa kuuntelen täl hetkel villun listaa. Snif snif. Silti kaikista jos mun pitää sanoo yks kehen oon ollu pahiten rakastunu niin on se silti eunkwang vaikka kaikki on ollu tosi pahoja: timo, villu, eunhyuk, hui, yuto, taeil, tõnu....... Mut jos yks ainut on sanottava niin eunkwang.

Koska tuskin voin ikinä olla enempää ku yhen kanssa niin lets pray it's eunkwang then 😭😭😭😭😭 still i'm gonna cry because i'll never stop loving people and that's a fact


OOF tää yks biisi HYÖKKÄS

👀👀👀👀👀👀👀👀👀


Unreal, it's unreal

Maailma heiluu mä tiedän että
Sä et oo mun aina tai ollenkaan



VIE MUT HEILUVAAN TALLINNAN LAUTTAAN 😭

NO AIKA VITUN nostalginen biisi



SEIS NYT alko soimaan how can i love the heartbreak you're the one i love


APUA ai se on villun listalla

Ja mä kun olinkin pohtinut tässä viime aikoina et millä hiton listalla se oli ku muistin et se oli..... Mut se oli sit villun listalla :DDDDDDDD APUA 😭


Sori mut täst biisistä ei tuu mieleen enää yhtään mitään muuta kuin 1. Eunkwang laulamassa sitä 2. Mun ikävä sitä kohtaan 3. Mun itkemiset, srsly pystyn tuntemaan tätä kuunnellessa kyyneleet koska oon niin monesti itkeny tätä kuunnellessa 4. Kaikki se toiveikkuus ja pohdinta siitä että mitä kaikki merkitsee 5. Se rauhallinen olo silloin alussa ainakin kun se tapahtui

Eli lyhyesti sanottuna pelkästään eunkwang tulee mieleen tästä :D

No siis kyllähän mä sillon kerran makasin lattialla ja itkin myös yutoa mutta ei siitä sen enempää.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,364
Reaktioarvo
2,928
Vittu ku tää on tärkee biisi 😭😭😭😭😭😭😭😭
Samaistuttavin

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,364
Reaktioarvo
2,928
Aaaaaaa

Seo eunkwang 😭 edelleen törkein maailmassa 👀😭

I am ded 😭😭😭😭😭

Fffffffffffs that gashina cover is just so sexy 😩

Like

S e x y


Help
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,364
Reaktioarvo
2,928
???????????

???????????????

edelleen törkein maailmassa

Mut siis u know i'm really die koska 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 eunkwangin vanhemmat on niin ihaniaaaaa 😭😭😭😭😭😭😭😭😭 aww they do be so adorable mitä vittuaaaaaa

En kyl tiiä miks näin vahva reaktio mut please they are so warm and cute ahahaha

Snif snif

Lmao WHAT this boy is just so right for me 😢😢😢😢😢😢 how can i live without him

I can't 😭 ei varmaa oikeest koskaan tuu enää vahvempaa rakkautta l m a o

Niin oudolta ku se kuulostaaki mut you know it do be like that 😔 ikävä mun kultaa


Oikeest nauran sille ihan hitosti vieläkin että tääl mä vaa edelleenkin jatkuvasti oon silleen "my soulmate 😭😭😭😭 my man 😭😭😭😭 my future husband 💕" niinku seis 😂😂😂


Jooh en ymmärrä se varastaa timppa biisit ja se varastaa villu biisit ja kaikki
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,364
Reaktioarvo
2,928
Snif miks mulle tuli nii turvalline olo tost ku katoin tota (10 vuotta vanhaa) vidii mis oli sen vanhemmat kans. Seis ne vaikuttaa nii ihanilt. Seis.

Jos en voi kuvitella ihanampaa miestä niin en voi kyllä kuvitella ihanampii appivanhempiikaa snif snif i'm soft
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
50,364
Reaktioarvo
2,928
Seriously hes so perfect

En ymmärrä miten joku voi olla niin täydellinen mut silti ärsyttävä kinda hahahhhshshs joo ehkä oon vaa saanu yliannostuksen siitä tässä kuukausien mittaan mutta anyways

Ja siis😭 kun sanon täydellinen nii tarkotan että viddduuuuuuuuu 😭 niin vitun täydellinen en oo ikinä nähny ketään komeempaa, ketään seksikkäämpää, ketään täydellisempää 😭😭😭😭😭💕❤️

Honestly oon edelleen sitä mieltä jos oon nyt about koko tän ajan ollu sillee et he's the one he's the one he's the one ja JOS se on jopa enemmän ku timppa ja hui ja yuto ja villu niin voi VITTU 😂 kai se sit on 😭💔
 
Ylös Pohja