Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Jos seurustelisin jonkun kanssa en antaisi sen ikinä nähdä niitä 。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Joskus on kyllä kaverit nähny ja sekin hävettää 。⁠◕⁠‿⁠◕⁠。 sillee kuin sä kehtaat kellekään näyttää noin rumia rintoja

Ei sillä että mun kamui varmaa kiinnostais mut

Kunhan nyt itse vain en tahdo kenenkään näkevän järkyttävän rumia rintojani

Eipä ole nyt aikoihin nähnytkään

EIKÄ IKINÄ TULE NÄKEMÄÄN AINAKAAN SEURUSTELUKUMPPANI

(⁠≧⁠▽⁠≦⁠) HÄH HÄÄ

ei sillä että kukaan voisikaan haluta nähdä

Ovat niin rumat jopa vaatteet päälläkin ja vielä hirveämmät ilman 🌝🌝🌝🌝
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Tai sitten jos joku tykkäisikin niistä vaatteet päällä ehkä se on mahdollista mutta sitten olisi varmasti aikamoinen pettymys kun ottaa vaatteet pois XDDDDDDDDD aivan sairaan rumat heheheh

JOTEN

jeeeeeeeeeeeeeeeeee! :) kivaa kun mulla on rumimmat rinnat koko universumissa! Ja vieläpä kaiken lisäksi myös rumin takamus 😍 JA rumimmat reidet! 😍😍😍😍😍
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
En tunne olevani edes nainen siksi että mulla on maailman rumimmat rinnat:D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Itken vaan

Eikä sillä ole yhtään väliä oonko jonkun kanssa vai en, koska kuten näkyy niin itken niitä ihan nytkin vaikka kukaan muu ei niitä näe. Ei sillä ole väliä. Itken niitä silti koska en itse kestä niitä
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Heti ku löytää hyvän Instagram sivun niin se on täynnä jotain vitun äitijuttuja. Uskokaa ny vittu et kaikki naiset ei oo äitejä niin kiinnostais se vitun body positivity ja etenkin breast positivity ihan muutenki ku vittu koko ajan pitää jostain vitun kakaroista selittää. Ei kiinnosta vittu aina samat vitun asiat tässä alkaa tuntua niiku olisin iteki joku vitun äiti ku naiseus on aina pelkkää äitiyttä, ettekö tajua ettei naisen tarvitse olla vittu aina äiti? Ei saatana mulla menee hermot. En mä oo äiti enkä tuu IKINÄ vittu olemaan, oon silti vittu nainen. Haistakaa vittu XD
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ja joo tosiaa mul ei oo muuta vaihtoehtoa ku vihata rintojani niin vihataa sitte
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Tuntuu oudolta koska en oo aina vihannut rintojani. En tiedä milloin se alkoi. Mutta en nyt varmaan ainakaan lapsena oo vihannut. Mutta eipä mulla ole ollut syytäkään vihata koska ne on ollu lapsen rinnat vasta silloin. Mutta tuntuu omituiselta että yhtäkkiä on ollut pakko vihata omaa kehoaan, jos aiemmin on saanut olla ihan rauhassa. En totu tähän ikinä. Tuun vihaamaan noita kuolemaani saakka :D ellei ihmeitä tapahdu. Tuntuu et haluun vaan itkee ja itkee. Se paha olo tuntuu kehossa ihan fyysisesti. Se suru ja riittämättömyys, tuntuu kehossa. Se järkyttävän paha mieli mikä tulee siitä kun oot niin vitun ruma.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ai.

Katoin kuvia itestäni aikajärjestyksessä ensin vuodelta en tiedä mutta ennen 2011, sitten 2011, sitten 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023, 2024.

Ja päätin olevani kokonaisuudessaan kivannäköinen.

Mutta nyt kun päätän näin.... Pelkään että joku pääsee sit lyömään mua.

Kun sanon itse että mä oon kivannäköinen. Niin se tuntuu pahemmalta kun joku sanoo että sussa on jotain rumaa. Vaikka se olis vaan yksi ainut ruma kohta vaikka. Jos mä oon et "oon kivannäköinen" ja joku muu "ethän ole, sul on vääränlaiset tissit ainakin" niin se on vielä pahempaa koska se toinen pääsee lyömään sua. Jos itse haukkuisin itseni maanrakoon niin ainakin silloin ymmärrän hävetä omaa ulkonäköäni eikä tuu niin pahaa häpeää siitä että oon kuvitellutkaan olevani kivannäköinen.

Huhhuh. En ainakaan ikinä uskalla seurustella. Tiedän että kuka tahansa mies pettyy näin rumista tisseistä.

Katso nyt. Heti kun päätin olevani kivannäköinen niin se ei kestä. Ei se auta kun mä pelkään mitä muut sanoo. En riitä.

Yritän päättää niin mutta se ei auta että mä ajattelen niin, koska mä pelkään ettei musta pidetä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Mä oon riittävän hyvännäköinen. Lähetään siitä. Jos jonkun mielestä en oo, sen ei tarvitse olla mun kaa tekemisissä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49,557
Reaktioarvo
2,928
Ylös Pohja